לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2017    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

ושוב תיקים...


כן שוב תיקים... מזמן לא היה פה איזה תיק.

הפעם התרוץ היה מיפגש שכלל משחק של החלפות. ההוראות היו להכין משהו קטן גם בגודל וגם בשעות עבודה. שוטטתי לי ברחבי ההדרכות והתמונות שאני שומרת כדי למצוא משהו להכין-רציתי משהו שלא הכנתי עדיין-אני משתעממת בקלות, וגם שיתאים לכולן כי הרי לא ידעתי מי תגריל את המתנה.  נזכרתי בזה-שמרתי את ההדרכה הזאת ממש מזמן ואני זוכרת שכמה בנות תפרו ממנה תיקים אבל אני לא הגעתי להכין כזה תיק אף פעם. לא ברור למה החלטתי שאם כבר אז להכין שניים בבת אחת מתוך ידיעה שהבלרינות מעולם לא מסרבות לעוד תיק.

התחרה מההחלפה הקודמת עוד לא יצאה לי מהראש ומכייון שהבלרינה החליפה את הוילונות בחדר שלה לוילונות תחרה (איקאה) ונשאר המון בד  (אבל המון... אפשר לעשות וילון לעוד חלון ועדיין ישאר המון בד...) החלטתי שהתיק שלה ינצל את השאריות הללו. קצת יותר התלבטתי עם התיק השני-בסוף החלטתי לנצל בד שכבר תפרתי ממנו תיק (הנה פה) קודם כל כי אני מאד אוהבת את הבד הזה וגם כי רציתי לראות אם למרות שהבד כולל הדפס מאד גדול אפשר לנצל אותו גם לתיק קטן.

אז הנה מה שניתן במתנה.



את התיק היגרילה מיכל, חברתי ושותפתי שלא כל כך מזמן קיבלה ממני תיק ליום ההולדת שלה. נראה לי שזה  כדי שאפשר יהיה לשתף איתו את הבנות...

אני מאד מרוצה מאיך שזה יצא.

ככה זה נראה מבפנים



בטנה משובצת וכיס לטלפון נייד.

רואים את הסוגר המגנטי המרובע והאלגנטי?

התיק של הבלרינה היה טיפה יותר מסובך-פשוט כי הוא כולל שתי שכבות של בד. התחרה מאד דקה (וסינטטית...) וכמובן לא יכלה לעמוד לבד אז יש מאחור שכבה של בד ג'ינס דק, גם לעובי וגם כדי ליצור קונטרסט עם התחרה.

במקור לתיק יש רצועה די קצרה (וככה נעשה התיק למתנה) לתיק של הבלרינה עשיתי רצועה יותר ארוכה וצרה לפי בקשתה.



הנה אחת תחרתית מקרוב-



ומבפנים (נשארתי עם כחול ולבן...)



כנראה לא סתם אמרו " טובים השניים מן האחד"...

למי שהתיק הזה מזכיר לה שגם אצלה שמורה ההדרכה הזאת והיא לא עשתה איתה כלום-התיק באמת מאד קל ופשוט להכנה ונחמד להכין.מומלץ.

נכתב על ידי , 23/6/2012 10:03   בקטגוריות swap, בדים, החלפה, מתנות, תחרה, תיק תפור  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



השראה של מישהו אחר


בקומונת " צומת צבעים" יזמה מיכלי הלוא היא arapax החלפת פינטרסט. פינטרסט למי שעוד לא מכיר (יש כאלה, כן יש...) היא תוכנה שמאפשרת לכל אחד ליצור לעצמו לוחות השראה-על המחשב הביתי. במקום לוח שעם או לוח מגנטי שעליו שמים תמונות חומרים צבעים טקסטורות (משהו שכל מעצב מתחיל נעזר בו כשהוא מגבש לעצמו רעיון) בונים לוח כזה על המחשב. בעיקרון כל תמונה שאי פעם הועלתה על מחשב יכולה למצוא את דרכה ללוח כזה. לאנשים שיש להם זיכרון ויזואלי מאד חזק( מודה באשמה...) והרבה פעמים אני זוכרת את התמונה אבל לא איפוא ראיתי אותה או איך חוזרים אליה זה ממש כיף. אפשר לסדר לוחות בנושאים שונים-ימי הולדת, ריהוט הבית, תיסרוקות כך שכשמחפשים למשל רעיון מסויים לשולחן חדש יהיה מקבץ של דברים שמצאו חן בעיננו ושאפשר לראות אותם באותו מקום. כמובן שכל לוח כזה הוא השראה בפני עצמו אבל יש גם לוחות שזאת הכותרת שלהן. הרעיון של מיכלי היה שכל אחת תיקח זמן לאסוף לה כמה קישורים כאלה שהם השראה בשבילה ואחר כך תקבל לוח של בת זוג ותכין לה משהו לפי לוח ההשראה שלה. מדליק ברמות, ברור שנרשמתי.

