לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

10/2013

לזאת שבעיקר פורמת מזאת שלפעמים סורגת


כשזאת שבעיקר פורמת הודיעה שהיא מחכה לצאצא חדש ידעתי שאזדקק לעזרה. יען כי אני לא הולכת לתפור למי שכבר עושה את זה בעצמה... קצת מגוחך. אחת הסיבות (מיני רבות!) שאני אוהבת אותה זה שברגע שהיא פתחה בלוג עם השם הגאוני הזה " בעיקר פורמת"...הבנתי שהכותרת " בלוג יצירתי של מדענית" לא שווה והמצאתי את "המעבדבדה".אני חייבת לך יקירתי.

"רגע אז מה אני אכין לך?" שאלתי  "את?" "מה שאת רוצה אבל שיהיה סרוג" אה...

הלכתי לחשוב.

חפרתי בפינטרסט שלי. על הדרך נעצתי שלל רב של דוגמאות סרוגות מכל מיני סוגים ומינים...

 סרגתי שני פריטים-אחד לביש ואחד למשחק. למה? כדי שאם אפשל בגודל של הפריט הלביש עדיין יהיה הפריט למישחק...סרגתי עוד בשלהי הקיץ והשארתי את הכול לא מחובר, סגולה נגד עינא בישא.

כשהיגיעה הבשורה המשמחת ישבתי לחבר הכול.

מאד שמחתי שסרגתי שני פריטים כי זה הלביש נראה לי פתאום מה זה קטן....




מצד שני קטן זה יחסי לא?




ההוראות לקוחות מכאן.

 

ידעתי מראש שאין קשר בין ההוראות שלה לבין הגודל שהיא מכוונת אליו (חברות שסרגו לפני...)ולכן מראש סרגתי גודל יותר גדול. אני כיוונתי לגודל של 4 חודשים כדי שיצא אמצע החורף (סרגתי לפי ההוראות של שנתיים) . זה מתאים בול לראש של הגור הקטן....

מזל שבאתי עם גיבוי




ההוראות הם של אורית מטווילינגן והם מצויינות.




 

 אני סרגתי מכותנה והייתי קצת מודאגת שהמילוי יגלוש החוצה אז ריפדתי את הכדור לפני המילוי בשארית וילון דקיקה של איקאה ולתוכה היכנסתי את המילוי.

המתנות התקבלו בשמחה גדולה, התוספת החדשה למשפחה חמוד בצורה יוצאת מגדר הרגיל (אני לגמרי אובייקטיבית!) ואני מקווה שהכובע יצליח לחמם לו את האוזניים לא רק בשבוע הקרוב...

נכתב על ידי , 19/10/2013 16:48   בקטגוריות crochet, מתנות, קרושה, תינוקות  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



92,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תחביבים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנ"א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנ"א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)