לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2013    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

12/2013

"כרית?"


פעם בכמה זמן יוצא לי להסתכל על פינה כלשהיא בבית שלי בעניים אחרות. זה אומר שאם עד לאותו רגע שום דבר שם לא היפריע לי והכל היה בסדר מאותה שניה יש שם צורך בשינוי. לפעמים אני לא מבינה איך לא ראיתי את זה קודם... השינוי הזה יכול להיות מאד מהיר ומיידי כי תכף ומייד ראיתי מה צריך להיות שם ולפעמים הוא לוקח שנים. יש לי קיר בסלון שמחכה 15 שנה בסבלנות לתמונה המושלמת. אני יודעת בדיוק מה לתלות שם. אפילו מצאתי אותה . אבל היא עדיין לא שלי. הקיר ואני יש לנו  סבלנות .בני הבית כבר מזמן התרגלו לקיר הריק. ככה זה בית.

כאמור יש כאלה שקורים מהר מהר מאד. ביום א' שעבר הסתכלתי על הספה ומייד הבנתי שצריך להחליף את הכריות (מזל שלא את הספה נכון?). ביום שני בטיול תל אביבי עם גבר הבית נמצאו הבדים המתאימים. ביום רביעי חודשו הכריות. אין כמו פרוייקט תפירה זריז לרומם את מצב הרוח ואם הוא גם משדרג לי את הסלון אז בכלל.



בד הפסים קודם על ידי הבלרינה החיילת במילים " מה זה פיג'מת הסבא הזאת?" ביום שישי היא כבר אמרה "Its growing on me"





יש פה גם אחת שהוכנה מזמן מזמן ואף פעם לא הראתה את פניה בבלוג... היא גם מחכה לבת זוג. גם לה יש סבלנות.



הכריות לקחו בסך הכול שעתיים. כיף גדול. זה בניגוד לערימת כריות אחרת שלקחה הרבה יותר זמן-באופן הפוך לגמרי לגודלן.



אלה תריסר כריות לסיכות שנתפרו במיוחד בשביל סמדר שפתחה את Cotton Candy לטובת כל מי שמכורה לבדים. מכיון שבחנות החדשה והנהדרת מתוכננות גם סדנאות לתפירה (אולי אפילו על ידי... stay tuned) הכריות מיועדות לשימוש ולהנאת המשתתפות בסדנאות.

קצת תקריבים....





הכריות שמחו מאד את סמדר . אני שמחתי להכין.

נכתב על ידי , 8/12/2013 13:29   בקטגוריות sew, בדים, כריות, מתנות, תפירה  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



92,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תחביבים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנ"א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנ"א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)