לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2013    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

5/2013

ילד ירוק


יש לי חולשה גדולה מאד לירוק. אולי בגלל צבע העניים (ידעתם שרק 2% מאוכלוסיית העולם יש עניים ירוקות?) ואולי בגלל האצבעות (אצבעות ירוקות הוא ביטוי שאומר על מישהו שהוא טוב בלגדל צמחים-באנגלית green thumb).בעצם לא ממש צריך סיבה. אוהבת וזהו. למרות כל אהבתי לירוק ילדה ירוקה לא הייתי אף פעם. גדלתי בעיר גדולה, הייתי רגישה לדשא (ולדי הרבה צמחים אחרים...) ולטפס על עצים לא ממש היה אני. לעומת זאת כשהתבשרתי על ידי ח. חברתי שהיא עומדת להיות אמא לא היה לי ספק שיהיה לה ילד ירוק. ככה זה כשאתה נולד להורים ששניהם למדו בפקולטה לחקלאות, צמחונים  וגרים בחווה שאפילו שהיא חצי שעה נסיעה ממני מעולם לא ידעתי על קיומה. בניגוד למה שאתם בטח חושבים לילד ירוק לא מכינים מתנות ירוקות. כי ירוק זה הרבה יותר מצבע ...

נתחיל דווקא בשמיכה. עד שהיגעתי לבקר את הצאצא כבר התחמם מזג האויר ונראה לי שרק בסתיו השמיכה תבוא לידי שימוש (או ברגעי מזגן קפואים...). כל הבדים הם מתוך הסטוק שלי-אני מאד גאה בעצמי שהיו לי כל כך הרבה דוגמאות שהיצליחו להשתלב ככה יפה זו עם זו. עוד משהו שאני גאה בו הוא שיצאה לי שמיכה-בכתום!



צד שני פליס לבן. ויש גם תוית.



וקצת מקרוב



כתום זה ממש לא צבע שיש  לי קשר מיוחד איתו. אולי בדיוק ההיפך-הרבה זמן היתה לי רתיעה מכתום. חצוף, תוקפני, לא משתדך בקלות... בקיצור צבע בעייתי. איכשהוא הוא התגנב עלי. חוצפן.

למי מיכם שעצר את נשימתו אפשר להרגע-עשיתי גם ספר.

כריכה מפשתן .


דף מישמושים


שחור לבן (בעצם קרם...)


פרח סרוג מסתתר לו בחיק עלה



ומכיון שגנטיקה עובדת חזק אז חוץ מזה שהוא יהיה ילד ירוק הור כנראה יהיה גם ילד הרפתקן אז צירפתי לו מפה-כדי שיוכל לצאת מהרפתקאות ולא רק להכנס אליהן...


ולא פחות חשוב-אמצעי להמריא , על אמת או על כנפי הדמיון....



ולסיוםכי הרעיון היסתובב לי בראש כמו יתוש חסר מנוח-בגד גוף שמעיד על תוכנו.



אמרת השפר היא מהמתגהצ(א)ות של רחלי ודפי. 


עכשיו צריך רק סבלנות-כי דברים ירוקים לוקח להם זמן לצמוח.

 

נכתב על ידי , 26/5/2013 23:46   בקטגוריות baby book, quilt, sew, טלאים, מתנות, ספר תינוקות, שמיכה, תינוקות  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



92,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תחביבים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנ"א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנ"א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)