לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2011    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

6/2011

צהריים בא לארוחה


צהריים. אתם בעבודה. הבטן מתחילה לקרקר. מה אתם עושים? מוציאים סנדוויץ? מתחילים לחפש פרטנר ולחשוב באיזו מסעדה אתם אוכלים צהריים? יורדים לחדר האוכל בחברה? תאמינו או לא אבל בכל מקומות העבודה שעבדתי בהם אוכל לא נחשב כחלק לגיטימי מיום העבודה. הווה אומר שאין חדר אוכל, אין הפסקת צהריים מסודרת ובדרך כלל גם אין סיבה לצאת החוצה ולחפש אוכל בחוץ. אני מאנשי הלאנץ' בוקס. כל בוקר אני אורזת לעצמי אוכל לצהריים (ובדרך כלל גם לארוחת עשר וארוחת ארבע) . זה כבר די טבע שני עד כדי כך שכשמידי פעם אין לי מה לשים בקופסה שלי ואני צריכה לנדוד ולקנות אוכל בחוץ-זה לא טעים לי. לעומתי האיש עובד ועבד במקומות שבהם יש חדר אוכל מסודר . עכשיו מקום העבודה כולל גם סניף פרטי של אחת מרשתות הקפה המובילות. כשמפספסים את ארוחת הצהריים עקב ישיבה מתמשכת ושכמותה הבחירה הגברית היא בדרך כלל לקפוץ לסניף הקרוב שמוכר שווארמה...

לאחרונה שכנעתי את האיש לקחת לאנץ' בוקס. הוא מתמיד כבר כמה זמן-נראה לי שאפילו נחמד לו שיש לו אוכל זמין לא משנה מתי תהיה השעה שבה יצא לו לאכול. בניגוד אלי אבל שלוקחת את הבוקס שלה בתיק נפרד האיש דוחף את הקופסא לתרמיל שלו-נכון יש שקית ניילון מסביב אבל הרעיון שפעם אחת זה ישפך לט בתיק די היה בו כדי לגרום לי להציע לו שאני אתפור לו תיק ללאנץ' בוקס. האיש ציין שהוא גבר-גברים לא הולכים עם יותר מתיק אחד וגם זה רק אם אין ברירה (כי הם חייבים לשנע את הלאפטופ הלוך וחזור...).

אז תפרתי לו שקית אוכל :-).



מבחוץ פשתן -משהו שיזכיר את שקית הנייר החומה כמו פעם. השרות כלול כמובן.

מבפניםיש בד שעוונית מדליק שכבר יושב לי הרבה זמן בסטוק ומחכה בסבלנות לתורו אבל הוא ההוכחה שכשרואים בד שמדבר אליך צריך לקנות אותו כי לכל בד יש פרוייקט!

מבפנים...



וקצת פרטים-קאפקייק (שנתפר לאחר אישור הגבר כמובן)



ועוד אחד



ואז החלטתי שגם לי מגיע תיק חדש לקחת בו את הלאנץ' בוקס לעבודה ,ובבוקר יצירה עם חברות ( בהנחיתה של יאמה הסבלנית ) ניפקתי את מה שקרוי ברחבי הרשת תיק בנטו. ההדרכה המקורית היא כאן,  ופה אתם יכולים לתפור לכם אחד כזה תוך מעקב אחרי הוראות בעיברית.

הבדים נקנו ב"פיסות" וגם בניו יורק והיה נחמד לעשות שילוב שונה מבחינת הצבעים.


  אחרי שסיימתי את התיק גיליתי

א. שהוא קצת קטן מידי לקופסת האוכל שלי ...

ב. שאין לי אומץ ללכת איתו לעבודה.

נכתב על ידי , 5/6/2011 22:44   בקטגוריות משפחה, נרתיק בד, תיק תפור, תפירה  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



92,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תחביבים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנ"א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנ"א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)