זכיתי לקבל את לוח ההשראה של רחלי גזית אחת החברות היותר יצירתיות שיש לי. שמחה גדולה. בלוח של רחלי היה המון לבן (הסיבה שאין קישור היא כי רחלי עשתה את הלוח שלה לא בפינטרסט אלה כמצגת ולא ניתן להעלות אותה לכאן...) והלבן הזה לא יצא לי מהראש.רוב הלבן היה בטקסטורות של תחרה והחלטתי לסרוג לרחלי שאל. מצאתי צמר נהדר שהיה תענוג לסריגה. פעם ראשונה שאני יכולה להגיד שהצמר רץ לי במסרגה ( הצמר הוא Pastel , super soft yarn של TeDdy ) הדוגמא היא מהאתר של LIONBRAND משהוא שכבר הרבה זמן שמתי עליו עיין.

הבלרינה הגדולה שלי מדגמנת



ככה הוא פתוח



והנה הדוגמה מקרוב



אחרי שסיימתי לסרוג חזרתי שוב ללוח של רחלי והחלטתי שעכשיו צריך גם משהו צבעוני להשלים את הענין כי בלוח של רחלי היו גם הרבה דברים צבעוניים.

אם כבר צמר אז עד הסוף. בטוח שהקולב הזה לא חלם שזה מה שיעשו לו...



אתם מצליחם לראות?



כן כן סרגתי את כל הקולב בחצאי עמודים. שוס לא נורמלי הייתי מרוצה מעצמי שלושה ימים תמימים. גם מהעובדה שמצאתי את הצמר המטורף הזה (בערך כל סמ שלו הוא בצבע אחר מה שגורם לכך שבאמת לכל תך יש צבע אחר...)או אולי הוא מצא אותי וגם מהרעיון.

הנה הם ביחד



וכמו שזה ככה על הקולב בניתי לכל העסק אריזה שגם היא לבנה וצבעונית כאחד ובעיקר גדולה מספיק כדי להכיל את הקולב עם השאל שעליו.



סליחה על האיכות של התמונה היא כבר צולמה בחפזה בבוקר המסירה.

ההחלפה נמסרה לרחלי אתמול עם איחולים שיהיו מספיק ימים קרירים בקיץ הזה (או לפחות לילות...) כדי שהיא תוכל להנות ממנו לפני בוא הסתיו.

נכתב על ידי , 9/6/2012 17:45   בקטגוריות swap, החלפה, השראה, סריגה, קרושה, תחרה  
50 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



something old something new....


במוצאי חג הפסח, ערב המימונה ארגנו לסמדר מסיבת חינה. למען הגילוי הנאות אני חייבת להודות שמעולם לא הייתי במסיבת חינה ומעולם גם לא בערב מימונה. אין לי תרוצים או הסברים זה פשוט ככה. היה לי מאד משמח שאת הניסיון הראשון שלי במסיבות חינה יוצא לי להעביר בחגיגה לבחורה מקסימה במיוחד ועם חבורת נשים משובחת. הגר ארגנה הכול (מקום, כיבוד, תלבושות...) ולנו נשאר רק להביא משהו מתוק ככיבוד וכמובן מתנה לכלה.

נזכרתי במשפט המפורסם שחלק ממנו מצוטט בכותרת someting old someting new something borrowed something blue....

אומרים שאלה ארבעה דברים שמתנה לכלה צריכה להיות-משהו ישן, משהו חדש , משהו מושאל, משהו כחול....

די התאמצתי לחפש השראה במשפט אבל רעיונות באו ונפסלו מסיבות שונות ומשונות. מאד רציתי להכין לסמדר משהו שימושי וגם כאן רעיונות באו ונפסלו ובסופו של דבר התחלתי לרקום. בחרתי רקמה לא גדולה כי מרוב מחשבות כמובן שניגמר לי הזמן... הייתי קצת חלודה... לא רקמתי צלבים המון זמן ולמזלי בחרתי בד עם שתי וערב מספיק רחב.(מצאתי רקמה לא גמורה שלי על בד מאד צפוף ונראה לי שלצערי היא לא תיסתיים בזמן הקרוב-מאמץ גדול מידי לעניים...)גם לא כל כך הערכתי נכון את הזמן שיקח לי לרקום אותה כך שהגעתי לבוקר הארוע עם עבודה מאד לא גמורה. שום דבר שמרתון ריקמה לא יכול לפתור.



מצאתי מסגרת אובאלית התחרה מאד התבקשה כאן...

קצת תקריבים

הריקמה



הריקמה נתלית בסרט שבקצה שלו יש ורד בד קטן



ואז הייתי חייבת להוסיף עוד אחד קטן. בצד.



הריקמה נארזה ככה



מיחזרתי שקית קניות מופסת בעזרת כמה תפרים וקצת דיו. התגית היא מקופסת הפלאות שקיבלתי מצרויה.

איכשהוא יצא שהמשפט התקיים במתנה למרות הכול

הריקמה חדשה

החוטים והבד-ישנים.

התחרה-הושאלה מפרוייקט אחר

וכחול יש שם מספיק לא?

סמדר ורועי-מאחלת לכם שנים ארוכות של אהבה ואושר.

 

נכתב על ידי , 15/5/2012 14:55   בקטגוריות מתנות, רקמת צלבים, תחרה, תמונות  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
92,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תחביבים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנ"א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנ"א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)