לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2017    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

בסימן ימי הולדת


תקופה עמוסת ימי הולדת (וארועים בכלל...) עוברת עלי מה שמשאיר אותי עסוקה מצד אחד המתנות ומצד שני עם פחות זמן פנוי לספר עליהן.... חלק מהמתנות עדיין חסויות, יתגלו בבוא העת. את אלה שכבר ניתנו אני יכולה להראות פה. רחלי ואני חוגגות יום הולדת ביחד. לא תמיד יוצא לנו להחליף מתנות אבל אנחנו משתדלות לפחות לאחל. השנה היצלחנו גם לאחל גם להפגש וגם להחליף מתנות ללא ספק שיא חדש שנשבר. לרחלי כבר יש נכדים והבכורה שבהם מתעניינת במטבח והרבה פעמים רוצה לעזור אז רחלי ביקשה סינרים תואמים לה ולסו-שפית הקטנה.

ככה הם ארוזים



זה הסינר של רחלי



מי שזה נראה לו מוכר צודק-הוא זהה לסינר שתפרתי לעצמי.

זה הסינר של דניאלה



והוא נתפר גם עם צד אחורי לפי הגזרה הנאמנה שיש לי.

אני זכיתי בזוג עגילים שרחלי עיצבה ויצרה (וגם לכם יכולים להיות כאלה-פשוט תכנסו לפה ותבחרו...)



מאז שקבלתי אותם הם לא ירדו לי מהתנוכים...

מי שפתחה את "חגיגות" יום ההולדת שלי היתה הקיפודה הכי רכה שיש שנתנה לי אחד מהספלים המהממים שלה.



ולא מזמן היפתיעו אותי חברות לעבודה וקיבלתי מהן את המתנה המתוקה והמפתיעה הזאת



זאת חבילה של פיסות בדים מתוקות להפליא שמתאימות בול לספרי התינוקות (וניקנו במחשבה הזאת!) . היפתיעו אותי ושימחו אותי מאד מאד, גם מפני שהתאריך חלף עבר לו ולגמרי שכחתי מהענין וגם מפני שלא יצא לי לעשות שום דבר כייפי ביום ההולדת שלי ואמרתי לעצמי שתאריך זה לא משמעותי-יום הולדת הוא ממילא עניין של מוזה. מה שאומר שיש לי תרוץ לחגוג מתי שרק מתחשק.

 

נכתב על ידי , 22/12/2012 09:34   בקטגוריות ימי הולדת, מתנות, סינר, תכשיטים, תפירה  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הכל קשור...


כמה דברים-נראים על פניהם לא קשורים זה לזה בעצם הכול קשור. ככה זה ביקום.

ביום חמישי נפגשנו חבורה של חברות. היגיעו איתי למפגש חבילה של כרטיסים עבודת יד -כל אחד במעטפה עשויה נייר צבעוני גם כן.

הנה דוגמא



סיכון משמעותי אני לוקחת כאן להראות את הכרטיסים הללו-אף אחד לא מקורי שלי, ממש לא. ניסיתי להכין כרטיסים פשוטים שיתאימו לכל מטרה.

איך היינו אומרים כשהיינו קטנים? " על החיים ועל המוות..."











הכרטיסים נתנו להגר למכירה שהיא מארגנת שבמהלכה ימכרו דברים לקראת החג והכסף יתרם למישהו שמאד זקוק לו. אתם יכולים לקרוא כאן למי היא מגייסת את הכסף.

הפגישה ביום חמישי התקיימה במקום מאד מיוחד בית סוזן. בית סוזן הוא "סדנה יחודית המאפשרת לבני נוער במצבי סיכון למצוא את מקומם בחברה דרך אמנות, עבודה ויוזמה אישית." הנערים והנערות בבית סוזן מיצרים דברים יפים ויחודיים שהם מוכרים. המכירה מאפשרת למקום (בן שאר הדברים) לתת להם משכורת עבור העבודה שלהם ובכך לעזור להם  לשנות את החיים שלהם. הבית של סוזן הוא מקום מופלא שנוצר ומנוהל על ידי אנשים מופלאים, לא פחות. הוא מקום שכשנמצאים בו מסתכלים אחרת על החיים, קוראים לזה פרופורציות.

