לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

7/2011

על חברות ומתנות


הרבה פעמים שואלים אותי אם אני מכינה לכל החברים שלי מתנות עבודת יד. התשובה היא כמובן שלא. מכל מיני סיבות. הסיבה הכי טריויאלית היא שיש אנשים שזה פשוט לא מדבר אליהם. יש את אלה שיחשבו שאני מנסה לחסוך הוצאות (ברור שרק מי שיוצר יודע איזו השקעת זמן זה וזמן הרי שווה כסף), יש את אלה שלא יהיו מרוצים משום דבר (ואז עדיף שיוכלו להחליף משהו מהחנות)ויש את אלה שאין לי מושג מה ימצא חן בעיניהם, ולא זה לא אומר שאני לא מכירה אותם...

ויש את אלה שיאהבו כל מה שאעשה להם במיוחד מפני שעשיתי את זה בשבילם.  למען הסר ספק אני בדרך כלל חושבת טוב טוב מה להכין כדי שהמתנה באמת תמצא חן בעיני המקבל.   

ברוח הדברים האלה תפרתי מתנת יום הולדת לחבר לעבודה. לא משהו גדול או מסובך. בשל עיסוקו של האיש נבחרה מעטפת בד שיכולה לשמש למסמכים ועטיפה לדרכון. לעטיפת הדרכון הייתי חייבת פשוט חייבת להשתמש בבד מפת האוצר  החדש שלי. תגידו בעצמכם מה יותר מתאים לדרכון ממפת אוצר של פיראטים?



 

וככה הוא נראה פתוח

 



  

ואם יש לך מפת אוצר אז צריך מעטפה בשביל לשמור עליה לא? מייד נתפרה מעטפה למסמכים וברוח הפיראטים נבחר בד חום לצד החיצוני  עם סגירה שקצת מזכירה סגירה של מעטפות ישנות.

הצד הפנימי הוא בפסי תכלת (ים, גלים...) עם הפתעה...



אם הרפתקאות אז עד הסוף-והבדים הם רק תרוץ... (הכיתוב הוא חותמות אותיות מסיליקון שנקנו מקסם שימושי -מאד מרגש שאפשר לכתוב בעיברית...)

אוטוטו סופשבוע-מקווה שאתם מתכננים איזו הרפתקה.

 

 

נכתב על ידי , 20/7/2011 10:30   בקטגוריות בדים, מתנות, נרתיק בד, תפירה  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



92,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תחביבים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנ"א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנ"א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)