לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

11/2011

יש לכם משאלה?


למי אין? משאלות יש הרי לכולנו. כולנו רוצים כל מיני דברים חלקם חומריים החל בבגד וכלה במכונית  ובית וחלקם רוחניים כמ בריאות ובריאות ואהבה. ברוב המיקרים האחריות על הגשמת מישאלות היא שלנו אבל לפעמים יכולה לצוץ איזו פייה שתגשים לנו את המישאלות שלנו. במיוחד זה נכון אם הפייה הזאת היא פייה יוצרת. הכי טוב אם יש חבורה כזאת של פיות שרק חושבות איך להגשים מישאלות. אם יש לכם מזל (לי יש!) ואתן חלק מחבורת פיות כזאת שכשהיא מארגנת לה מפגש היא גם מארגנת החלפת משאלות אתן מסודרות.

השבוע שעבר ראיתן את המשאלה שהיגשמתי במסגרת החלפה בפורום טקסטיל וליבוד אבל במקביל התארגנה לה החלפה כזאת גם בקומונת צומת צבעים...אני התבקשתי להגשים משאלה ליותר מסתם יעל שביקשה מפיות אוכל לבית הספר לשתי הבנות שלה. מכיון שאני לא מכירה את הילדות הלכתי לרגל אצל דודה שלהן שסיפרה שהן אוהבות ורוד וסגול ולבבות כמו זוג ילדות בנות 9 ו-6. לא הצלחתי לחשוב על שום דבר. הלכתי לשוטט ברשת ונתקלתי באיורים המתוקים הללו. מייד רכשתי לי כמה (ואני זוממת על עוד כמה...)והחלטתי לקשט לכל אחת את המפית באיור כזה שיהיה שילוב של אפליקציה ותפירה חופשית. למפית יש ריפוד ובד ומסגרת מדוגמת שהיא גם הצד האחורי של המפית . יצא לי בעצם placemat לכל אחת.

הנה אחת



 

והנה שניה



כמה תקריבים

 





מאד אהבתי את מה שיצא. ההחלפה נמסרה ליעל במפגש שהיה ביום חמישי בערב (ואחריו ידעתי בדיוק כיצד מרגיש אוטו אחרי שתדלקו אותו בדלק משובח ועכשיו הוא נוסע לו בנוף...) ונמסר לי שאוכל לא הולך להתקרב למה שהכנתי.  דרך אגב -גם הבלרינות סברו ככה. אני דווקא חושבת שהכי כיף להשתמש בדברים יפים אבל כאמור במיקרה הזה אני רק סיפקתי את המישאלה ועכשיו אפשר לעשות איתה מה שרוצים.

אני ביקשתי קישוטונים לסקראפ כי ראיתי שהמלאי שלי מידלדל ואם כבר יש לי מוזה לכרטיס או תגית לא ממש יש לי איך לעשות אותם וצרויה המדהימה סיפקה לי קישוטונים בערך ל... כל החיים. באמת. לא אמיתית הבחורה. אין לי תמונה עקב הגשם שלא נתן לצלם היום אבל אם צרויה תעלה תמונות אני מבטיחה לקשר.

לכו להגשים למישהו מישאלה אין על ההרגשה הזאת בעולם.

נכתב על ידי , 19/11/2011 19:56   בקטגוריות Etsy, swap, החלפה, יצירה, תפירה, אפליקציות  
74 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



92,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תחביבים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנ"א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנ"א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)