לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2017    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

קטעים בקטגוריה: JoAnn. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

בחזרה לבית הספר 2


כן אנחנו עוד בקטע של חזרה לבית הספר. קשה לקרוא למה שקורה כאן שיגרה. יום כן יום גם כן אני נשלחת לקנות דברים בחנות הספרים לפי דרישת מורה זאת או אחרת....לפייה עוד אין מערכת-כל יום מודיעים להם מה ילמדו מחר ועד איזה שעה.הבלרינה מנסה לבדוק איך אפשר לחיות עם 10 שעות לימודים (לא התבלבלתי...) שמהם הולכים ישר לשיעור בלט וחוזרים הביתה אחרי 12.5 שעות. קצת הזוי. ביום שלישי האחרון "ביליתי" מהשעה שש בערב בהסעות... כשסוף סוף נכנסתי הביתה בשעה עשר ומחצה הבנתי למה נהגי מוניות הם יצורים עצבניים. זה מעצבן לגמרי לנהוג ממקום למקום! אני הבנתי את העיקרון אחרי ערב אחד.כמובן שאחרי החגים הכול יסתדר.

לכבוד השנה החדשה היו להן בקשות ממני. הבקשה למחשב נייד של הבלרינה נדחתה בנימוס ובהערה שיש סדר-אם מישהי תקבל מחשב נייד בבית זאת קודם תהיה אני...עם השאר הסתדרנו. הבלרינה בקשה שאתפור לה נרתיק חדש לבגדי הגוף שלה ואני הצעתי לעשות גם אחד תואם לנעלי הבלט.

הורוד שולט -אחרי הכול בבלרינות אנחנו עוסקים והירוק קצת מאזן.

השם הוא מסט החותמות החדש שקבלתי מJOANN ביחד עם צבעי הדיו לבד החדשים שלי.

 



 

הם קצת מקומטים מפני שהם כבר בשימוש שוטף כמובן.

הנרתיקים נסגרים בסרט עם שרכנים בקצה (לא בטוחה שזאת המילה התיקנית אני קוראת להם כך כי משתמשים בהם לשרוכי נעליים לילדים)

 



 

 

הפייה קבלה שתי מפיות אוכל חדשות. השתמשתי במגבת מטבח קנויה ועליה תפרתי.

אחת עם ינשופים מתוקים

 



 

והשניה עם לבבות ורודים

 



 

רשימת הבקשות לא הסתיימה אבל עד שאני אשלים אותם זה כבר לא יהיה בסימן החזרה לבית הספר.

בנתיים כבר מאיימים בשביתה-זה סימן שבטוח חזרנו לבית הספר.

נכתב על ידי , 10/9/2009 20:31   בקטגוריות JoAnn, אפליקציות, בדים, בלרינה, משפחה, נרתיק בד, פייה  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום של הפתעות....


 

 

הוא היתחיל בכך שעברתי בסניף הדואר כדי לאסוף את הבדים שקניתי פה. אמרתי לעצמי שאני לא אשבר ולא אקנה בדים יפניים אבל כשהיא פרסמה את הסייל שלה(בדיוק לפני שיצאה לחופשת קיץ ולכן החנות ריקה עכשיו...) וגבר הבית עמד מאחורי ואמר "יאללה תשלחי הזמנה..." לא עמדתי בפיתוי... (אלין אם את קוראת בבלוג,  זה המקום לצחוק עלי בקול רם...)  במציאות הם אפילו יותר חמודים מבתמונות ואין לי מושג איך אני אגזור אותם ...יותר מידי יפים. אפילו הפייה אמרה "אוי אני לא אדע מה לבחור בשביל נרתיק הפלאפון שלי...". הנה הצצה לכולם ביחד

 

 

 

ולדוגמאות נבחרות

חתולים משגעים (אנחנו אוהבי חתולים שלא יכולים לגדל אותם-אלרגים לפרווה )

 

פרפרים מתוקים

 

דבורים עמלניות

 

וכביסה משגעת....

 

 

אחר כך קבלתי מייל מחגית שזכיתי... כן זכיתי באחד הפרסים שחגית חלקה בבלוג שלה כחלק ממבצע ההתרמה שהיה לספסל. אני כמובן באופן אופיני לגמרי התלהבתי לגמרי מהמבצע של חגית ונרשמתי ותרמתי וכמובן שלא זכרתי אפילו לשניה שהיא היבטיחה גם פרסים. אז זכיתי בסדנה וירטואלית של ג'ולי בלזר אתם מוזמנים להציץ באתר שלה ולהתרשם- הבחורה מוכשרת בטרוף. אני עוד לא בחרתי סדנה אבל כבר שמתי עיין על אחת...

 

חזרתי הביתה כדי לגלות שלל חבילות תלויות על מנעול הדלת ומונחות על שטיח הכניסה. למען האמת קצת נלחצתי-לא ציפיתי לשום דבר והייתי בטוחה שמישהו טעה בכתובת. הצצה זהירה לאחת השקיות גלתה שחברתי קרן שנמצאת עכשיו בביקור מולדת הביאה לי את הדברים שקנתה לי בJOANN.

ומה היה בחבילה?

קודם כל סט סרגלים-עכשיו יהיו לי אני מקווה חיים קצת יותר קלים בסימונים...

 

 

סט חותמות אקריליות של כל האלף בית-מתה כבר להתחיל להשתמש בהם (עכשיו צריך לרכוש דיו...)

 

 

מספריים חמודות לגיזום חוטים הידועות גם כ SNEAPERS

 

 

ולסיום חבילת ניירות חמודה של KCWV

 

 

 

עכשיו אני הולכת לתלות על עצמי קצת שום ואיזה חמסה כדי לא להעיר ממרבצו את מרפי ו/או השטן.

נכתב על ידי , 5/8/2009 22:51   בקטגוריות Etsy, JoAnn, בדים  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



92,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תחביבים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנ"א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנ"א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)