לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2017    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

החלפה מאתגרת


בקומונת צומת צבעים יזמה הילה של הפילים החלפה מאתגרת. למה היא מאתגרת? כי הכלללים הולכים ככה-מקבלים  5 חומרים מבת הזוג להחלפה ואפשר לעשות מהם מה שרוצים אבל- אסור להוסיף חומרים נוספים, אסור להשמיט חומרים.... מאתגר  או לא מאתגר? אני הוגרלתי (בפעם השלישית!) להיות בת זוג של t42 המוכשרת והנהדרת וזה מה שהיגיע ממנה

 



שלושה בדים-לבן, לבן עם דוגמא באפור ושחור ושחור עם דוגמא לבנה.

שקית עם כפתורים.

רוכסן שחור .

הרוכסן הזה כמובן ישר התחבר לי לתיק אבל הזזתי את המחשבה הזאת הצידה כי זה היה נראה לי לא מספיק מענין ופניתי לבדוק עוד אפשרויות... בערך כל יומיים בדקתי אפשרות אחרת ובסוף נכנעתי לתיק. מכיון שיש 3 בדים שונים יצא תיק טלאים. התיק מורכב מ15 ריבועים שונים ובגלל שלפחות לבד אחד יש כיוון יכולתי לשחק איתו גם בטלאים עצמם.



רואים ששיחקתי עם הכיוונים של הבד השחור?

הכפתורים נתפרו על הידיות לקישוט רק מהצד הקידמי והיו אתגר בפני עצמו  (איך תופרים כפתורים על רצועה  אחרי שהרצועה כבר מוכנה  ובלי שרואים מהצד השני את התפירה...) אבל בסוף גם זה נפתר (נו זאת החלפה מאתגרת והיא צריכה להצדיק את שמה)

מאחור התיק נראה אותו דבר מלבד הכפתורים



יש שני כיסים. הגעתי למסקנה שאני לא מסוגלת לנפק תיקים ללא אירגון פנימי כל שהוא, וכמה שיותר -יותר טוב.

התיק הזה לא גדול אז יש כיס לטלפון נייד (שהורכב משלושה משולשי בד שונים מקווה שרואים את זה בתמונה- תסתכלו על הכיוון של הפסים)



צילמתי בכוונה עם הנייד של גבר הבית שהוא רחב יחסית ויש מקום גם לעט (בורוד בטח שבורוד!).

ויש גם כיס סגור ברוכסן



היה כיף גדול התרגיל המחשבתי הזה!  t42 מאד אהבה את התיק ואמרה שהוא ישמש אותה וזה כמובן הכי משמח.

יש מצב שאני אכין עוד כמה תיקים כאלו עכשיו כשכבר פתרתי את כל המיכשולים בדרך. יש לא מעט אפשרויות ...

 

ולענין קטן מהשבוע שעבר-בלוג קנדי!

הזוכה שלנו היא NITZAN! ניצן מייל ישלח עד סוף היום כדי לתאםאת כל הפרטים! תתחדשי!

שמחתי מאד לראות אנשים חדשים-שמנתי לי מרוב מחמאות - וכמו שציינתי זאת היתה יופי של פתיחה לשנה החדשה! 

נכתב על ידי , 11/1/2012 11:59   בקטגוריות אתגרים, בדים, בלוג קנדי, החלפה, תיק תפור, תפירה  
47 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אנחנו כבר בני 3....


כן. זה נכון. הבלוג הזה בן 3. עברו שלוש שנים מאז החלטתי שליצירות שלי צריך להיות בית. גם למילים שלי שהן יצירה שתמיד רציתי.

בכלל לא ידעתי מה יצא מהבית הזה כשהחלטתי לבנות אותו. בנתיים כמו כל דבר חי הוא מתפתח , גדל, משתנה-מיקרו אבולוציה.

יום הולדת 3 זה כבר יום הולדת משמעותי, יום הולדת כזה שבעל השמחה משתף פעולה (בדרך כלל...) עם כל הצרמוניה-זר, עוגה, נרות, משפחה מרעישה, -מתנות זה כבר מושג מוכר ומופנם. ... אז ברור שהחלטתי שצריכה להיות חגיגה.

הנה יש עוגה



 מטעמים מובנים לא יודלקו נרות ובעל השמחה לא יונף באויר אבל יש מתנות! הפוכות! מבעל השמחה לאורחים.

כן זה המקום להגיד לכולכם תודה. תודה לכל מי שקורה ומעיר ומחמיא ושואל. תודה גדולה. אתם בהחלט הרוח במיפרשים שלי ואני שמחה על כל אחד שכותב פה וגם על אלה שלא אבל נכנסו לקרוא ולפעמים פתאום בכל מיני מפגשים הם מזדהים. תודה רבה רבה.

הדיאלוג הזה מפרה אותי מדרבן אותי וגורם לי המון שמחה. מכיון שאני יודעת שיש כאן רוב גדול ודומם והסקרנות .(המדעית לגמרי מדעית !) שלי מאד רוצה לדעת מי אתם יש הגרלה! או בשמו היותר מוכר בלוג קנדי-רוצים לראות מה?

