לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829   

2/2012

שמיכת טלאים


אי שם בסביבות החגים בישר לי קולגה לעבודה שהם מצפים לצאצא שלישי. הם גם החליטו שהם לא רוצים לדעת מראש אם זה שלישי או שלישית. השמחה היתה כפולה-פעם אחת בגלל החדשות המשמחות ופעם אחת כי סופסוף היגיע העובר שאני אוכל לתפור לו שמיכת טלאים.... כבר הרבה זמן אני מפנטזת על שמיכת טלאים. יש אפילו בקשה מפורשת מהבנות אבל אני טענתי שקודם כל עושים את זה בקטן. לפני שקופצים לשמיכה בגודל של שמיכת פוך...אין יותר מידי תינוקות מסביבי אז מן הסתם נגזרה ציפיה די ארוכה מהרגע שהחלטתי להתנסות ועד הניסיון עצמו.

סרקתי את מלאי הבדים שלי וגיליתי שהעובדה שאני לא יודעת את מין הילוד מסבכת אותי קלות. טוב על מי אני עובדת? מסבכת אותי לגמרי. מזל שידעתי מספיק זמן מראש והתחלתי לחפש בדים נטולי מיגדר. ההצלה היגיעה מכיוון לגמרי לא צפוי. אחד הפרוייקטים בסוף שבוע דובדבנים של נתנאלה היה שטיח טלאים לאמבטיה. כשקבלתי לידי את שתי חבילות ה CHARMS  היה לי מאד ברור ששטיח לא יצא מהם. מצד שני הבדים היו בדיוק המיקס הנכון כדי להתאים למטרה שלי. כשכולם הכינו להם שטיחונים אני פרסתי את הבדים על הרצפה עד שזה היגיע לגודל משביע רצון . ניצלתי את העובדה שאלין הידריכה את הסדנה וגם את זה שהשתתפו שם עוד מוכשרות כדי להבטיח א. שהמיקס של הריבועים שעשיתי אכן נעים בעיין. ב. שהוא אכן נראה נטול מיגדר. וככה בעליזות חיברתי לי את כל הריבועים לפי הסדר והכללים ויצאתי מהסדנה  כדיברי הפייה השימושית " עם אג'נדה".

כל כך הייתי מרוצה מעצמי שדחיתי את ההחלטה לגבי הצד השני של השמיכה. כמו כל דבר שדוחים בסוף המציאות מכריחה אותך לפעול וזה מה שקרה אחרי שהתינוקת המתוקה החליטה להקדים את בואה לעולם. האמת שברגע שנודע שזאת תינוקת כבר פחות התלבטתי לגבי בדים והרגשתי יותר נוח לבחור בדים שהם קצת יותר (אולי לא בטוח...) של בנות.השמיכה הגמורה התקבלה בשבועיים רצופים של גשם שלא אפשרו צילום עד שלבסוף ניזכרתי בספסל על הדשא של הבינין השכן וניצלתי הפוגה במימטרים כדי לרדת ולעשות לה בוק.

צד אחד



צד שני



פרט קטן...



מקופלת



יש גם הוראות כביסה (שחוברו בחוט כדי שלא יתפספסו)



ויש גם תגית שמעידה על התוצרת



חשבתי מה לתת לאחיות הגדולות של העוללה ולמזלי ניזכרתי במשהו שהיה מאד פופולארי לפני 3 שנים בערך-צעיף שצד אחד שלו פליס וצד שני בד. קלי קלות להכנה ומתקבל תוצר מלטף ומשובב.

אז הנה הצעיפים שהכנתי -הבדים מהאוסף הפרטי והפליס הוא אותו פליס לבן ששימש גם למילוי של השמיכה.

אחד תכלת שוקטה



השני צבעוניות מתפרצת



אריזה בצלופן (לא משגע בצילום אני יודעת אבל היה ממש מתבקש)



עם תגית אישית שמכריזה על שינוי הסטטוס



והיה גם כרטיס, זה הירקרק מהרשימה הזאת.

ברוכה הבאה נעמי הקטנה! מי יתן ותמיד תהיי עטופה ברכות.

 

ומשהו קטן נוסף-אם חשקה נפשכם בשמיכה שכזאת ואתם לא יודעים מאיפוא להתחיל לכו לבלוג של תהל יש שם בצד הפניה להדרכה מאד מפורטת וברורה לשמיכה. מקום טוב להתחיל בו.

משהו קטן שני-בבלוג של אורית הלוא היא טווילינגן מתקיימת בלוגולדה כפול שלוש. שווה להיכנס.

נכתב על ידי , 3/2/2012 22:42   בקטגוריות ילדים, מתנות, תינוקות, תפירה  
41 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



92,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תחביבים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנ"א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנ"א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)