לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2013    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

12/2013

שנת השאלות שלי


הנה מסתיימת לה 2013.

היא לא היתה משהו השנה הזאת מכל כך הרבה סיבות ואולי דווקא בגלל זה אני מרגישה צורך להגיד עליה כמה מילים.

 אולי זה נדוש אולי זה יראה כמו של הרבה בלוגים אחרים אבל -זה הבלוג שלי וכמו שאני משתדלת לענות יפה לכל מי שמגיב ושמחה על כל כניסה ככה אני לא אעלב אם תשתעממו.

בוקר אחד בלי אזהרה מוקדמת הופיע הציטוט הבא על הקיר שלי בפינטרסט



"אהה" אמר קול  בתוך הראש שלי " אז זה מה שזה היה". כן. 2013 היתה שנת השאלות.

שלא תבינו לא נכון-שאלות יש תמיד-זאת המהות אולי של המין שלנו-הומוספייאנס-הסקרנות ... אבל לצד כל השאלות הללו אנחנו דואגים לחפש את התשובות. בהתחלה השאלות שלנו מאד פשוטו,-מה יקרה אם נעשה ככה? ואם אני אלך משם? ומי יענה אם אני אשאל את זה? ומה תהיה התשובה? למה? למה? למה? למה?-כל מי שיש לו ילדים מכיר את זה. הרבה פעמים ילדים מגלים את התשובה לבד-הם עדיין לא מקולקלים ויש להם מספיק סקרנות ויצר משחק כדי להתנסות בדברים חדשים. נכון לפעמי זה כואב קצת -חשבתם כמה פעמים נופלים לפני שלומדים ללכת? אבל בשביל תינוק זה סוג של משחק-בוא נראה אם הפעם כשאני אתרומם ואזיז את הרגליים יקרה משהו אחר...

ככל שאנחנו עולים בגיל השאלות שלנו נעשות יותר מורכבות וגם התשובות עליהן נעשות כאלה. לפעמים אנחנו צריכים משיבים חיצוניים-ספרים, אינטרנט, אקדמיה. לפעמים זה לוקח שנים-כל עבודת דוקטוראט היא בעצם שאלה שענו עליה במשך ארבע שנים בממוצע. זה כמובן בתנאי שהכל הלך כמו שצריך...

 השאלות הכי מורכבות הן אלה שנוגעות בעצם קיומנו ואצל כל אחד הן באות ממקום אחר-ממקום של אמונה, של ערך עצמי, ממקום של אהבה.

היו לי הרבה שאלות קיומיות השנה והשקעתי הרבה זמן והרבה מאמץ בלחפש להם תשובה. זה היה בעיקר מתסכל כי אף אחד לא יכול היה לעזור לי עם התשובות-זה הרי מאד דומה למבחן-להעתיק זה לא בא בחשבון-בטח לא כשאת חננה כמוני.

בתור מדענית שרגילה לענות על שאלות בלתכנן ניסויים שיענו לך על השאלות זה מתסכל במיוחד - פה זה ניסוי בבני   זאת לא אופציה.

והנה היא נגמרת.... בלי תשובות, עם הרבה סימני שאלה.

אז מה שנשאר הוא בעצם לאחל, לעשות את הכי טוב שאני יודעת ויכולה  ולקוות שזה יצור את המציאות שאני רוצה.

נשאר לסכם את שנת היצירה-26 פוסטים שהם בדיוק פוסט אחד לשבועיים-הייתי מאד רוצה אחד לשבוע נשתדל בשנה הבאה.

זאת ללא ספק היתה שנת שמיכות-תפרתי אחת ענקית ושלוש לתינוקות והכיוון הזה ימשיך.

ימשיכו להיות ספרים לתינוקות וגם לא , ועוד הרבה רעיונות שמתרוצצים לי בראש ומחכים לצאת החוצה.

 את השנה סוגרת שמופי הארנבת שנתפרה במסגרת יצירת אבטיפוס נוסף לליין המגבות.





שתהיה לכולכם 2014 מצויינת!

 

נכתב על ידי , 31/12/2013 13:51   בקטגוריות sew, הגיגים, ילדים  
הקטע משוייך לנושא החם: welcome 2014
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



92,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תחביבים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנ"א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנ"א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)