קלאץ'...



מבחוץ פשתן, מבפנים בד של איימי באטלר, כיס, ומחזיק למפתחות...

 

וזה לא הכול...

סיכת ורד-לדש המעיל, לנעיצה על התיק או הצעיף ולכל דבר אחר שיעלה בדעתכן...

הצבע להדגמה בלבד-אפשר יהיה לבקש צבע שרוצים מתוך מבחר לא קטן שיש לי....



אז מה עושים??

מאד פשוט-משאירים תגובה. אם אתם קוראים קבועים יהיה נחמד לדעת מה אתם אוהבים בבלוג  אם אתם חדשים -ברוכים הבאים.לא צריך לפרסם בשום מקום אחר אלה אם כן אתם רוצים שעוד אנשים יקראו את הבלוג שלי... לא משפר את סיכוייכם לזכות...

הגרלה בן כל משאירי התגובה בפיקוח שתי בלרינות ופיסיקאי אחד תערך בעוד שבוע בדיוק.

מבטיחה שאם יהיו יותר מ-100 תגובות אני אכין עוד סט.

כיף להתחיל ככה שנה חדשה. הרבה אהבה.

 

 

 

נכתב על ידי , 3/1/2012 15:28   בקטגוריות בלוג קנדי, יצירה  
122 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אותגרתי


 

 

ביום שלישי מצלצל הטלפון ועל הקו אחותי שמזמינה לארוחת צהריים בשבת לכבוד יום ההולדת של האחינית שלי. והפעם מבשרת לי אחותי בשמחה לא מוסתרת-הפעם היא רוצה שתתפרי לה תיק! תיק ליציאה-כסף, מפתח ובקבוק מים...

הלו?????? היום יום שלישי! לי לוקח שבועיים להחליט איזה בדים אני בוחרת ! ועוד שבוע להחליט איזה מין גזרה אני הולכת להמציא! ואז אני רואה שחסרים לי כמה דברים ולוקח לי עוד זמן להגיע לסידקית של אלי ולקנות את מה שחסר לי!

אבל אם כבר מבקשים אז מי אני שאפשל? במקרה הזה האופציה של לתת את המתנה במועד מאוחר יותר לא תקפה אז כאמור אותגרתי...בחרתי בדים, הלכתי על גזרה פשוטה –ואז נוכחתי שאין לי מספיק בד והקטנתי את הגזרה, גזרתי גהצתי תפרתי.... היום בבוקר נשאר לי רק לצלם ולעטוף. אה וגם כרטיס ברכה... טוב זה כבר רגיל אני תמיד מוצאת את עצמי מכינה כרטיס ברגע האחרון. רק לידיעת מי שקורא פה ולא מכיר אותי- וזה הרוב המוחלט-אני זכיתי כל חיי לקיתונות של צחוק מסובבי על כך שלא היה דבר- עבודה סמינריונית,דו"ח מעבדה,עבודת דוקטורט...שלא היגשתי לפני הזמן. איכשהו כשזה נוגע ליצירה תמיד אני מגיעה לשניה האחרונה...

בואו ניתן לתמונות לדבר

הנה התיק מבחוץ

הבד החיצוני מכאן והבד של הרצועות מ"פיסות" .

והתיק יצא לגמרי דו צדדי-אם הופכים מקבלים מראה שונה יותר רגוע.

לזה צורף כרטיס שמתימר להיות סקראפי... אבל יכשל בכל מבחן אפשרי.

התיק נמסר היום והתקבל בשמחה . הופקו לקחים-אני צריכה כנראה לחשוב פחות (לפחות אחד היגדיר אותי כ  "חושבת את עצמה לדעת") ולעבוד מהר.

ולסיום שני דברים קטנים

הראשון-"תהל טלאים" חוזרת לפעילות עם חנות חדשה ומדליקה! אם אתם מחפשים שמיכת תינוקות מיוחדת כזאת שאין לאף אחד אחר-היא הכתובת. כאן זאת החנות שלה באטסי ופה בבלוג שלה אפשר לקרוא וליצור קשר וגם לזכות בבלוג קנדי שווה  ואז תהיה לכם או לאהוביכם שמיכה מיוחדת במינה.

השני-מידי פעם אני לא עומדת בפיתוי ובודקת כמה מנויים יש לי בבלוג. כל פעם אני מופתעת שאני מגלה שם עוד אנשים... אז רק רציתי שתדעו שזה מאד מאד משמח אותי ומרגש אותי שאתם חושבים ששווה לעקוב אחרי מעללי בבלוג ועוד יותר הייתי שמחה אם מידי פעם הייתם מביעים את דעתכם וכותבים תגובה. מבטיחה לענות.

שבוע קריר ורגוע.

נכתב על ידי , 31/7/2010 19:15   בקטגוריות אתגרים, בדים, בלוג קנדי, כרטיסים, תיק תפור, תפירה  
41 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
92,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תחביבים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנ"א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנ"א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)