לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2017    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

חלומות מתוקים


נניח שהיו נותנים לכם לעזוב הכל וללכת לבלות 26 שעות עם חבורה של חברות נפש ושכל מה שתעשו ב 26 שעות הללו יהיה כיף.... הייתם הולכים? מנסיון רובכם הייתם אומרים שאין דבר כזה, אפילו אחרי שהיו מגלים לכם שיש... וזה קורה כבר פעם שלישית ברציפות ופעם רביעית בכלל. זה בסדר, זר לא יבין זאת. זר לא יבין איזה דבק בדיוק (מוד פודג'?) מחבר קבוצה של נשים שעוזבות מאחוריהן הכל ל26   שעות ומקדישות אותן קודם כל זו לזו וגם לכיף. אתם מנחשים נכון הכיף הוא יצירה... זה מה שעשיתי בסוף השבוע האחרון. היה כיף מקסימלי-כזה שלא רוצים שהוא יגמר, שקולטים פתאום שלא חשבת אפילו פעם אחת על כל מה שהשארת מאחור (אבל חזרת אליהם במצב רוח נהדר ואנרגיות בשמיים...), כזה ... קסם.

חלק מהקסם הזה הוא כל מיני פינוקים קטנים-חברה שמסרקת את כולן (רביד פלג האחת והיחידה!)  אוכל מעולה שמישהו אחר מכין ( "אופים השניים" שאין לי מספיק סופרלטיבים לאוכל שלהם) וגם פינוקים על הכרית לשנת לילה מתוקה או בשמה האחר-החלפת חלומות מתוקים.

ההנחיות-משהו קטן ומפנק . כר רחב ליצירה.

משום מה חשבתי על פיית חלומות.

 

זאת בעצם בובה שמכינים מחרוז עץ ומנקי מקטרות ומבוססת על ההדרכה הזאת. אני נזכרתי בשאריות צמר ליבוד שהיו לי וליפפתי/ליבדתי את המנקי מקטרות. שארית אחרת שמשה לשיער  הסגול (אחרי הכל פייה...) והתלבושת הורכבה מעלי אורגנזה בחיקוי מדוייק של תחפושת פיית יער שפעם הכנתי לחיילת שלי .

ככה היא עומדת



כנראה שבהשראת החלפה קודמת הושבתי אותה על צנצנת. סתם צנצנת קטנה של סחוג שהמכסה שלה יופה.



הצנצנת מולאה בלבבות שוקולד (איך אחרת החלומות יהיו מתוקים???)והפיונת הודבקה למכסה כלאחר כבוד.



מכיון שנדרש שינוע בטוח ואריזה אטומה היא קבלה קופסה , ורודה, כיאה לפיה.



ועוד אחת, שתראו את הסרט.

 הפיה הוגרלה לרוני שהכי מתאים לה בעולם לקבל פיות כי היא פיה בעצמה.... אני זכיתי בספל מצויר ומהמם שרוני הכינה.

חלומות פז.



נכתב על ידי , 23/3/2015 17:45   בקטגוריות swap, בובות, החלפה, ליבוד, פייה  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



החופש הגדול


שיקום מי שלא היה רוצה לצאת עכשיו לחודשיים חופש. אף אחד לא קם.... ברור. אין מה לעשות החודשיים האלה פשוט מבוזבזים על הילדים שלנו. אנחנו יכולנו לנצל אותם כל כך הרבה יותר טוב. אני זוכרת שבתור ילדה סוף החופש כבר היה ממש קשה די משעמם אפילו. זה השתנה כמובן בשנות הנעורים כאשר חלק מהחופש הוקדש לעבודה ורק חלק לבילויים. אני חושבת שהפעם האחרונה שהיה לי חופש ארוך היה כשהשתחררתי מהצבא-השתחררתי ביולי התחלתי ללמוד באוניברסיטה באוקטובר ומכיון שלא היתה לי בכלל חופשה לפני הגיוס (התגיסתי בדיוק 4 שבועות אחרי בחינת הבגרות האחרונה) ניצלתי את הזמן לבטלה נחשקת.היו זמנים...

