לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

12/2012

כי האדם עץ השדה


מזמן לא היה כאן ספר תינוקות....לי לא נמאס לתפור אותם וזה ממש כיף שמסביב נולדים להם כל הזמן תינוקות חדשים שאני יכולה לתפור להם ספר ראשון רך ידידותי ולגמרי לגמרי אישי. כל ספר שונה והרבה פעמים ההשראה היא מהמשפחה של התינוק שאני מכירה. אם אני לא מכירה אז אני "סתם" נותנת לעצמי להשתולל...

אני אתן לתמונות לדבר

כריכה



דף ראשון-דף מישמוש...



כביסה זה חלק בלתי נפרד מתינוק...



אמרתי שההשראה באה מהבית נכון? כשיש לך משפחה קיבוצניקית ושלושה אחים גדולים עם שמות ממשפחת החיטה אז זה רק טבעי שיצא לי דף כזה...

 




ואם כבר טבע אז ינשופים זה הכי...מתוק, מקסים וחכם.


כל ילד צריך אמצעי שיקח אותו רחוק רחוק להרפתקאות אי שם....



ואם כבר יוצאים להרפתקאות כדאי שתהיה לך מפה. רצוי עם אוצר שמתחבא בה.



מזל טוב גדול גדול למשפחת ק. מקיבוץ קינשסה. שתגדלו את התוספת המתוקה שנוספה לכם באהבה ותרוו ממנו נחת ואושר.

נכתב על ידי , 30/12/2012 22:32   בקטגוריות sew, בדים, מתנות, תינוקות, תפירה  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



92,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תחביבים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנ"א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנ"א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)