לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

10/2011

התמגנטתי


חזרתי! התגעגתם? אם לא זה בסדר-אני לא במרכז מחשבותיכם ואם כן כמה נחמד מצדכם!

אחרי 12 יום של חופשה משפחתית נטולת יצירה ונטולת אינטרנט (הייתם מאמינים? ולא לא נסעתי לסהרה...) אני שוב פה. יום לפני שנסעתי הצלחתי לשלוח החלפה שהיגיעה במהירות  ליעדה (משהו עובר עליו על דואר ישראל אני אומרת לכם זאת כבר הפעם השניה ברציפות, טפו  טפו טפו) והבנתי שהתוצר מצא חן בעיניי המקבלים. ההחלפה היתה החלפת מגנטים  שארגנה פיצ'ולה בקומונה שאני חברה בה. התלבטתי התלבטתי ובסוף הצטרפתי. בעיקר כי רציתי שתהיה לי הזדמנות ליצור  משהו שונה ממה שאני בדרך כלל עושה. הגרלתי את יותר מסתם יעל וחשבתי שיהיה נחמד להכין לכל אחד מבני המשפחה מגנט כך שאפשר יהיה לרשום פתקים אישיים או תיזכורות וגם למען אותם . רציתי להכין משהו מחומר שונה מאשר בדים וחוטים. פימו נפסל עקב חוסר ניסיוני המוחלט עם החומר הזה. ירדו גם נגצים, פקקים ושעם. בנייר לא רציתי להתעסק מלכתחילה-יעל מיקצוענית מי אני שאשלח לה דברים מנייר? בסוף נשארתי עם בדים.... כנראה לא סתם קראתי למקום הזה המעבדבדה.

כל אחד קיבל "כרית" קטנה עם שמו מחובר אליה ושני מגנטים חזקים מאחור שדואגים שהמגנט גם ישאר דבוק למקרר וגם יוכל להחזיק פתק.

צרפתי להם תגיות קטנות מוחתמות שכל אחד ידע מה שייך לו.

הנה הם אחד אחד









הנה הן מדגמנות כולן ביחד ארוזות למשלוח על דלת המקרר שלי



זהו. היום זה קצר. יש כמובן מלא דברים בקנה ואולי גם רשמים מהטיול-עדיין לא ברור.

אין כמו בית.

 

נכתב על ידי , 21/10/2011 23:37   בקטגוריות swap, אפליקציות, בדים, החלפה, יצירה, כריות, משפחה, תפירה  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



92,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תחביבים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנ"א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנ"א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)