לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

9/2012

ישן מפני חדש תוציאו


"ישן מפני חדש תוציאו" מילון השפה העיברית-במקור אמירה על הצורך להחליף דברים ישנים בחדשים.

בכל תחילת שנה אנחנו מקיימים את המשפט הזה, מי יותר ומי פחות. יש מי שהשנה החדשה מספקת לו סיבה להתחדש בכל התחומים , יש כאלה שיקנו בגד חדש ואחרים שיחליפו את היומן. כולנו ללא יוצא מן הכלל נחליף את לוח השנה.

לוח שנה-אין בית שאין בו אחד כזה לפחות. לנו יש דרישות מאד ספציפיות מלוח השנה שלנו-אנחנו אוהבים למשל שלכל חודש מוקדש דף משלו. אנחנו גם רוצים שבמקום שמוקצה לכל יום בחודש יהיה מספיק מקום לכתוב. מה לכתוב? "17:00 תור לרופא שיניים"  " 20:0 חתונה, גליל ים" . חוץ מזה הוא צריך להיות יפה. למה? כי אם מסתכלים על אותו לוח כמה פעמים ביום במשך חודש שלם אני רוצה שזה יהיה לי נעים בעיניים. יש שנים שלוקח לנו זמן עד שאנחנו מגיעים סופסוף ללוח שאנחנו תולים כלאחר כבוד. בנתיים אף שנה לא התפשרנו והיו שנים שהלוח המיוחל היגיע אלינו רק אחרי החגים.

ואז בסוף השנה הרבה פעמים קצת חבל לנו להגיד שלום ללוח הישן. ציינתי כבר שהוא יפה? אז זהו שלא חייבים. כששמרתי את הדפים של הלוח הישן בשנה שעברה חשבתי שבטח אפשר לנצל אותם למשהו ולהמשיך להנות מהיופי הזה. מזל שהיתה שנה שלמה לחשוב על זה והנה-לכבוד ראש השנה כמה רעיונות איך לנצל את לוח השנה הישן (והיפה!) שלכם .הנה כמה דפים מייצגים מהלוח שלנו השנה

חודש ספטמבר...







וזה אחד מהשנה שעברה



ועכשיו לעבודה

כידוע לכל אירוע יש צורך בכרטיס ברכה. כרטיס ברכה צריך להכניס למעטפה... מה דעתכם להכין כזאת  לבד? כל מה שצריך הוא שתהיה לכם מעטפה אחת בגודל מתאים. פותחים את החיבורים בזהירות, ומקבלים תבנית של מעטפה (אפשרות אחרת היא לחפש תבניות של מעטפות ברשת הנה אתר לדוגמה)

מעתיקים את התבנית לדף של לוח השנה (אני סימנתי בטוש שחור כדי שתראו אבל עיפרון יהיה טוב באותה מידה)



גוזרים לפי הקוים

מקפלים



מורחים דבק בשתי צלעות החיבור

ו... טאדם! יש לנו מעטפה מדוגמת ונהדרת שכל כרטיס ישמח לישון בתוכה וכל אחד ישמח לקבל.



ממשיכים...

רוצים לארוז משהו קטן? מה דעתכם לקפל קופסה? יש המון תבניות ברשת פשוט תורידו לכם הוראות ותשתמשו בדפים כדי ליצור קופסה מתוקה...(אני השתמשתי בהוראות מפה)



במהלך ההכנה של הרשומה הזאת ניזכרתי שהיתה שנה אחת בתיכון שבה עטפתי את המחברות שלי בדפים של לוח שנה. זה היה לוח שנה עם תמונות של מכוניות עתיקות שמאד אהבתי, אני זוכרת שהמחברות האלו זכו להתיחסות מיוחדת אפילו מצד המורים.

כשמחליפים את לוח השנה מחליפים גם את היומן... מי שיש לו כזה (אני...) .כל שנה יש לי יומן קצת אחר. השנה היגיעו השניים האלה בדואר.



גודל טוב סידור נוח אבל אסטטיקה... נו... לא הצד החזק שלהם.

אחד בשבילי ואחד לבלרינה הגדולה (שאוטוטו מחליפה סטטוס למתקדצת..)

ככה הם נראים אחרי הטרנספורמציה

זה של הבלרינה



וזה שלי



ואנחנו זוכות להנות מהאיורים הנהדרים הללו למשך שנה שלמה נוספת...

עד כאן תרומתי הצנועה לחידוש מיחזור ויפוי השנה החדשה בעזרתה האדיבה של השנה החולפת.

ומה נאחל לשנה החדשה?

בריאות בריאות ועוד פעם בריאות-לא איכפת לי שאני נשמעת זקנה-זה הדבר הכי חשוב מהכול, כשאין את זה לא חשוב כל מה שיש.

שתהיה שנת שפע-שפע אהבה, שפע יופי, הרבה ביחד. שנה שתחלמו בה וגם תעיזו לצעוד קדימה כדי להגשים חלומות. שנה מלאת מעוף שבה תהיה לכם כל הזמן רוח שתרים אותכם למעלה לעוף לאן שרק תירצו.

שנה טובה. 

נכתב על ידי , 14/9/2012 19:35   בקטגוריות tutorial, הדרכה, עטיפה למחברת  
41 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



92,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תחביבים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנ"א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנ"א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)