לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

1/2012

יומולדת כל יום בשנה


לא מזמן חגגנו למיכל ים הולדת. יום ההולדת של מיכל הוא באוגוסט. למה עכשיו? למה לא? מיכל כתבה קצת על זה אצלה בבלוג אבל האמת שאני טוענת שיומולדת צריך לחגוג כשיש לך מצב רוח ליום הולדת. ככה קודם כל מבטיחים שתהנה מהענין...אני לא ממש מקורית בענין  הכובען המטורף  של לואיס קרול היקדים אותי וטען שיום הולדת יש רק יום אחד אבל יש 364 ימים של לא יום הולדת שאותם אפשר לחגוג...

הבעיה היתה שלא היה לי שום רעיון למתנה לכלת יום ההולדת. ניצלתי את הקשרים שלי בהנהלה כדי לקבל רמז. הרמז הי ה שזה צריך להיות משהו שימושי. אוי ווי... היא הרי יודעת לעשות הכול אז מה אני אעשה לה??? ואז אחרי יומיים הכלה היתקשרה ואמרה" זוכרת את השיחה הקודמת שלנו?" (לא...) "אז אני צריכה תיק "(נזכרתי!!!!!!) צבע , גודל , מה, מי, מו? "נייטראלי..." ייייששששש!בתוך שנייה וחצי ידעתי בדיוק מה אני הולכת לעשות למיכל. אחרי שהתקף מיגרנה מנע ממני לתת לה את זה במסיבת יום ההולדת עצמו (שהיתה מוי כיף והיתה בסטודיו של יפעת ) התיק נשלח בדואר והיגיע במהירות שבאמת היצדיקה את סמל הצבי של דואר ישראל. כשהבלרינות רוצות לאמץ לעצמן משהו שאני קיבלתי אני יודעת שמה שקיבלתי מוצלח... מיסתבר שגם אצל מיכל בבית זה ככה...

נראה לי שאני לא אחדש לאף אחד כשאני אגיד שהתיק מפישתן... הגיזרה זהה לתיק שעשיתי פה להחלפת מישאלות.



יש כיס מרוכסן לדברים שחשוב לשמור



בפנים בד תותים עם כיסים משובצים...

כיס לסלולארי.



על הכיס תפור משהו שאני התחלתי לקרוא לו "בול יום הולדת" . זה דרך אגב למה שהתיק לא יכול ללכת לאף אחד (אחת...) אחר חוץ ממיכל.



עכשיו אתם יודעים כמה זמן אחרי חגגנו לה...

בצד השני שני כיסי אקורדיאון



 ויש כמו שאתם רואים גם סוגר מגנטי.

עוד מבט אחרון על הרצועות



 אני מאד אוהבת לעשות רצועות כאלה -טריק קטן שנקרא faux piping או בעברית פספול מדומה. הסבר איך עושים את זה
אפשר לראות פה.

אי אפשר להגיד שאני לא נאמנה למוטו שלה:

Linen+anything= Beautiful

שיהיה יופי של שבוע ואם בא לכם לחגוג יום הולדת-לכו על זה.

נכתב על ידי , 28/1/2012 17:16   בקטגוריות מתנות, תיק תפור, תפירה  
41 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



92,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תחביבים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנ"א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנ"א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)