לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

2/2015

מה בצנצנת?


יש לי חיבה לצנצנות. אני מודה שלפעמים כשאני צריכה להחליט בן שני מוצרים עם תכולה דומה , נניח ריבה, לפעמים מה שיכריע יהיה האריזה החיצונית -הצנצנת. יש לי תמיד מלאי צנצנות ריקות שטופות ומוכנות לכל מטרה. בתקופות שלא היה עדיין מיחזור זכוכית (עכשיו כבר יש לידינו פח סגול שאוסף לבטנו מוצרי זכוכית מיותרים) הייתי שומרת ושומרת ושומרת וכשכבר לא היה יותר מקום הייתי מכניסה לשקית ותולה על הידית של פח האשפה... הם תמיד נעלמו משם מה שמוכיח שתמיד יהיה שימוש לצנצנות. קצת בגלל אהבת צנצנות וקצת בגלל שאני מנסה להוציא את עצמי מאזור הנוחות של היצירה שלי והתנסות בדברים שונים נרשמתי להחלפה של "מה בצנצנת"-ההוראות":" לא חשוב מה אבל זה צריך להיות בצנצנת...".

שוטטתי לי קצת ברחבי פינטרסט וראיתי מבחר מאד גדול של יצירות מצונצנות אבל שום דבר לא הלהיב אותי ולא עורר איזה רעיון ופניתי למקור השראה בטוח-מקבלת ההחלפה. חשבתי על הגר , מה שהיא עושה ומי שהיא וחשבתי שמה שהיא היתה הכי רוצה בטח ביום יום זה איזה פסק זמן לעצמה, ככה מידי פעם. אז החלטתי שאם אפשר להכניס לצנצנת ריבה אפשר להכניס אליה גם חופשה... 

לא יודעת מה איתכם אני הרעיונות שלי לפעמים מסבכים אותי-נו איך gכשיו אני עושה את זה? מייצרת חופשה בצנצנת? כי רעיון מפורט כבר היה לי אבל ביצוע? מה לי ולדברים קטנים בצנצנת? ואז נזכרתי באלופת המיניאטורות שיש לי הכבוד להיות ברשימת חבריה-הלוא היא אורית גידלי...

טלפון אחד הספיק בשביל שאני אנותב להדרכות הנכונות , אקבל הערות בונות ובאופן כללי אתחיל להאמין שאני אצליח גם לבצע...

אז איך אתם חושבים נראית חופשה? ועוד בצנצנת?

קודם כל צריך מקום נוח להושיב את עצמך.



(ההדרכה מפה-קנה מידה של 1:12)

כשלוקחים פסק זמן רוצים לעשות דברים כייפיים -הגר אוהבת לסרוג.



ההדרכה לחרוזים מפה. סלסלה -סרגתי בעצמי, המסרגות הן זוג סיכות תפירה.

כדאי שיהיה גם ספר טוב...



הספר ? מפה. ותודה גדולה לאלופה האחת והיחידה על הרשות להשתמש.

ואיך זה מתחבר ביחד? מוצאים לזה דשא וצנצנת שיחברו את כולם...



ותראו מה יוצא...



חופשה בצנצנת.

כזאת שיושבת על השולחן ומזכירה לנו שפסק זמן זה טוב נחוץ וחשוב.

ככה זה מלמעלה.



 הגר קבלה את זה עם תוית, כזאת שמבטיחה שזה יקרה.



 חופשה נעימה!

נכתב על ידי , 22/2/2015 19:11   בקטגוריות swap, החלפה  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



92,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תחביבים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנ"א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנ"א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)