לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

11/2011

מה את סוחבת שם?


שתקום האשה שלא שמעה את המישפט הזה אף פעם מגבר שבמיקרה לקח לה את התיק-וזה לא משנה אם מתוך אבירות או כי אין לו ברירה... אף אחת לא קמה? חשבתי ככה. כן כן יש לנו את התכונה הזאת לסחוב בתיק את כל הבית. יש תקופות שזה מלווה בתופעות לוואי חמורות (ילדים מתחת לגיל 6 למשל מחייבים היסחבות עם מינימום מזוודה). זה כמו בצבא-יש פק"ל ואי אפשר לחרוג ממנו.

תראו אפילו צילמתי לכם-ככה נראה התיק שלי מבחוץ, תמים נכון?



וזה מה שהוא מכיל-לא הורדתי ולא הוספתי כלום, בהן צדק, פשוט רוקנתי...



רוצים פרוט? בבקשה-מהשעה 12:00 עם כיוון השעון-משקפי שמש(בירוק מנטה עבודת יד כמובן) תיק איפור (בכחול) שאצלי מכיל חוץ מליפגלוס ושפתון גם כדורים נגד כאב ראש, משאף אסתמה, פלסטרים ואם צריך אז כל סוג אחר של תרופות (יש לי חברה שבגלל הנרתיק הזה שלה המשפחה שלה קוראת לה סמדיפארם),נמשיך-דיסק און קיי, פינקס צ'קים, מפתחות לאוטו, צרור עם כל המפתחות האחרים, כרטיס כניסה לעבודה, כרטיס כניסה לחניה בעבודה, אוזניה לפאלפון, פאלפון (כן אני יודעת זה דינוזאור-נא להגיד את זה לבוס שלי), נרתיק בד שמכיל כל מיני דברים שבחורה צריכה פעם בחודש וארנק.

לא נורא נכון?איך שכחתי-במרכז יש חבילת טישו.

לפעמים כשיוצאים מהבית ללא יותר מאשר שעתיים אני מוכנה להתפשר על  מפתחות פלאפון וארנק. בדרך כלל מרפי ידאג לכך שאני בדיוק אצטרך פלסטר ...

עכשיו תבינו אולי למה בהחלפת משאלות בחורות מבקשות כמשאלה-תיק עם הרבה כיסים... ואני התבקשתי להגשים את המישאלה הזאת כחלק מהחלפת מישאלות שהתארגנה לה בפורום טקסטיל וליבוד.

לצורך זה ניצלתי את הספר החדש שקניתי לי ושהראיתי לכם רק לפני שבוע

The Bag Making Bible - Signed Book

 

מצאתי בו שלל כיסים חדשים שלא ניסיתי בעבר ואת חלקם ישר ישמתי.

ככה נראה התיק



 בפנים יש כיס גדול על הדופן שמחולק כך שאפשר להכניס אליו עט, פלאפון ועוד משהו שחפצים.



הוא מחולק באמצע על ידי מחיצה שהיא בעצמה כיס שנסגר ברוכסן.

 


מאחור יש עוד כיס שמאובטח ברוכסן.

 



הנה התיק מדוגמן על דוגמנית הבית



התיק התקבל ואפילו ראיתי תמונות שלו כבר מאכלס חפצים של המקבלת שהיתה מאד מרוצה.

עכשיו אני צריכה לתפור עוד אחד כזה . ככה יהיה לי מספיק מקום לכל מה שאני סוחבת.

 

נכתב על ידי , 12/11/2011 17:38   בקטגוריות swap, החלפה, פורום טקסטיל וליבוד, תיק תפור, תפירה  
58 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



92,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תחביבים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנ"א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנ"א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)