לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2013    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

5/2013

קצת מפה וקצת משם


היצטברו לי כל מיני דברים שעשיתי ושלא ממש מצדיקים כתיבה של פוסט שלם. חשבתי לקבץ אותם ביחד גם כדי שאני לא אשכח שעשיתי. הרבה לפני הבלוג כבר הייתי מהאסכולה של " Publish or Perish" (למי שלא מכיר זה משפט שתמיד נאמר על מדענים -בתרגום זה יכול להיות אולי"פרסם או העלם"...). אז אני לא בטוחה שזה ממש לפי סדר כרונולוגי אבל ביננו זה לא ממש חשוב.

מידי פעם אני משתתפת בסדנאות של קרן או כמו שהיא יותר מוכרת " פרפרים" . תמיד יש מה ללמוד מקרן  אז אני משתדלת לחפש לי סדנה שתשלב טריקים חדשים ואם יוצא תוצר מדליק אז בכלל טוב. 

מסדנה אחת יצאתי עם תיק איפור מדליק. כזה שאפשר לשים בו ממש הרבה דברים מצד אחד ומצד שני הוא נראה לגמרי שיק וקצת וינטאג'...

הבדים באדיבות קרן.



ותראו איזה חמוד הוא מבפנים.



באופן מפתיע (או שלא?) גם מהסדנה השניה יצאתי עם נרתיק. זה נרתיק עם הרבה טריקים בשרוול.

מבחוץ היא נראה לגמרי תמים 



טוב אולי אוזני הרוכסן הארוכות הללו מסגירות שהוא לא כל כך תמים...



התיק מכיל המון (!!!!) תאים ויכול לשמש לאיפור, כלי רחצה, קלמר (לדעתי אפשר לדחוף אליו מגירה שלמה של צרכי כתיבה...), כלי תפירה בקיצור כל מה שאתם רוצים לשנע ואף פעם לא מצאתם נרתיק מספיק גדול לאסוף את הכול במקום אחד. נא לשים לב לבחירת הצבעים הלא שיגרתית אך המאד משמחת (אותי!).

מזמן לא תפרתי משהו לבלרינה נכון? אז הבלרינה שעכשיו היא חיילת היתה צריכה פנקס לטירונות. עם ספירלה ודפים נתלשים. קניתי. מה סתם פינקס פושט מהחנות? אז תפרתי עטיפות לפנקס שלה ושל החברה שלה כדי שיהיה גם יפה.



כשהבחורה עם החיוך והבלינג (הלוא היא הדרלינג)הודיעה שהיא מתחתנת החלטנו חבורה של חברות לתפור לה חופת טלאים. כל אחת קיבלה ריבוע בד ויצרה עליו משהו כשהנושא היה איחולים לזוג הצעיר. אחר כך התאספנו בבית של רחלי ( השניצל הכי יצירתי שיש) רחלי, שרון רותם ואנוכי כדי לחבר את כל הריבועים לכדי חופה. שני מפגשים והרבה זחילה על הריצפה הניבו חופה שגרמה לכלה להיות ספיצ'לס לדקות ארוכות ולכולנו להתרגש כי ללא ספק זוהי עבודה שבה התוצר הסופי עולה על סכום חלקיו. כל ריבוע נעשה באהבה על ידי יוצרת אחרת ולמרות השוני בסיגנון בצבעים ובאינטרפטציה התוצאה היא פשוט וואו. הריבוע שלי דרך אגב ממוקם די במרכז -זה שיש בו שתי ציפורים יושבות על שרשרת דיגלונים. 



תודה גדולה לצרויה שעם כישרון ופוטושופ הינדסה את התמונה כל שכל הריבועים יופיעו בה. 

ואחרונה חביבה-סמדר שחגגה יום הולדת והיזמינה לחגוג איתה.

הכנתי את זה



"מה זה? מה הכנת לה?" ( החיילת רואה מה שהכנתי...)

אופס- מה צריך הסברים?  תמונה טובה מאלף מילים לא?


ואחד נוסף -למשרד אולי?שגם אוסף את החוט בפנים...



הבנתם נכון? 

זהו. כמו שאמרתי-קצת מפה וקצת משם. 

נכתב על ידי , 19/5/2013 15:31   בקטגוריות sew, ימי הולדת, מתנות, עטיפה למחברת, תיק תפור  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



92,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תחביבים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנ"א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנ"א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)