לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2017    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

makeover



מכירים את זה שיום אחד אתם מתעוררים בבוקר ומרגישים שאתם חייבים לשנות משהו? את התיסרוקת , את הבגדים , צבע הקירות בחדר...(אצלי זה בדרך כלל את הגיזרה...)

אז יום אחד בבוקר קמה הבלרינה והחליטה שהחדר שלה דורש שינויים... שמיכת טלאים שתכסה לה את המיטה אמא שלה עוד לא התנדבה לתפור לה אז היא החליטה להתחיל בקטן. בטיול השנתי לאיקאה נקנה כיסא חדש ומגניב. הכיסא הישן נקנה בכיתה ב' והוא כבר ממש לא עומד במדד הקוליות הנדרש מבת 17. רק לשם השוואה-אני קבלתי כיסא תלמיד בכיתה ד' והוא נדד איתי במיגוון דירות ואתרים במשך 3 עשורים וגם כשהורדתי אותו ושמתי אותו ליד פח האשפה הוא עדיין נראה טוב-לראיה-10 דקות לאחר שהורדתי אותו הוא כבר לא היה שם.



 

ישן...



חדש...

ואם להתלות בדיברי אחרים "משן יפני תדש חוציאו" (קונצי ובובי מברכים על החלפת כובעו של הובגובלין במרגלית המלכותית-"משפחת החיות המוזרות" מאת טובה ינסן).

אחר כך הוחלט שהכריות שנמצאות על הספסל ילדותיות מידי ויש לעטר את הספסל בכריות חדשות. באותה נסיעה לאיקאה נרכשו 4 כריות חדשות כל אחת במחיר המצחיק של 9 שקלים. שתיים מהם אומצו מיד על ידי הבלרינה שגם זכרה שהיא ראתה בסטוק הבדים שלי בדיוק את הבד שהיא רוצה. אני זכרתי בדיוק איפוא לקנות תחרה (בדיוק היתה במבצע אצל נתנאלה-12 שח ל3 מ') ונתפרו שתי כריות מאד זריזות-בד רומנטי ותחרה מסביב.



בד ותחרה מקרוב



מאחור הן נסגרות בכפתור מצופה



 הכריות הילדותיות ביחד עם פוף "שמקלקל לי את החדר" נמסרו לתמרי ששמחה לקבל אותם לפינת הסיפריה בצהרון שהיא עובדת בו.

אחרון חביב בסיבוב המייק אובר היה אוסף הבובות. יש לה לבלרינה אוסף בובות שרובן ניתנו לה במתנה מכל רחבי העולם. יש שם בובה שסבא וסבתא הביאו לה מספרד בובה תפורה ביד שנקנתה בקניה, בובה אפרואמריקאית שאני קניתי לה בניו אורלינס ובובות שאבא שלה הביא לה מיפן. כמעט כולן סולקו מהמדפים על מנת לפנות מקום לדברים אחרים (ואופסנו בזהירות...). הבלרינה הכינה לעצמה שני מתקנים לעגילים לפי ההדרכה של נתנאלה-בד תחרה בתוך מסגרת רקמה ועליו תלויים כל העגילים.

אחד גדול...

ואחד יותר קטן



בניגוד להדרכה המקורית היא לא רצתה לתלות אותם על הקיר אלא שהם יעמדו על המדף (שהתפנה כאמור...) והיא שכנעה את גבר הבית להנדס לה רגל תומכת לכל מתלה כזה

 



אם תהיתם מה היא עושה כשמשעמם לה אז הנה דוגמא...

 



נכתב על ידי , 14/5/2011 16:44   בקטגוריות כריות, בלרינה, שיפוץ, תחרה  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מגירת דפוס-כמעט הסוף.....


זוכרים את מגירת הדפוס שלי? זאת שנקנתה בשוק הפשפשים ונראתה ככה? אז אח"כ היא זכתה לטיפול מסור שכלל, ניקוי (היא הייתה מג'וייפת למדי-מלאה שאריות נייר וחול), שיוף מסיבי ובסוף בסוף מריחה בלכה.

זה לקח זמן מהסיבה הפשוטה שאנחנו גרים בדירה וכל פעולה כזאת חייבה אותי לעבוד בחוץ בחניה של הבנין...

רק שבתות או ימי שישי באים בחשבון והיו לא מעט כאלה שהיו קרות או מלאות רוח ולא ממש היזמינו עבודה בחוץ.

על התגובות האנושיות אפשר לכתוב ספר. יש לי קצת נסיון בעבודה בציבור והניסיון שלי אומר שכשאני מרוכזת במה שאני עושה אני לא מזמינה סקרנים ותגובות. איך שהוא אנשים קולטים שאני לא רוצה שיטרידו אותי. לפעמים זה לא עובד-כמו למשל פה. לא היתה פעם שיצאתי לעבוד על המגירה הזאת שלא נעצרו לשאול, להעיר להביע דעה-מזל שהכול היה באמת מתוך ענין.

