לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2017    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מסיבת תה לשניים


פסח שמח! מקווה שלפחות היום אתן יושבות עם הרגליים למעלה ונחות....אם לא אז קדימה. הרי שפשפתן, צחצחתן סידרתן בישלתן, ארגנתן ,קישטתן ,עיצבתן היגשתן... רק לכתוב את זה זה מעייף. בפורום טקסטיל וליבוד ארגנו החלפה זריזה וכנראה עונת הניקיונות היתה אחראית לכך שהנושא הנבחר היה מגבות מטבח. ככה יש גם תרוץ ליצירה וגם תוצר שימושי ונהדר לקראת החג. את ההחלפה ארגנה גל הנהדרת הלוא היא בעיקר פורמת והיא צמדה אותי לתמרי שגרה היום מרחק ארבע שעות טיסה בלוקסמבורג.....

לצורך ההחלפה נשלפו מהארון ארבע מגבות מטבח שנקנו באיקאה ונפרסו על השולחן... אחר כך נפרסו גם הרבה בדים אחרים... שלב מאד אהוב עלי. המגבות די גדולות כך שיכולתי לגנוב חלק מהן לצורך דוגמה לבלי לחשוש שלא ישאר מקום להשתמש במגבת (מה לעשות אני בחורה פרקטית. מאד.)

המגבות מהסוג הזה נקראות הרבה פעמים Tea Towels  ולכן החלטתי ששעת תה היא בדיוק ההשראה המתאימה .

מה צריך כדי שארגן מסיבת תה קטנה לשניים?

קומקום תה (רצוי גם תה, שלי נקנה בנסיעה האחרונה ללונדון והוא נפלא לגמרי!)



כוסות חרסינה עדינות (אלה האמיתיות הן מתנה מגבר הבית שחזר איתן מאחת מנסיעותין ליפן-יש חמש כל אחת שונה )



וכמובן משהו מתוק וטעים ללוות את התה איתו...(לימון זה טעים! לא מתוק אבל טעים!)



האפליקציות נעשו בשיטה המקובלת אבל נתפרו מסביב ברגל לתפירה חופשית ונוצר אפקט שאני מאד אוהבת-קצת כמו ציור.

 

שלושת המגבות נארזו ונשלחו לתמרי וממש לפני ערב הפסח אספתי מהדואר את החבילה שהיא שלחה לי ומצאתי בה שלוש מגבות מתוקות







 

חג שמח!

נכתב על ידי , 7/4/2012 15:55   בקטגוריות swap, אפליקציות, החלפה, פורום טקסטיל וליבוד, ריקמה, תפירה  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קצרים


כל מיני דברים חלקם חדשים מאד וחלקם טיפה פחות, יצירות שלי או של אחרים...

שני כובעים שסרגתי בצ'יק צ'ק לבנות. הצמר נקנה בניו יורק בחנות של LION BRAND. הובטח על התוית שכדור צמר אחד ינפק כובע או צעיף... בתכלס נשארה לי כמעט חצי חבילה מכל צבע-לאלוהי הדוגמאות פיתרונים. התבקשתם לדמין רקע מושלג ומשקפי סקי-במציאות-הרבה שמש.

פורח #1

 



פורח #2

 



 

הבלרינה מדגמנת חולצת  בוהושיק וינטאג' שהועברה אליה מאמא שלי ושהיתה או שלי או של אחת מאחיותי...(CIRCA 1975) התוית נושאת את הכתובת "אופנת כלבו שלום"...



ועוד אחת על החולצה לבד...יד ראשונה ממדענית...



 

משקפיים חדשים



 

שבוע נפלא שיהיה.

 

נכתב על ידי , 19/2/2011 15:52   בקטגוריות סריגה, ריקמה, תמונות  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גברת מגונדרת


באחת הקומונות שאני חברה בהם התארגנה החלפת ריקמה. ברור שנרשמתי.קודם כל זה משהו שבא מהבית. אף מפה אצל סבתא ואמא שלי לא נקנתה בחנות-כלומר היא נקנתה-בתור חומר גלם-בד, חוטים, דוגמא והרבה שעות ריקמה. כשהייתי בבית ספר יסודי עוד היו שיעורי מלאכה ולמדנו לרקום-תך גיבעול, תך שרשרת, תך שליבה , מענין אם יש עוד שיודעות את שמות התכים בעיברית.

בשנים שבהם יצירה היתה משהו מאד מצומצם בחיים שלי הדבר כמעט היחידי שעשיתי היה לרקום. הנה דוגמא למה שעשיתי-כל תינוק שנולד והיה יקר לליבי קיבל אחד כזה. לדעתי עשיתי לפחות עשרה כאלה התמונות פה הם כמובן של מה שנשאר לי בבית לבנות הפרטיות שלי כל השאר חולקו. (סליחה על איכות התמונות-צולמו בלילה עם פלאש-לא משהו בכלל...)





איכשהוא אבל לא התחשק לי לרקום רקמת צלבים בא לי משהו אחר.

כמו תמיד אני מחכה לראות מי בת הזוג שקבלתי להחלפה ולראות מי היא ומה היא אוהבת. הפעם קיבלתי את dasdas שלא יצא לי אף פעם לפגוש או להכיר אבל כשקראתי שהיא אוהבת ליצור שרשראות צבעוניות ידעתע מה אני אכין לה. כמו תמיד הבולגריה שבי לא יכלה "סתם" לרקום והייתי חייבת לשלב את הריקמה במשהו שימושי ומה יותר טוב מאשר מיתלה לתכשיטים??? ומיתלה לתכשיטים כדאי לו שיהיה מקושט בגנדרנית....

אז הינה היא הגנדרנית שלי...קרינולינה, מגדל תלתלים ופרחים בשיער....



רקמתי אותה על סאטן (אם כבר גנדרנות אז עד הסוף) מה שלא הקל על הריקמה ובסופה גיהצתי אותה על מקשיח כדי ליצב אותה.

מצד אחד שלה אפשר לתלות שרשראות (אוסף פרטי, הבלרינה)-על הסרט המוזר הזה עם הלולאות חשבתי יום אחד ולהפתעתי כששאלתי בחנות הסידקית היסתבר שיש להם בדיוק מה שחשבתי עליו-אין כמו לראות פנטזיות מתגשמות...

ומקרוב יותר



בצד השני שלה אפשר לתלות עגילים, בד תחרה מתוח על רקע והחורים משמשים לתקוע את העגילים (וריאציה שלי על הדרכה של נתנאלה)

 



ומקרוב (בעיקר כי מאד מוצא חן בעיני הבד שמציץ מתחת לתחרה)



סליחה שהיא מצולמת בקטעים-פשוט אי אפשר היה לתפוס את הכול בפריים וגם להבין מה רואים שם.

היום היא היגיעה ליעדה ונימסר לי שאוהבים אותה.

לא יודעת מה איתכם אבל אני קבלתי חשק להמשיך לרקום. יש למה לצפות.

נכתב על ידי , 15/11/2010 19:24   בקטגוריות swap, החלפה, רקמת צלבים, תפירה, ריקמה  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



92,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תחביבים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנ"א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנ"א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)