לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

6/2012

השראה של מישהו אחר


בקומונת " צומת צבעים" יזמה מיכלי הלוא היא arapax החלפת פינטרסט. פינטרסט למי שעוד לא מכיר (יש כאלה, כן יש...) היא תוכנה שמאפשרת לכל אחד ליצור לעצמו לוחות השראה-על המחשב הביתי. במקום לוח שעם או לוח מגנטי שעליו שמים תמונות חומרים צבעים טקסטורות (משהו שכל מעצב מתחיל נעזר בו כשהוא מגבש לעצמו רעיון) בונים לוח כזה על המחשב. בעיקרון כל תמונה שאי פעם הועלתה על מחשב יכולה למצוא את דרכה ללוח כזה. לאנשים שיש להם זיכרון ויזואלי מאד חזק( מודה באשמה...) והרבה פעמים אני זוכרת את התמונה אבל לא איפוא ראיתי אותה או איך חוזרים אליה זה ממש כיף. אפשר לסדר לוחות בנושאים שונים-ימי הולדת, ריהוט הבית, תיסרוקות כך שכשמחפשים למשל רעיון מסויים לשולחן חדש יהיה מקבץ של דברים שמצאו חן בעיננו ושאפשר לראות אותם באותו מקום. כמובן שכל לוח כזה הוא השראה בפני עצמו אבל יש גם לוחות שזאת הכותרת שלהן. הרעיון של מיכלי היה שכל אחת תיקח זמן לאסוף לה כמה קישורים כאלה שהם השראה בשבילה ואחר כך תקבל לוח של בת זוג ותכין לה משהו לפי לוח ההשראה שלה. מדליק ברמות, ברור שנרשמתי.

זכיתי לקבל את לוח ההשראה של רחלי גזית אחת החברות היותר יצירתיות שיש לי. שמחה גדולה. בלוח של רחלי היה המון לבן (הסיבה שאין קישור היא כי רחלי עשתה את הלוח שלה לא בפינטרסט אלה כמצגת ולא ניתן להעלות אותה לכאן...) והלבן הזה לא יצא לי מהראש.רוב הלבן היה בטקסטורות של תחרה והחלטתי לסרוג לרחלי שאל. מצאתי צמר נהדר שהיה תענוג לסריגה. פעם ראשונה שאני יכולה להגיד שהצמר רץ לי במסרגה ( הצמר הוא Pastel , super soft yarn של TeDdy ) הדוגמא היא מהאתר של LIONBRAND משהוא שכבר הרבה זמן שמתי עליו עיין.

הבלרינה הגדולה שלי מדגמנת



ככה הוא פתוח



והנה הדוגמה מקרוב



אחרי שסיימתי לסרוג חזרתי שוב ללוח של רחלי והחלטתי שעכשיו צריך גם משהו צבעוני להשלים את הענין כי בלוח של רחלי היו גם הרבה דברים צבעוניים.

אם כבר צמר אז עד הסוף. בטוח שהקולב הזה לא חלם שזה מה שיעשו לו...



אתם מצליחם לראות?



כן כן סרגתי את כל הקולב בחצאי עמודים. שוס לא נורמלי הייתי מרוצה מעצמי שלושה ימים תמימים. גם מהעובדה שמצאתי את הצמר המטורף הזה (בערך כל סמ שלו הוא בצבע אחר מה שגורם לכך שבאמת לכל תך יש צבע אחר...)או אולי הוא מצא אותי וגם מהרעיון.

הנה הם ביחד



וכמו שזה ככה על הקולב בניתי לכל העסק אריזה שגם היא לבנה וצבעונית כאחד ובעיקר גדולה מספיק כדי להכיל את הקולב עם השאל שעליו.



סליחה על האיכות של התמונה היא כבר צולמה בחפזה בבוקר המסירה.

ההחלפה נמסרה לרחלי אתמול עם איחולים שיהיו מספיק ימים קרירים בקיץ הזה (או לפחות לילות...) כדי שהיא תוכל להנות ממנו לפני בוא הסתיו.

נכתב על ידי , 9/6/2012 17:45   בקטגוריות swap, החלפה, השראה, סריגה, קרושה, תחרה  
50 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



92,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תחביבים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנ"א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנ"א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)