לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2013    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

8/2013

מפלצת מים מצויה


אתם זוכרים את המפלצת הראשונה שלכם? שלי היתה הקוקי מונסטר מרחוב סומסום (המקורי !) . הילדות שלי לעומתי נחשפו לשלל מפלצות החל במפלצות של מקס מ"ארץ יצורי הפרא" האלמותי של מוריס סנדק,  טרופותי החביבה ודרך שלל מפלצות אחרות שאת חלקן הספקתי לשכוח. אני זוכרת לא מעט פעמים שקראתי לכל אחת בתורה  (בחיבה ובאהבה כמובן) מפלצונת... ביננו איזה אמא לא מרגישה לפעמים שגדלה לה מפלצת קטנה בבית? (במיוחד בשעה שבה המפלצת צריכה לאכול ארוחת ערב להתקלח וללכת לישון...). בדיוק במפלצת הזאת נזכרתי כששברתי את הראש מה להכין לבן של חברה טובה שנולדה לו אחות חדשה. המפלצת הזאת קפצה לי לראש ואני הזזתי אותה הצידה וחיפשתי רעיונות אחרים. אבל היא היתה הרבה יותר עקשנית  ונדחפה ועשתה פרצופים  ולא השאירה לי ברירה.

היא מאד חמודה בעצם כי היא עשויה ממגבת, כך שהיא בעצם מפלצת מים עם יחוס ישיר לנסי מאגם לוך נס. היא מוכנה לספוג כל טיפת מים-מקלחת, בריכה ים, לא ממש משנה לה. כי זאת הפואנטה –היא רק נראית מפלצת, היא בעצם חמודה ממש.

פה היא מחבקת כיסא. היא לא מאד מרוצה כי הכיסא יבש...




כאן התנדב דוגמן יחודי לדגמן אותה והיא כבר היתה יותר מרוצה.




הדוגמן הוא בגיל של הבלרינה הגדולה למרות מימדיו.

האחות הקטנה קיבלה כמובן ספר. יחיד ומיוחד.

כריכה.




ונציה בשחור לבן.אני מאד אוהבת בדים שהם סיפור בפני עצמו.



 

An apple a day keeps the doctor away...



 

כביסה (במציאות כביסה היא לא כזאת פוטוגנית...)




תגיות  למישמוש



 

ילדים עליזים בגשם



 

וסיפתח לדף חדש....תופים.....

דגים סרוגים!



 

מצאתי הוראות לדגים החמודים האלה ולעוד חיות מתוקות רק כדי לגלות אחרי ממש מעט זמן שהורידו את ההוראות מהרשת. הצלחתי לשחזר אותם לבד.

כל הכבודה נשלחה בדואר עם הכרטיס הזה



 

מפלצת מפלצת את מי את אוהבת?

נכתב על ידי , 27/8/2013 18:51   בקטגוריות baby book, ילדים, ספר תינוקות, תינוקות  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



92,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תחביבים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנ"א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנ"א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)