לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

3/2011

משנכנס אדר


משנכנס אדר קורים כל מיני דברים אבל הכי בולט זה פורים. אצלנו זה לא רק בגלל שגם הבלרינה וגם הפייה נולדו באדר. שתיהן היו צריכות להוולד ממש בפורים אבל כל אחת לקחה לה את הזמן אז הן נולדו אחרי...בכל פורים הבית שלנו מתמלא בכמויות ממתקים לא הגיוניות שנובעות ממשלוחי המנות שכל אחת מקבלת. הענין נהייה די מעצבן בעיניי. אני לא אוהבת ממתקים ששורצים לי בבית ותמיד בסוף זורקת אותם לפח  ומרגישה שאני מפלצת (בדרך כלל זה אחרי שכולם כבר שכחו שהם קיימים אבל אני עדיין מרגישה לא נעים...)

זאת הסיבה שמאד שמחתי שבפורום אמנות הטכסטיל והליבוד ארגנו החלפת משלוח מנות יצירתי. הכוונה היתה לשלוח משלוח מנות שקשור ליצירה -חמישה דברים קטנים (דגש על קטנים-דברי המנהלות)ושיהיו דברים שיצרנו בעצמנו וגם דברים שמקבלת המשלוח תוכל ליצור מהם.

ההגרלה היתה מעגלית כלומר כל אחת ידעה למי היא שולחת אבל לא ממי היא מקבלת. אני קבלתי לשלוח לתחיק ושמחתי שמחה גדולה. תחיק ואני מכירות וזה תמיד כיף גדול לשלוח למישהו שמכירים והם בדיוק חמישה במשפחה אז זה היסתדר לי בול -לשלוח לכל אחד משהו בשבילו.

עשיתי רשימה ארוכהשל דברים שאפשר לעשות אבל בסוף ניפיתי וניפיתי ונשארתי עם הרכב מנצח.

לתחיק ולאיש שלה תפרתי מעטפות מבד. אפשר להשתמש בהם לאכסן כל דבר שרוצים ושצריך להיות מופרד מהבלאגן שבתיק-איפור, מסמכי רכב, דרכון וכרטיס טיסה-מה שבא.

עשיתי אותם זהים מבחוץ



אבל מבפנים הם שונים בביטנה. כאן המקום להגיד שתמיד משתלם שיהיה בד גברי בהישג יד לא משנה כמה אוהבים ורדים...

 



לתחיק יש בן שתפרתי לו קלמר-הצד החיצוני הוא ג'ינס ובפנים יש בד מנוקד בתכלת.

חשבתי שילד בן 9 כבר לא ירצה קישוטים על הקלמר אז השארתי אותו חף מקישקושים.



יש שתי בנות ותפרתי משהו אחר לכל אחת אבל הן בפרוש יכולות לשתף אז הרווח כפול...

לגדולה תפרתי מממ... ארגונית יצירה?משהו שמאגד בתוכו מחברת חלקה וצבעים. מובן שאפשר להוסיף לענין גם מדבקות או כל דבר אחר להכניס לתיק ולהשתמש באוטו או כשיושבין לחכות בתור או כשנוסעים לבקר את סבתא.

ככה הוא נראה סגור



מאד שמחתי שסוף סוף הישתמשתי בבד עם הפיות החמודות הללו (לכל בד יש יעוד-לכן הוא לפעמים מחכה הרבה זמן בארון אבל בסוף הוא מוצא את יעודו בצורה מושלמת...)

ככה זה נראה פתוח



ולקטנה שבמשפחה תפרתי סינר... מצאתי גזרה בגודל של ילדים בשיטוטי ברשת-קצת שיניתי את ההוראות.... אני כנראה לא יכולה אחרת.

צד אחד מג'ינס וצד שני אדום מנוקד לבן. גם פה הסרט שמשמש לרצועות חיכה בסבלנות הרבה זמן במגירה אבל היה פשוט מושלם פה-לא בטוחה שרואים טוב יש עליו תותים!



היו עוד דברים שלצערי לא היספקתי לצלם מפאת קוצר זמן-דברים ששלחתי לתחיק בלבד-מדבקות מתגהצות מתוך ספר שקניתי בניו יורק, סרטי תחרה וכפתורים וחותמות כמו זאת שבתוך התיק של הפייה.

תחיק התקשרה לספר לי שהחבילה היגיעה ביום האחרון של פורים ושהיתה שמחה גדולה מצד כולם על כך שכל אחד קיבל משהו רק שלו.שתדעו לכם שיותר מאשר לקבל מתנות אני אוהבת לתת אותם....

אני קבלתי שלל דברים נהדרים מלימור שאני לא מכירה אבל ריגשה אותי מאד. קבלתי ממנה פנקס מחטים וכרית סיכות עם אפליקציות נהדרות של ציפורים (אתם מאמינים שאין לי? לא פנקס מחטים ולא כרית סיכות???מקרה ברור של הסנדלר הולך יחף...) קבלתי תחרה שהיתה שייכת לסבתא שלה ושעשתה לי רעד ודפיקות לב והכול היה ארוז בתוך תיק מתוק להפליא.

מדוע לא יבוא פורים פעמיים בשבוע????

נכתב על ידי , 26/3/2011 17:21   בקטגוריות swap, החלפה, יצירה, מתנות, סינר, פורום טקסטיל וליבוד, פורים, תחרה, תיק תפור, תפירה  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



92,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תחביבים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנ"א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנ"א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)