לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

10/2013

מתנה בעבודת יד לתינוק-למי ואיך...


להכין מתנות בעבודת יד זה כיף גדול. יש בזה משהו מאד אישי ומאד עמוק. מתנות בעבודת יד לתינוקות הם מרגשות במיוחד מפני שהן מעידות שגם מכין המתנה מתרגש מהולדת התינוק/ת. אני מוצאת את עצמי מכינה הרבה מתנות לתינוקות (לאחרונה גם בתשלום)  וחשבתי לסכם בכמה מילים  את מה שמנחה אותי בהכנת המתנות הללו. אני חושבת שלא משנה איזה מתנות תבחרו להכין מבד' צמר' עץ או חימר יש עקרונות מסויימים שכדאי לפעול בהם כדי שמי שיקבל יהיה מרוצה ויאהב את המתנה וגם אתם!

העיקרון הבסיסי הוא כזה-ככל שאתם קרובים יותר לתינוק הנולד כך יש סיכוי טוב יותר שמתנה עבודת יד תתקבל בשימחה ובאהבה.

אבל ...(אין מה לעשות תמיד יש אבל) זה לא נכון במאת האחוזים. יש אנשים שלא משנה כמה המתנה שלכם תהיה יפה, מושקעת ומיוחדת –זה פשוט לא ידבר אליהם. לחלקם זה יופיע כאילו התקמצנתם עליהם (ממש לא!), חלקם לא יאהבו את הרעיון שהם לא יכולים להחליף את זה למשהו שהם כבר סימנו ורוצים , ולחלקם מה שהכנתם יראה לא מתאים לגודל הארוע.

מה שאני אומרת הוא דבר פשוט-תשאלו אותם. חלקכם בטח יחשוב שככה תקלקלו את ההפתעה-טעות! גם אם מישהו יודע שאתם מכינים לו נניח שמיכת להולדת הבן, אין לו מושג איך היא תראה. ואם הוא אוהב את הרעיון אז הציפיה אפילו נעימה יותר .

הנה דוגמה לאחת כזאת




אז  אזרתם אומץ הצעתם ושאלתם. וקבלתם תשובה חיובית. יש! עכשיו אתם צריכים לברר כמה שיותר פרטים כדי

א.      להחליט מה להכין

ב.      להכין אותו ככה שיתאהבו בו

ההחלטה מה להכין תלויה לגמרי בכם ובמה שאתם אוהבים להכין לתינוקות. יש המון דברים שאפשר להכין ואין כאן כללים. זה באמת תלוי בכם וביחסים שלכם עם מקבל המתנה. יש כאלה שיאהבו משהו אחד גדול (נניח שמיכה) ואחרים יאהבו הרבה דברים קטנים (למשל סלסלה שיש בה מגבות פליטה משודרגות, נעלונים סרוגים וכובע לחורף).

הגענו לשלב ההתאהבות-אתם למשל צריכים לדעת אם הרך הנולד הוא בן או בת.  ילד ראשון?  בת אחרי 4 בנים? כל הדברים האלה יתנו לכם השראה ליצירת המתנה. ככל שיהיו יותר פרטים ככה תהיה לכם אפשרות להכניס לתוך המתנה שלכם אלמנטים שתהיו בטוחים שידברו ללב המקבלים.

הספר הבא למשל הוכן כמתנה לתינוקת שמה שידעתי עליה הוא שקוראים לה ליבי, היא ילדה ראשונה והיא בת להורים ישראלים  שגרים מעבר לים בעיר גדולה בארץ דוברת אנגלית. בהתאם לכך בחרתי לעשות את הדברים הבאים:

כריכה דו צדדית-צד עיברי




צד אנגלי




משהו שמתקשר אסוציאטיבית לשמה של הילדה




עיר גדולה וקוסמופוליטית




כל תינוקת צריכה משהו ורוד....




ודברים אוניברסליים שיכולים להתאים לכל אחד



 



 

וזה דף מהספר של אופיר שנולדה למשפחה חובבת כלבים...




בחירת הצבעים חשובה; נסו לברר אם להורים יש צבעים אהובים ויותר חשוב אם יש כאלה שהם לא סובלים בשום אופן. כדאי גם לברר ענייני מיגדר כלומר האם צעצוע שכולל ורוד וינתן לבן בכלל יכנס לשימוש....

עוד דבר אחרון חביב-הוזמנתם לארוע? תנו מתנה עבודת יד  רק כתוספת לצ'ק שתתנו. במקרה כזה אם האנשים קרובים אליכם הם ישמחו על תשומת הלב האישית שנוספה למתנה ואם הם לא קרובים לא הפסדתם כלום-אם יאהבו את המתנה כבר יגידו לכם ואם לא אז הצ'ק יפצה. 

 אני כמובן הכי אשמח לדעת אם מצאתם את מה שכתבתי שימושי ומועיל. אפשר גם לבקש ממני להכין לכם מתנה לתינוק אהוב. בקיצור תגידו משהו...

נכתב על ידי , 12/10/2013 18:02   בקטגוריות baby book, הדרכה, השראה, מתנות, ספר תינוקות, תינוקות  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



92,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תחביבים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנ"א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנ"א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)