לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

10/2012

נר מדליק נר-מכירה פומבית במעבדבדה


הכול התחיל מנתנאלה.... בעצם הכול בגלל שצבענו את הבית...

האמת שזה לא משנה איך זה היתחיל מה שמשנה זה איך זה יגמר אבל כדי להגיע לסוף צריך להתחיל איפושהוא נכון? אז הנה התחלתי...

במהלך החגים נפלה לידי היזדמנות לתרום עבודות יד שלי. זה שימח אותי במיוחד ותכננתי לתפור שני ספרי תינוקות. הספרים היו אמורים להמכר והכסף הוא התרומה. אלא מה? כשהיזדמן לי כבר חצי בית שלי היה ארוז/מכוסה/ מצופף לצורך צביעה. אין דבר אמרה המדענית לעצמה-יש אחרי החגים וגם אחרי הצביעה... ואז ניתן את הספרים. אחרי החגים התישבתי לי בשמחה רבה לתפור את הספרים וכשהתקשרתי לברר איך אני שולחת אותם התברר שאין בהם צורך. לא משנה למה. עכשיו היו לי שני ספרים חמודים ומוכנים שצריכים ללכת לתרומה. למה? כי אני חושבת שכשחפצים נעשים עם אנרגיה מסוימת צריך לשמור עליה ולא לשנות להם את היעוד.

אז תראו מה אני מציעה-אני תכף מעלה כאן את התמונות של שני הספרים. אתם תציעו מחיר ומי שיציע את המחיר הגבוה ביותר יזכה! הכסף ימסר כתרומה לעמותת "חיבוק ראשון" שזאת עמותה שמטפלת בהתנדבות בתינוקות שננטשים בבתי חולים ולמשפחה שלאחרונה איבדה את אם המשפחה בלידת הבת החמישית. אז קודם התמונות ואחר כך פרוט מדוייק של כל הכללים למכירה.

ספר ראשון

כריכה

כפולה ראשונה



כפולה שניה



כפולה שלישית



למי שתוהה אם פתאום עברתי לבית פרטי או שיצאתי לצלם באחו אז התשובה היא לא... אתם יכולים גם... תרכשו לעצמכם סט רקעים לצילום של יעל יניב.

ספר שני

כריכה



כפולה ראשונה



כפולה שנייה



כפולה שלישית



נכון שישר בא לכם ללטף כל דף ודף?

 

 

אז איך זה הולך להיות?

*אפשר להציע מחיר על ספר אחד ואפשר לבקש לרכוש את שני הספרים....

* מחירו ההתחלתי של כל ספר הוא 70 שקלים

* את ההצעות צריך לשלוח לי במייל לכתובת הבאה [email protected] במייל יש לציין מלבד המחיר גם שם מלא ומייל או טלפון להתקשרות.בבקשה לא להשאיר הצעות פה בתגובות.

*הספרים עומדים למכירה בשבועיים הקרובים (עד 2 לנובמבר בחצות). ביום שבת ה 3 לנובמבר אני אכתוב מי זכה בספרים.

אז זהו. אני לא יודעת מה איתכם אבל אני מאד מתרגשת. כמובן שאפשר לשתף את המכירה בכל דרך שתבחרו כדי שלכמה שיותר אנשים תהיה אפשרות לתרום.

 

כמה תודות לפני שמסיימים-לנתנאלה (תנחשי למה..), למיקוש וגליש על ההצעות למי לתרום ולכל הקוסמות בדלת....  

נכתב על ידי , 19/10/2012 18:54   בקטגוריות תינוקות, תפירה, תרומה  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



92,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תחביבים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנ"א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנ"א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)