לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

11/2014

איזה טיפוס יומולדת אתם?


ימי הולדת הם ארועים במחלוקת. מצד אחד אלה המותחים את החגיגה על פני חודש שלם וממצים כל אספקט אפשרי, מצד שני אלה הנושמים לרווחה כשעבר התאריך ולמחרת היום כבר מכחישים שאי פעם היתה להם יום הולדת. אני מוכנה לקבל את שתי האסכולות כל עוד יש לי תרוץ להכין משהו עבודת יד. ליום ההולדת האחרון שהוזמנתי לא היה לי מספיק זמן לדברים גדולים אז הלכתי על חצי חצי-מתנה עשויה ביד ומשהו קנוי גם כן.

מכאן אני נותנת לתמונות לדבר

תפרתי נרתיק מעטפה (אפשר להשתמש כתיק למסמכים כשנוסעים לחו"ל, תיק ערב ואפילו לארוז בפנים לבנים וגרביים...)

מבחוץ צבעוני



מבפנים-עולמות רחוקים


אתם מצליחים לזהות? הנה מקרוב יותר...


פאריז... התוית שמציצה פה הכילה הוראות הפעלה ושימוש.

כרטיס ברכה במעטפה עשויה מדף ספר ישן (ההדרכה למעטפה  כאן)



ככה המעטפה נסגרה (המדבקות המהממות מפה)



הספר נעטף




ואז עטפתי את הכל ביחד



אני לא יודעת מה איתכם אבל אני ללא ספק הרבה יותר נהנית לתת מתנות מלקבל אותם. 

 

נכתב על ידי , 30/11/2014 17:08   בקטגוריות ימי הולדת, כרטיסים, נרתיק בד  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



92,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תחביבים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנ"א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנ"א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)