עוד בעניני רסטורציה (מילה נהדרת שאני מתה עליה) כמובן שכל אחד משפץ לפי טעמו-אני קצת התלבטתי (זה מצב די קבוע אצלי ומעכב רציני בתהליכי יצירה-מקנאה בכאלה שישר יודעים מה הם הולכים לעשות). שתי האפשרויות היו לעשות כמה שפחות-על מנת לשמר את המראה הישן והקשר עם מה שהחפץ היה פעם או מתיחת פנים טוטאלית שתכלול גם סתימת חורים, החלקה, שינוי צבע בקיצור מהפך. בקיצור כמו שתוכלו לראות (תיכף, סבלנות...) האפשרות הראשונה נצחה.החלטתי לבצע מינימום שינויים-רק כאלה שיגרמו לה להראות יפה ומכובדת אבל לא להסתיר את הגיל שלה (וזה בטח מתקשר לעובדה שגם אני כבר לא פרגיה...).

קבלו אותה....

למה זה עדיין לא הסוף? אז זהו-קודם כל כי צריך לתלות אותה על הקיר. נבחר מקום (לשם שינוי בלי שבועיים של התלבטויות קרוב לודאי בגלל שכל התהליך של השיפוץ לא היה קצר אז היה לי זמן לחשוב). פה יש לי שותפות עם גבר הבית-הוא אחראי לתלות לי אותה לפי ההוראות ומזלש א. יש לו סבלנות של פיל ב. הוא לאונרדו דה וינצ'י של פתרון בעיות. כמובן שאחרי שהיא תהיה תלויה היא תתמלא בשלל דברים יפים חלקם קבועים וחלקם משתנים.

והנה דוגמא קטנה של מה אני הולכת לאכסן בתוכה...

למי שנורא סקרן-יש כאן קונכיות שאספנו בחוף פלמחים ביום שמש אחרי שבוע סוער, חלוק נחל שציירתי עליו והפרח המלובד שקבלתי מוולולו.

ובפעם הבאה שאני אהיה בשוק הפשפשים יש סיכוי טוב שאקנה עוד אחת...

וזה עוד לא הסוף.

 

נכתב על ידי , 27/4/2009 18:59   בקטגוריות מגירת דפוס, נוסטלגיה, שיפוץ  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרוייקט מגירה-הקדמה


 

 

גבר הבית התחיל היום עבודה חדשה. יהיה פוסט נפרד שייוחד למתנה שהכנתי לו לכבוד הענין-בכל זאת האיש הוא מהמתמידים-במקום העבודה האחרון הוא כמעט סגר 11 שנים...לא הולך ברגל. הפעם בניגוד לפעמים קודמות שבהם יום אחרי שסיים עבודה אחת התחיל אחרת היו לו שבועיים וחצי חופש. משהו בלתי נתפס בכלל למישהו שכל שנה בדצמבר פודים לו ימי חופשה בכסף ואת שאר ה 30 יום מעבירים לו לשנה הבאה... גם הפעם זה קרה אבל בכל זאת שבועיים וחצי חופשה הוא הצליח לקחת. תוכניות לנסוע לחו"ל סוכלו על ידי הבלרינה שלא היתה מוכנה להבריז מקבלת תעודות הסמסטר ....אני נתקלתי בעומס בלתי צפוי בעבודה ולכן התוצאה היתה יומיים וחצי משותפים של חופשה (החצי הוקדש למסיבת הפרידה שלו). באחד הימים הלכנו לשוטט בשוק הפשפשים. אם משלבים אהבה להיסטוריה וחיבה בלתי מוסתרת לכל דבר מכני מגלים שם הרבה חנויות מחמד....בפתחה של אחת מהם מוצב המוצג הבא:

 

 

כפי שאפשר לראות זה בשימוש...

 

 אותי זה כמובן לא מפתיע. למה? כי מחצית מחיי נסעתי על אחד כזה בדיוק (טוב לא בדיוק שלנו היה ירוק...). אני (כנראה בגיל מאד צעיר) נתתי לו את הכינוי הבובו של אבא (BOOBOO).זה נותר כינויו לתמיד והוא שרת אותנו בנאמנות גדולה הרבה מאוד זמן. היתה תקופה ששקלתי ללמוד לרכב על אופנוע רק כדי שאוכל לקחת את הרכב של אבא-לא שאי פעם הוא היה נותן לי אותו. בסופו של דבר אבא שלי בצער רב נפרד ממנו אבל אני לא אתפלא אם מישהו עדיין נוסע עליו כמו שנוסעים על האופנוע הזה.

 

 איפוא היינו? אהה נכון בשוק הפשפשים... בחנות שבפתחה היה האופנוע בילינו חצי שעה מענגת שבסופה שאלתי את בעל החנות אם הם מחזיקים גם מגירות דפוס. "לא" אמרו לי נחרצות "אבל אנחנו יודעים שיש עכשיו הרבה בשוק" לבקשתי הפנו אותי למי שהם ממליצים עליו ואכן כן-היו כמה וכמה מגירות כאלה.

 על המגירה הזאת שילמתי 120 שקלים...

ג'יפה לא קטנה כפי שאתם רואים אבל לא אחת כמוני שזה יפריע לה. בזאת נפתח פרוייקט המגירה שבמהלכו היא תנוקה, תשופץ, בקיצור תעבור מתיחת פנים רצינית, שבסופה תתלה כלאחר כבוד על הקיר ותאכסן בתוכה המון אוצרות. כמו שאמרתי-זאת יריית הפתיחה. בכל פעם אעדכן ובסוף נסכם את הכול בפוסט חגיגי....תבואו יהיה כיף...

נכתב על ידי , 3/2/2009 23:35   בקטגוריות שיפוץ, מגירת דפוס, נוסטלגיה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



92,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תחביבים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנ"א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנ"א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)