לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

1/2015

Pass It Forward 2014


תגידו אתם סבורים שמישהו בדואר ישראל מנוי על הבלוג שלי? לדעתי זה לא הגיוני בעליל אבל עוד יותר לא הגיוני זה הפער בין השרות שתארתי בפעם הקודמת לבין השרות שקיבלתי בפעם הזאת...

אני אתחיל מהסוף-התייצבתי בדואר עם 7 חבילות... אחת נשלחה רשום כי היא היתה מתנה שבה אני הייתי רק השליח ולא רציתי בעיות. כל 6 האחרות היו במעטפה שבקלות נכנסת לתבת דואר ממוצעת. עקב הפיאסקו של החבילה הקודמת החלטתי להעז ולשלוח אותן בדואר רגיל. כן כן. לא רשום ולא מעקב. רגיל.חמישית המחיר למי שרוצה לדעת אבל לא  זה היה השיקול. החלטתי שאולי דואר ישראל יתפקד יותר טוב אם הוא רק יצטרך לשים בתיבה. נחשו מה???? צדקתי! כל החבילות היגיעו ליעדן מי יותר מהר ומי יותר לאט אבל כולן היגיעו. אז כשמגיע פרגון מגיע.

מה שלחתי? אה זה חוזר אחורה בדיוק שנה... בתחילת שנת 2014 עברה בפייסבוק יוזמה שנקראה Pass it forward.מי שהשתתף בה התחייב לשלוח במהלך 2014 משהו עבודת יד לחמשת האנשים הראשונים שיגיבו לפוסט שלו. בהתחלה חשבתי שאני אשלח לכל אחת משהו מיוחד בשבילה-אולי אפילו בתאריך יום ההולדת. די מהר הבנתי שזה לא ממש ראלי וחיפשתי משהו שאני אוכל לשלוח לכולם.

מי שקורא כאן בטח כבר עלה עלי מזמן אבל בכל זאת אני אתוודה-אני בחורה פרקטית. מאד. תמיד נראה לי שאנשים יאמצו חפץ שימושי גם אם הוא לא בדיוק מה שהם דמיינו מה שלא נכון לגבי חפץ דקורטיבי.  אז חיפשתי מה אפשר לעשות כפול 7 פעמים (כי ממני בקשו 7 אנשים והחלטתי שאני שולחת לכולם).לקח לי הרבה זמן אפילו במונחים שלי (כן תמיד לחשוב על משהו לוקח הכי הרבה זמן-ככה זה אצלי). זה מה שיצא בסוף

תכלת, סגול, אדום ,ורוד....



ירוק, כתום, שחור...

שבעה נרתיקים חצי שקופים בשילוב של סרטי אלכסון ציבעוניים. (איזה מזל שחנות הסידקית המקומית מצויידת במלאי נהדר).
חלק מהצבעים הותאמו מראש כי ידעתי את ההעדפות של המקבלות, אחרות נשאלו " מה את מעדיפה-אדוםם, תכלת או ורוד?" יצא שכולן מרוצות מאד ואני עוד יותר.

עוד תמונה מקרוב



 ואחת שתראו את החומר השקוף והמדליק (נחשתם כבר מה זה?)



 

ורק במקרה שמישהו מדואר ישראל אכן מנוי על הבלוג שלי וקורא בו אז תמשיכו לעבוד טוב ואני אמשיך לפרגן.

נכתב על ידי , 8/1/2015 17:56   בקטגוריות sew, swap, מתנות  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



92,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תחביבים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנ"א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנ"א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)