לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2015    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

6/2015

הכל לתינוק ולתינוקת גם...


הרבה זמן לא הייתי פה... לפחות ככה זה מרגיש. בזמן הזה קרו כל מיני דברים ואפילו לא מעט יצירה אבל אני לא מצאתי את האנרגיה להכנס ולכתוב על זה.לפעמים זה מרגיש קצת... מנותק... מישהו בכלל קורא את זה? זה מענין מישהו חוץ ממני?  אני מזכירה לעצמי שזה באמת בשבילי וכל השאר בונוס אבל לפעמים זה לא מספיק. עד שאני רואה שהצטברו מלא תמונות ושאם לא אתעד אשכח ואז אני חוזרת.

תכתבו כמה מילים שאני לא ארגיש שאני מדברת אל עצמי...

הרבה תמונות ,חלקן של דברים חשים שהכנתי פעם ראשונה וחלקם של דברים פחות חדשים.

 נתחיל בחדשים מי שישתעמם יוכל להפסיק באמצע...

חברה ביקשה מתנה לתינוק חדש ואחיו הגדול.

התינוק קיבל קוביה וכדור שאני מאד מרוצה מהם בעיקר בגלל שילוב הבדים הלא שיגרתי שיצא לי

 

 

 

האח הגדול קיבל בובת חתול לחבק...



אני מתה עליו! יצא עם הבעה מתוקה ובכלל מקסים. תפור מבד פוטר רך ונעים ששכב אצלי המון זמן (אתם ממש לא רוצים לדעת כמה זמן), מה שמוכיח שכל בד בא יומו...

שבוע אחר כך היזמינה אותה חברה שמיכה לתינוקת עם הבקשה שהיא תהיה בצבעי ירוק.

יצאה שמיכה דומה מאד לשמיכה אחרת שכבר עשיתי אבל אני ממש אוהבת אותה ונאמר שהיא התקבלה בהרבה מחמאות.



הצד האחורי הוא פיקה רך ונעים.

ומכאן לדברים שכבר מכירים-הוצאת הספרים שלי ממשיכה לעבוד במרץ.

 ספר אחד נשלח לחברה צעירה שהפכה לאמא בפעם הראשונה .

ספר שני נשלח לילד שלישי במשפחה והיה השראה לשני דפים שהכנתי במיוחד בהשראת משפחתו.



 על הבד מצוירים הסברים איך מקפלים מטוס מנייר...

ועל הדף המקביל יש-



מטוס מנייר....

עוד בד שנכנס בפעם הראשונה לספר



ודווגמה שלא עשיתי מזמן-אצבעונית בתוך עלה.



בנתיים נעשו עוד שני ספרים... אני חושבת לשנות את שם הבלוג ל "כולם היו ספריי".

 

נכתב על ידי , 3/6/2015 17:50   בקטגוריות baby book, quilt, טלאים, ספר תינוקות, שמיכה, תינוקות  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



92,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תחביבים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנ"א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנ"א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)