לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2011    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

5/2011

כל תינוק והספר שלו


חמישה תינוקות נולדו "מסביבי" בחודשים האחרונים... שלושה בנים ושתי בנות. ארבעה הם ילדים בכורים וילדה אחת שנייה. שלושה אני מכירה דרך האמהות שלהן שתיים אני מכירה דרך הסבתות שלהן. כך או אחרת תינוקות חדשים פשוט חייבים לקבל לעולם עם משהו עבודת יד. הבחירה לארבעת החדשים נפלה על ספר רך או כמו שמכנים אותו הרבה פעמיםQUIET BOOK. (המתנה החמישית עדיין לא מוכנה מסיבה שגם האחות הגדולה צריכה לקבל משהו...)

ארבעה ספרים לכל אחד 6 עמודים כלומר 24 עמודי ספר. החלטתי ששיטת הסרט הנע חייבת להכנס פה לפעולה למרות חוסר אהבתי אליה. כמו כן הוחלט לעשות את הספרים סביב אותו קו מנחה כללי-לכן הם לא זהים אבל דומים מה שעשה את ההכנה פשוטה יותר. לא כל הדפים צולמו-בכל זאת יש גבול למה שאני אעמיס עליכם.

במקומות שאפשר היה צילמתי כמה ספרים ביחד.

יאללה לעבודה

 

כריכה-דיו על בד, האותיות הן אותיות סול שקונים בחנויות במחיר מצחיק פטנט שנחשף לראשונה על ידי יעל קיפודים המוכשרת. אני מצאתי שיטה לשכלל קצת את ההדפס-הצמדתי נייר דבק דו צדדי לבלוק הפרספקס שמשמש בדרך כלל לחותמות סיליקון שלי ואליו הדבקתי את אותיות הסול. ככה אפשר להדפיס את כל המילה ביחד במקום אות אות.



למען הסדר הטוב-הספר עם החותמת הכתומה שייך לנועה, זה עם החותמת התכלת לארי, והספר החום והירוק  שייכים לדן ונועם-תאומים!

צד אחורי-איך ידעו שזה עבודת יד? יש חותמת כמובן....



ועכשיו מבפנים. יש שני סוגי "דפים" , דפים שהם בעצם רק בד מדוגם , ודפים שיש עליהם עבודה בדרך כלל בצורת אפליקציה כלשהיא . בכל הספרים יש הקפדה על שימוש בבדים או בחומרים עם כל מיני מרקמים כי תינוקות כידוע הכי אוהבים למשמש דברים במיוחד אם יש להם כל מיני טקסטורות.

 

כפולת סריגה



ועוד אחת



 

אני מאד אוהבת לעשות אפליקציות של בתים -הצלחתי לעשות ארבעה שונים. הענן מלבד העץ בתפירה חופשית.

ועוד בתים...הגדרות מתחרה.



כל הבדים-אוסף פרטי...

תמונות בד ממוסגרות בשלל סרטים



ועוד שתיים-התמונות של הינשוף והקוף נתנו לי במתנה בהחלפת משלוח מנות יצירתית שקבלתי בפורים.



טוב ... נראה שבכל זאת צילמתי את כל הדפים....

ככה הם נארזו



והיגיעו כל אחד לתינוק שלו ....

לא יודעת מה איתכם-אני נהנתי.

נכתב על ידי , 6/5/2011 22:49   בקטגוריות בדים, ילדים, ספרים, תמונות, תפירה  
60 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



92,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תחביבים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנ"א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנ"א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)