שתי הבנות כבר רישמית בחופש ואני אפילו פטורה מלחפש להם עיסוקים-הם מוצאות אותם לעצמם אני בדרך כלל נדרשת רק כאשר מגיע הרגע לשלם עליהם.

הפייה מתחילה מחר סדנת תפירה בת שבוע עם עוד 3 חברות-היוזמה לגמרי שלהן. יש מצב שאחר כך תהיה לי מתחרה למכונת התפירה.

הבלרינה נוסעת זאת השנה השלישית למחנה מחול בגעתון. הפיה הולכת לקורס קיץ במחול בבית הספר-מעין מכינה לפני תחילת שנת הלימודים.

חוץ מזה יש עוד הופעת מחול אחת, חברים מחו"ל שיבקרו, בר מצווה אחת, בת מצווה אחת ושלל דברים שעדיין לא ידועים. החופשה המשפחתית כרגע מתוכננת לחגים.

עדיין בסימן סיומות וסופים-ממש בשניה האחרונה התברר שהמחנכת של הפיה פורשת השנה מהוראה כך שהם בעצם היו המחזור האחרון שהיא לימדה. מכיון שהיא אישה ומורה יוצאת מגדר הרגיל הרגשתי שאנחנו חייבים לתת גם מתנה אישית בנוסף למתנה שניתנה על ידי ועד הכיתה. זמן יותר מידי לפרוייקט מסובך לא היה לי מה גם שמכונת התפירה החליטה באמצע לשבות שביתת שבת והיכריחה אותי לנדוד לחברות על מנת לסיים את התפרים האחרונים. נתפרה עטיפת בד למחברת על פי ההדרכה הזאת. כמו שאתם רואים אפילו חיקיתי את העיצוב-מאד אהבתי אותו ודי חיכיתי להזדמנות לעשות כזה.



בכנף הפנימית יש לה כיס



גם הצד האחורי לא קופח



ויש גם סימניה



נתנו גם שתי סיכות פרח מתוך הפרחים הללו



חופש נעים.

נכתב על ידי , 2/7/2011 23:25   בקטגוריות ילדים, הגיגים, מחברת מטופלת, מכונת תפירה, מתנות, פייה, תפירה  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חרציות


לפייה אחת שאני מכירה שימושית במיוחד יש עוד מעט יום הולדת. בבלוג שלה הפייה שיתפה שפעם מזמן היא היתה יוצאת מוקדם לשוטט בשכונה בבוקר יום ההולדת שלה כדי לבדוק אם כבר יש חרציות פורחות כי יום הולדת שמתחיל בחרציות פורחות חייב להיות טוב.

יצא שבסוף השבוע יכולנו להפגש-הפייה היתה במכירה אצל נתנאלה ואני תכננתי לקפוץ לראות מה יש אז התישבתי מהר מהר להכין לה משהו.

והחרציות לא יצאו לי מהראש-אז חשבתי שיהיה נחמד אם יהיו לה חרציות כל השנה...

מהר מהר יצא מהמגירה צמר צהוב שנסרג לחרצית חמודה שאפשר לענוד על דש הבגד או על התיק



החרצית יחד עם כרטיס יום הולדת נכנסו להם לתוך מעטפה-מבד כמובן.



יש לה כפתור אביבי



 

ובפנים-הפתעה-עוד חרציות....



אלה חרציות מתקדמות-בכל מיני צבעים....

מכיוון שזאת מעטפה אז יש לה גם צד שני ויש לו כתובת... וגם בול... הנה כזה...



החותמת נקנתה לא מזמן מסטודיו מסטיקים וה"בול" הוא חלק מסרט שמכיל את כל חודשי השנה ושקבלתי במתנה מתמרי.

ואז נסעתי לי להפגש עם הפייה ולתת לה את המתנה באופן אישי.

לא היספקנו לדבר הרבה, אני לא רציתי להפריע במכירה וכמובן שגם לא יכולתי לשבת שם יותר מידי אבל היה כיף סופסוף להפגש.

יום הולדת שמח יקירה-שתמיד תפרחנה לכבודך חרציות.

נכתב על ידי , 10/4/2011 20:35   בקטגוריות מתנות, פייה, קרושה, תפירה  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
92,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תחביבים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנ"א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנ"א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)