תראו עם מה אני יצאתי משם



הסטייליסטית של הבית (AKA הבלרינה הגדולה) התלהבה מהשרשרת מה שאומר שסוף סוף כנראה למדתי ממנה משהו.

רואים את החיפושית האדומה הקטנה? אה לא רואים? רגע הנה תקריב...



 היא בעצם חרוז זכוכית(בטכניקת מבער)  כך שאפשר גם לענוד אותה על שרשרת . אצלנו היא יושבת בתוך מגירת דפוס...



מה אני אגיד לכם-היה די קשה לבחור מכל כלי הזכוכית היפים שהם מכינים שם אבל היפה הזה חזר איתי הביתה.

חולשה קשה לתחרה ...



ועכשיו בקשה-הבית של סוזן לא רוצה תרומות. מה שהוא רוצה זה אנשים שיקנו את המוצרים שלו... אז תכנסו לאתר שלהם, תתרשמו , ותקנו. אתם יכולים לחשוב על דרכים יצירתיות לקנות מהמוצרים שלהם-אולי לארגן מכירה אצלכם בעבודה? או להציע לוועד העובדים לרכוש מהם מתנות לחג? ואולי בפעם הבאה שאתם מחפשים מתנות תזכרו אותם?

נכון שעכשיו הכול קשור?

נכתב על ידי , 8/9/2012 19:17   בקטגוריות המלצות, כרטיסים, מתנות, תכשיטים  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סופשבוע מהחלומות


האמת? יש לי הרבה יותר מגירסה אחת לסופשבוע מהחלומות. יש את הגרסה הרומנטית-רק אני וגבר הבית ביחד בניו יורק (אבל גם פאריס, לונדון וצימר בגליל הולך...), יש את גרסת הפנטזיה... לא אתם לא הולכים לשמוע אותה-תנחשו אם בא לכם, ויש את הגרסה היצירתית. המשמעות שלה היא שאפשר להתעסק ביצירה כל סופהשבוע. רצוי גם ללא הפרעות כמו הכנת ארוחת צהריים, הסעת ילדים הלוך חזור והטענת ופריקת מכונות כביסה. גרסת המציאות היא שאני מצליחה לדחוף כמה שעות של יצירה בתוך סופשבוע שמלא בעוד אלף דברים אחרים. ככה זה. אי לכך ובהתאם לזאת כשהתחיל להתארגן סופשבוע של יצירה בקומונת "צומת צבעים" ידעתי שאני בפנים. Dreams were made to come true....

אחרי הרבה התרגשות (מה הרבה, המון!)תכנונים, ארגונים, קניות, טרמפים, זיווגי חדרים ועוד שאר דברים שסופשבוע כזה מחייב  הוא יצא לדרך. 30 נשים (ותינוקת אחת מתוקה בטרוף) יצאו לדרך לבד או בקבוצה כדי להפגש לסופשבוע מרוכז של רוח וחומר..

מזג האויר לא עשה חסד עם הנהיגה,המן גשם וקרררר אבל מצד שני-מי צריך שמש כשממילא כל האקשן הוא בפנים?

אני אישית התחלתי את הבוקר עם שיעור פתוח בכיתת המחול של הבלרינה הצעירה. מילוי רציני של מאגרי הנחת והיופי.



 



הגענו. אי שם צפונה קרוב לעננים. התארגנות זריזה בחדרים וקדימה אקשן.

פתחנו בארוע השקה. דפי ממסטיקים ורחלי גזית הישיקו את המוצר החדש והמההההממם שלהן שהוא לא פחות מאשר מדבקות מתגהצות "מתגהצ(א)ות". על מה? על נייר על בד ואולי נחשוב על עוד כמה דברים שאפשר לגהץ אותן. שיחקנו לנו עם המדבקות הנהדרות הללו

הנה כרטיס (הכינותי בעצמי...)



