לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2017    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

חלומות מתוקים


נניח שהיו נותנים לכם לעזוב הכל וללכת לבלות 26 שעות עם חבורה של חברות נפש ושכל מה שתעשו ב 26 שעות הללו יהיה כיף.... הייתם הולכים? מנסיון רובכם הייתם אומרים שאין דבר כזה, אפילו אחרי שהיו מגלים לכם שיש... וזה קורה כבר פעם שלישית ברציפות ופעם רביעית בכלל. זה בסדר, זר לא יבין זאת. זר לא יבין איזה דבק בדיוק (מוד פודג'?) מחבר קבוצה של נשים שעוזבות מאחוריהן הכל ל26   שעות ומקדישות אותן קודם כל זו לזו וגם לכיף. אתם מנחשים נכון הכיף הוא יצירה... זה מה שעשיתי בסוף השבוע האחרון. היה כיף מקסימלי-כזה שלא רוצים שהוא יגמר, שקולטים פתאום שלא חשבת אפילו פעם אחת על כל מה שהשארת מאחור (אבל חזרת אליהם במצב רוח נהדר ואנרגיות בשמיים...), כזה ... קסם.

חלק מהקסם הזה הוא כל מיני פינוקים קטנים-חברה שמסרקת את כולן (רביד פלג האחת והיחידה!)  אוכל מעולה שמישהו אחר מכין ( "אופים השניים" שאין לי מספיק סופרלטיבים לאוכל שלהם) וגם פינוקים על הכרית לשנת לילה מתוקה או בשמה האחר-החלפת חלומות מתוקים.

ההנחיות-משהו קטן ומפנק . כר רחב ליצירה.

משום מה חשבתי על פיית חלומות.

 

זאת בעצם בובה שמכינים מחרוז עץ ומנקי מקטרות ומבוססת על ההדרכה הזאת. אני נזכרתי בשאריות צמר ליבוד שהיו לי וליפפתי/ליבדתי את המנקי מקטרות. שארית אחרת שמשה לשיער  הסגול (אחרי הכל פייה...) והתלבושת הורכבה מעלי אורגנזה בחיקוי מדוייק של תחפושת פיית יער שפעם הכנתי לחיילת שלי .

ככה היא עומדת



כנראה שבהשראת החלפה קודמת הושבתי אותה על צנצנת. סתם צנצנת קטנה של סחוג שהמכסה שלה יופה.



הצנצנת מולאה בלבבות שוקולד (איך אחרת החלומות יהיו מתוקים???)והפיונת הודבקה למכסה כלאחר כבוד.



מכיון שנדרש שינוע בטוח ואריזה אטומה היא קבלה קופסה , ורודה, כיאה לפיה.



ועוד אחת, שתראו את הסרט.

 הפיה הוגרלה לרוני שהכי מתאים לה בעולם לקבל פיות כי היא פיה בעצמה.... אני זכיתי בספל מצויר ומהמם שרוני הכינה.

חלומות פז.



נכתב על ידי , 23/3/2015 17:45   בקטגוריות swap, בובות, החלפה, ליבוד, פייה  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מפגשים וחששות


קודם כל התנצלות. גדולה.

לא כתבתי הרבה זמן-חלק מהזמן הזה לא הייתי בארץ, נסעתי לאיטליה בעניני עבודה.

מכיון שהיה מאד לחוץ גם לא נשאר לי זמן ליצור-כך שגם אם רציתי לא היה לי מה להראות....

מבטיחה לתקן את המצב ולדבוק בהתחיבות שלי לעצמי שהיא לפחות פוסט אחד (רשומה בעברית...) לשבוע.

אז עכשיו אחרי ההתנצלות לענין עצמו.

