לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

2/2013

בזוגות


"תגידי" אמרה הבלרינה הגדולה כשהראיתי לה את שני ספרי התינוקות החדשים שהכנתי "התינוקות לא מפסיקים מתי שהוא?" "לא!" אמרתי כולי צוהלת "איזה כיף שתמיד יש עוד..." הבלרינה גלגלה עיניים והיצהירה שגם לה אפשר לתפור דברים... נכון בטח אבל לא ספר תינוקות.

מה לעשות הספרים הללו משמחים אותי מאד ועוד יותר משמח אותי שכל פעם יש בסביבתי תינוקות חדשים שאני יכולה לתפור להם. הספרים האלה נתפרו אחד לדניאל של קונטסי ואחד לתינוקת שנולדה לאילה שטפלה בכתף שלי בשנה האחרונה ושכרגע קרויה הפיצקולה.ספר אחד היגיע כבר ליעדו השני יגיע בקרוב אני מקווה , אבל בכל מיקרה אני לא אקלקל את ההפתעה כי בעלת השמחה לא קוראת כאן...

שניהם מבחוץ-הכריכה מג'ינס הרקע מסדרת הרקעים של יעל יניב.

הספר של דניאל

זאת הופעת בכורה של החתול וההשראה היתה כמובן החתול הפרטי של קונטסי שנושא את השם המכובד מוהינדר.



כפולה אביבית



ואחת גברית...



הספר של פיצקולה


דף מתוק מתוק מתוך הסידרה של שרה ג'יין



גם לכם הבלונים האלה עושים שמח ?

עוד אחד-עם בול שנושא את חודש יום ההולדת של הפיצקולה



כפולה חדשה-גם הזחל מככב פה לראשונה



אחרונה חביבה... מאד אוהבת את הלויתן הלבן הזה.



הנה הוא מקרוב



איזה כיף לי שהוצאת הספרים הפרטית שלי ממשיכה להוציא לאור!

נכתב על ידי , 28/2/2013 19:10   בקטגוריות crochet, sew, תינוקות, ספר תינוקות, baby book, קרושה, תפירה  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



92,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תחביבים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנ"א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנ"א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)