ואלה תגיות בד



אחרי שגמרנו להתעלף ולהתלהב מכל האפשרויות ( מצטערת אתם כבר צריכים לדעת שכל מה שקשור לאותיות ומילים מטרלל אותי, במובן הטוב...) עברנו נושא בזריזות-סדנת תכשיטנות. עדנה היסבירה לנו איך ליצור צמיד עדין מקסים ומנצנץ. הצמיד נעשה לפי מידת היד של הבלרינה הגדולה (שנמסרו באדיבות הטלפון הנייד...) שיש לה יד אפעס צרה (מאד!) ולכן כל הצמידים נופלים ממנה. לא עוד. (פה מדגמנת היד שלי )



כל היצירה הזאת עשתה אותנו מאד רעבות ולכן בחבורה גדולה וצוהלת נסענו לנו לאכול ארוחת ערב במסעדה שווה. היה אח עצים, אוכל טוב שלג מעורב בגשם  וחברה מעולה. סיום נהדר ליום הראשון. בדרך חזרה  היתה גם הרפתקאה קטנה שכללה היתברברות, בוץ וחילוץ על ידי ארבעה גברים חסונים. לכולם שלום .

בוקר שבת עדיין היה אפור וגשום אבל אחרי ארוחת הבוקר נפגשנו לסדנת קלאץ' בהדרכתה של הילה. אני (והבלרינה) החלטנו שמה שיתאים לו לקלאץ' הזה זה הבד ההורס של מפת פאריס.



 ומכיון שהוא קצת שקט כזה אז יש אפקט וואו! כשפותחים אותו ובפנים יש בד פסיכי ומטורף (שחיכה בסבלנות לפרוייקט המתאים שיגיע).



דפי ורחלי הבלתי נלאות הכינו לכל אחת מאיתנו מתנה שתי תגיות אישיות מאותו ליין של התויות המתגהצ(א)ות. את ההתלהבות קשה לתאר במילים.

 ככה זה נראה .



והנה סמדר גיהצה את שלה לקלאץ'. תראו איזה יפיוף.

 





אם מדברים על יפיופים-הנה תמונה קבוצתית. אין כאן שניים אותו דבר-אפילו לא קרובים. מדהים איך כולן עושות אותו דבר ומתקבלים דברים כל כך שונים. מדהים וקסום. (שיעור קטן בחשבון-30 נשים תופרות כל אחת קלאץ', לכל קלאץ שני בדים שונים ואין אף בד שחוזר על עצמו... כמה יצא לכם?)





אחר כך קשת העבירה לנו סדנת תכשיטנות נוספץ שממנה יצאנו עשירות בשתי שרשראות וצמיד.



 





ארוחת צהריים אורגנה על ידי מיקוש הכל יכולה  -נפתח שולחן לתפארת שכל אחת מצאה בו משהו לטעמה ולגיזרתה.

 

 

וכדי שנזכור שבסוף כל התענוג הזה אנחנו חוזרות הביתה תפרנו לנו בית קטן ומקסים (אחלה פרוייקט לניצול שאריות) בהדרכתה של מיכל (שותפתי הנהדרת לחדר !). בשלב זה אני נוכחתי שיש כל מיני דברים שלא הבאתי איתי לסוף השבוע ולכן הלכתי הביתה בלי שסיימתי והישלמתי את מה שהיה לי בראש מאוחר יותר.

הנה



ופה כבר יש שימוש במדבקות של רחלי ודפי

 



וגם קצת תפירה חופשית (כי אי אפשר בלי...)



 

רגע לפני שאני מתחילה לספור את הימים לסופשבוע רוח וחומר הבא כמה תודות...

לקשת הבלתי נלאית-על הקומונה , להילה על הארגון של כל המבצע הזה, לדפי סמדר ויעל על התמונות היפהפיות והרשות להשתמש בהן, לכולן על מי שאתן. הרבה אהבה.

נכתב על ידי , 23/2/2012 12:17   בקטגוריות בלרינה, בתים, הגיגים, השראה, יצירה, תכשיטים, תמונות, תפירה  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



92,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תחביבים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנ"א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנ"א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)