אתמול התקיים מפגש של פורום טקסטיל וליבוד. זה פורום מקסים ומפרגן, מלא יוצרות מוכשרות שתמיד מוכנות לעזור,

יש להן תשובה לכל שאלה בקיצור יופי של מקום לגלוש בו. הכרתי בו שלוש בנות-אחת היא חברה ותיקה עוד מהלימודים ואת השתיים האחרות

הכרתי קודם היכרות אינטרנטית ואז גם אישית. ואז נקבע מפגש....לא יודעת מה אתכם אבל לי תמיד יש חששות מלהגיע למקומות בהם אני לא מכירה כמעט אף אחד.מה אם...מה יהיה...ואולי....בקיצור הרבה שאלות והרבה תסריטים. לא ברור לי מקור המצוקה-אולי דווקא בגלל שאת כל ילדותי ביליתי באותו מקום קשה לי עם סביבה חדשה. ולמרות זאת החלטתי שאלך. מאד רציתי להכיר את האנשים מאחורי הניקים והשמות.אז התחייבתי-התחייבתי להביא אוכל (לזניה..) התחיבתי להחלפה קטנה והתחיבתי לעצמי שלא אתן לשום דבר לקלקל לי את זה. בערב החג הלכתי בחמסין לקנות חומרים בחנות הסדקית המקומית-לשמחתי היא היתה ריקה (רגע נדיר ביותר!) כך שיצאתי ממנה עם דברים שאני פעמים רבות שוכחת לקנות סתם כי מלא ולא בא לי לחכות. בכל רגע פנוי הכנתי את ההחלפה שלי וגם מתנה קטנה למארחת. התברר שצריך לעבוד ביום שישי בבוקר...מכיון שאני נסעתי לי לחופשה בפסח ואחרים עבדו אז זה תורי...

אבל אני החלטתי ללכת למפגש כך שפשוט הכרחתי את בן זוגי לעבודה להגיע מוקדם כדי שנסיים עד 10 בבוקר. ביום חמישי בלילה סיימתי את כול העבודות כולל עטיפות תואמות.

אז הנה זה...

סרגתי מחוט כותנה במסרגה אחת נרתיק קטן לכרטיסי ביקור.

 

ככה הוא סגור

 

וככה הוא נראה פתוח-יש לו בטנה מבד שנולדה כי גבר הבית העיר שאסור שיהיה קשה להכניס ולהוציא את הכרטיסים ועדיף שתהיה בטנה חלקה ....

 

בפנים היה כרטיס עם ברכה קטנה

 

 

 

ועם הניק שלי (DNA6)

 

 

והכול נכנס לפי ההוראות של שוקפוק לתוך עטיפה אטומה (אבל מתאימה בעיצוב כמו שאתם רואים).

 

 

חוץ מזה רציתי לתת משהו קטן לשוקפוק שאירחה את המפגש והכנתי לה את הסימניה הזאת

 

 

זה מהדק משרדי קינג סייז (קבלתי 4 כאלה מהמזכירה של הבוס שלא היה לה מה לעשות איתם...) שעטוף בסרט אלכסון ירוק ומעוטר בפרח מסרט סטן

דק עם חרוזים לקישוט.

 

גם הוא נארז בעטיפה תואמת.

 

 

 

והמפגש?????

מובן שהיה כיף גדול מאד. שמש, אוכל, בנות מקסימות-שילוב מוחץ ליום שישי בבוקר.

היה נהדר להכיר את הבנות מאחורי השמות והניקים , נהדר לראות שיש אנשים יצירתיים משקיענים ומפרגנים.

מפגש מעצים ביותר. אני קבלתי בהחלפה את הפרח המלובד המשגע הזה שעשתה וולולו.

 

 

 

ומבפנים...

 

 

 

יצא ששוקפוק קבלה בסוף את שתי מתנות  כי היא גם היגרילה את ההחלפה שלי-אני גם יודעת שמצא חן בעיניה וזה כמובן הכי משמח בעולם.

וחוץ מזה ביליתי לי את כל השבת ביצירה-היה לי שוונג של השראה

(תצטרכו להתאפק עד שאני אראה את הכול) ואני מוכנה ומזומנה לשבוע חדש.

 

שבוע נפלא לכולם.

 

נכתב על ידי , 18/4/2009 18:11   בקטגוריות סריגה, החלפה, פורום טקסטיל וליבוד, ליבוד  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



92,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תחביבים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנ"א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנ"א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)