לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2017    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

קטעים בקטגוריה: cross stitch. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הכול בגלל...


מכירים את זה שדבר גורר דבר? משהו קטן קורה ובסופה של שרשרת ארועים אתם מוצאים את עצמכם עם תוצאה שלא ממש חשבתם עליה.

אפילו כתבו על זה שיר-הכל הגלל מסמר קטן...

אצלי הכול התחיל מחברה שעברה לבית חדש . מכיון שהבית החדש שלה התנודב על ידה למסיבת יום הולדת לחברה אחרת ניצלתי את ההזדמנות כדי להכין מתנה. חשבתי על יצירה שתקשט את הקיר וקפצה לי דוגמת ריקמה מתוך אחד מלוחות הפינטרסט שלי. מכיון שהמון זמן לא רקמתי וממש התחשק לי אז זה התישב לי טוב.

ככה זה נראה כשסיימתי.המסגרת היא מסגרת מיוחדת שמיועדת להכנסה של ריקמה בחלון שיש. ככה נוצר כרטיס ברכה שהוא גם תמונה שניתנת למיסגור. מה שנקרה גם וגם...

 

 אבל ....היה קשה. בהתחלה חשבתי שלוקח לי הרבה זמן כי אני "חלודה" ולא רקמתי מזמן... אחר כך חשבתי שזה בגלל שאני רוקמת על קנווה מאד צפופה... הנה תראו...

 



אבל בסוף הבנתי שאני לא רואה טוב... ואז שמתי לב שאני לא רואה טוב עוד כמה דברים.

מכאן הדרך לאופטומטריסט ולאבחנה שמספר המישקפיים שלי השתנה היתה כבר קצרה.

תוך שבוע קבלתי משקפיים חדשים בנרתיק מהודר



אבל מה? משקפופרים יש להם משקפיים נפרדים לשמש...(לפחות למשקפופרית הזאת יש), ומשקפי השמש לא נכנסים לנרתיק החתיך הזה. מכיון שיש גבול ואפילו אני לא מסתובבת עם שני נרתיקי משקפיים בתיק -תפרתי נרתיק חדש למישקפיים.

הנרתיק שהיה לי ניתן לי בהחלפה הראשונה שהישתתפתי בה בפורום טקסטיל על ידי מימי. הוא היה מוצלח ונוח אבל כבר די סיים את תפקידו. אי לכך הישתמשתי בגזרה שלו כדי לתפור לי נרתיק חדש שיוכל להכיל בנוחות גם את מישקפי השמש שלי.כל הזכויות שמורות למימי כמובן. העתקתי...

 



הבד החיצוני הוא קורדרוי שנשאר מחצאית שתפרתי לבלרינה בשנה שעברה.

 



הצלחתי גם לביטנה לנצל בד שלא חשבתי שיתאים לשום דבר אחר (גם מבחינת גודל וגם דוגמא) ולשמחתי השתלב פה טוב.

איפוא המשקפיים החדשים? ראיתם פעם משקפופרית שיכולה להוריד את המשקפיים? ועוד לצלם?

נכתב על ידי , 2/12/2012 11:06   בקטגוריות cross stitch, מתנות, רקמת צלבים, תפירה  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



92,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תחביבים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנ"א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנ"א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)