לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

9/2014

שנה טובה!! והדרכה למעטפות מגניבות


אוי כמה זמן שלא נכנסתי לפה..... מתוודה שחלק ניכר מהזמן בכלל לא חשבתי להכנס לכאן, כל כך הרבה דברים אחרים העסיקו אותי (אותנו) ולעומתם בלוג ויצירה לא נראו מספיק חשובים...
היתה מלחמה, ונכון שהחיילת הפרטית שלי היתה כל יום בבית אבל כל כך הרבה מהחברים שלה היו שם בתוך עזה שזה היה קשה  לכולנו. אני לא יודעת מה איתכם אבל המוזה שלי ברחה בשנייה שהתחלתי לבכות כל יום מול הטלויזיה.

אחר כך היה ניתוח שבעיקבותיו הרגל של החיילת נראית ככה...



פסגת הטכנולוגיה האורטופדית....

לי אישית היתה שנה מאד מאד מורכבת ובניגוד להרגלי אפילו ישבתי לסכם לעצמי מה היה שם ומה אני רוצה לשנה הבאה.

ישבתי וכתבתי.

אבל עכשיו כששנה חדשה אוטוטו כאן ויש מחשבות חדשות ותוכניות חדשות ואיחולים שבתי לכאן.

שבתי להראות "שנות טובות" שהכנתי-כי החלטתי שבא לי לשלוח בדואר כמו פעם. מי יודע אולי גם ישלחו לי. יצאו לי שלושה דגמים שונים ופשוט הכנתי כמה מכל דגם.

תפוחים...

עננים...



דגלונים...



ואז כשרציתי לשלוח אותם בדואר הסתבר שהן לא נכנסות למעטפות הסטנדרטיות שיש לי בבית. אחרי דקה של פאניקה קלה נזכרתי שפעם נהגתי להכין מעטפות לבד, בדיוק בגלל שתמיד הכנתי כרטיסים בכל מיני גדלים מוזרים ואף פעם לא היתה מעטפה שהתאימה להם.

אז צילמתי לכם הדרכה.

 איך להכין בעצמכם מעטפות מגניבות שכולם יאהבו והן לוקחות בדיוק ...חמש דקות עבודה .

אז מה צריכים?

משטח עבודה, את הכרטיסים שלכם, מגוון של מגזינים (אבל גם כל סוג אחר של דפים יתאימו-דפים חלקים, דפי גזרות ישנים של בורדה, עיתונים בשפה מגניבה...) סרגל, עיפרון , מספריים ודבק.



לצורך ההדרכה צילמתי את השלבים על דף A4 שכל צד שלו הוא בצבע אחר, פשוט כי יותר ברור לראות עליו.

 

מניחים את הכרטיס בתחתית הנייר



 

מציירים מסביבו מסגרת שגדולה ממנו בכמה מילימטרים בכל צד.



 

ככה זה נראה בלי הכרטיס



גוזרים את פסי הנייר בצדדים



 

מקפלים את החלק העליון של הנייר כך שהוא שוב באותו רוחב.



 

מורחים דבק על הקיפולים הצידיים,מקפלים את החלק התחתון על העליון ומהדקים!



 

גוזרים את שארית הקיפול שבולטת מעבר לקו.



 

אפשר להשאיר את המעטפה ככה ואפשר גם לשפץ קצת את הלשונית שלה-אני חתכתי באלכסון, אפשר לעגל, ומי יש לה פאנץ מעניין בהחלט יכולה להשתמש  בו כאן.

 


 

יש לכם מעטפה מוכנה!

 

הנה שתיים נוספות שהכנתי מתוך מגזינים

 

מה עושים עכשיו?

 כותבים ברכה בתוך הכרטיס שלכם ומכניסים למעטפה...



 

יש כמה אפשרויות לסגירה

פה השתמשתי במדבקה (מתוך המדבקות היפיפיות של יעל יניב)



 

כאן התאים לי להשתמש בוואשי טייפ



 

ופה פשוט הדבקתי את הלשונית בדבק כי הדף שממנו הכנתי את המעטפה מגניב כפי שהוא,



 

 למי שתוהה-בהחלט אפשר להשתמש במעטפות כאלה גם למשלוח בדואר!

מה שצריך להקפיד הוא שהכתובת כתובה מספיק ברור ולכן אם אתם משתמשים בדף שהוא ממגזין יכול להיות שתצטרכו להדביק מדבקה לבנה ועליה לכתוב את הכתובת. לחילופין אפשר לבחור דף שיש בו מראש קטע לבן או בצבע אחיד כמו במעטפה בכחולה. מומלץ לכתוב את הכתובת בצורה בולטת.

שתהיה השנה הבאה שנה מופלאה.

נכתב על ידי , 23/9/2014 11:29   בקטגוריות mail art, הדרכה, כרטיסים, משחקים בנייר  
הקטע משוייך לנושא החם: 12 דברים שקרו השנה
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



92,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תחביבים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנ"א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנ"א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)