לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2017    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

קטעים בקטגוריה: crochet. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הכל בגלל לוסי


כן כן הכל התחיל בגלל לוסי, זאת שגרה לה בעליית גג רומנטית בכפר קטן ביורקשייר ואחראית לטונות של צבע ויופי דרך הבלוג המקסים שלה שנקרא Attic24. לוסי זאת וחברותיה ארגנו בשנה שעברה יריד קראפט גדול בשם Yarndale. מכיון שלוסי וחברותיה סורגות (אני לא משתמשת במונח קורשות לסריגה במסרגה אחת, סורי, הוא מזכיר לי קרישה וקרישי דם...)היה להן רעיון לקשט את מתחם היריד בשרשרת ארוכה של דיגלונים סרוגים. מפה לשם הן הבינו שהן לא תצלחנה לבצע את זה לבדן וביקשו עזרה.... וסורגות כל העולם נענו ושלחו להן דיגלונים סרוגים שנקשרו ביחד לאורך סופי של 300 (!!!!) מטר. מרשים ללא ספק. אפשר לראות אותו פה.

השנה היה ללוסי רעיון אחר. היא היתה בעיצומה של מנדליטיס (מנדליטיס-התקפת בלתי מוסברת וקשה של סריגת מנדלות) וחשבה שזה יהיה מרשים ליצור ביריד קיר עם הרבה מנדלות עליו. אז היא שוב שאלה אם יש כאלה שבא להן לסרוג ולשלוח לה מנדלה סרוגה (ואפילו פרסמה הוראות והפנתה להוראות של סורגות אחרות)  .... את מה שקרה אתן יכולות לראות פה -הבחורה קיבלה כל כך הרבה מנדלות בדואר שהיא הודתה שמזל שהיא היגבילה את זה בזמן. יש כבר 9 לוחות שונים שמציגים את כל המנדלות בפינטרסט וזה באמת מרהיב לראות איך אין שם שתיים שנראות אותו דבר או אפילו דומות.

המנדליטיס שלי היה רדום הרבה זמן והוא התפרץ בהתקף קשה שבו סרגתי מנדלה לפי ההוראות של לוסי (בתוספת כמה שורות שהמצאתי בעצמי כי לא הגעתי לגודל שהיא ביקשה) צילמתי ושלחתי הכל תוך פחות משבוע.

 סרגתי בחוטי כותנה במסרגה מס' 3



  אתם יכולות לראות שהיא היגיעה בשלום והועלתה כלאחר כבוד יחד עם שאר אחיותיה  פה.

בהתחלה חשבתי לתרגם את ההוראות של לוסי לעברית להוסיף את השורות שאני המצאתי ולפרסם פה. אחר כך חשבתי שאני יכולה להמציא אחת לגמרי שלי. המצאתי. דווקא עכשיו כשנופלים טילים בחוץ זה זמן טוב לסרוג-במיוחד מנדלה.  

אז ככה נראית זאת שהיא 100% שלי...



לפני שאני עוברת להעלות את כל ההוראות וכל השלבים כמה הוראות כלליות: 

נסרג בחוטי כותנה במסרגה מספר 3. במידה ומחליטים לסרוג בחוט אחר יש לראות שמתח הסריגה נשמר כך שהעיגול הסופי נשאר שטוח ובלי גלים.

מומלץ להחביא את קצות החוטים בצד האחורי של הסריגה בסיומה של כל שורה.

 הנה התחלנו-קודם ההוראות לכל שורה ואז התמונה של איך זה נראה. כמובן שהצבעים נבחרו על ידי (ונכתבו בהוראות כדי להקל על ההתמצאות) ואתם מוזמנים לסרוג באיזה שילוב שבא לכם-זה כל הכיף!

סיבוב 1- (בצבע ורוד עז)

עיגול קסם

לסרוג לתוך העיגול-3עני שרשרת (כעמוד), חוט על המסרגה לנעוץ ולמשוך עיין, לסגור שתי עניים, חוט על המסרגה לנעוץ ולמשוך עיין, לסגור שתי עניים, לסגור את כל העניים על המסרגה-נקרא PUFF.חמש עני שרשרת ושוב PUFF של שלושה עמודים. לחזור 6 פעמים . לסגור את השורה בעין שטוחה.לנתק את החוט .

 

 

סיבוב 2- (בצבע ורוד בהיר)

לחבר חוט בעין השלישית מתוך חמשת עני השרשרת שבין עלי הכותרת של הפרח. לסרוג 5 עני שרשרת. לחבר לעין השלישית של הרווח הבא בעיין שטוחה. להמשיך עד הסוף ולחבר לעיין הראשונה בעיין שטוחה. לא לנתק את החוט!



סיבוב 3-(בצבע ורוד בהיר)

לסרוג על כל מקטע של 5 עני שרשרת 7 חצאי עמודים. לחבר  בעיין שטוחה ולנתק את החוט.



סיבוב 4- (בצבע צהוב)

לחבר חוט לחצי עמוד הראשון ולסרוג 4 עיני שרשרת (שקולים כנגד עמוד ועין שרשרת) לדלג על חצי עמוד אחד ולסרוג עמוד ועיין שרשרת בחצי עמוד אחריו . לסרוג עד סוף העיגול (מסתים בעין שרשרת). לחבר לעין שרשרת השלישית מתוך הארבע הראשונות בעין שטוחה ולנתק את החוט.



סיבוב 5- (בצבע תכלת)

לחבר חוט לאחד העמודים מהשורה הצהובה ולסרוג שתי עני שרשרת (שקולות כנגד חצי עמוד). את העין הבאה-עמוד -לסרוג ברווח בן שני העמודים הצהובים כלומר להכניס את המסרגה לעין שרואים בן שני העמודים בשורה הורודה  להמשיך לסרוג חצי עמוד מעל כל עמוד ועמוד ברווח בן שני העמודים.  לחבר לשתי עני השרשרת הראשונות בעין שטוחה ולנתק את החוט.



סיבוב 6 –(בצבע כחול כהה)

לחבר חוט לאחד העמודים ולסרוג 4 עני שרשרת (שקול כנגד חצי עמוד ושני עני שרשרת) . לסרוג בכל עמוד מהשורה התכלת חצי עמוד ושני עני שרשרת עד סוף השורה. לחבר לעין השניה מתוך ארבעת עני השרשרת בעין שטוחה ולנתק את החוט.



הנה תקריב של השורה הזאת



סיבוב 7- (בצבע לבן)

לחבר חוט לרווח שבן חצאי העמודים  ולסרוג 5 עיני שרשרת (שקול כנגד חצי עמוד ושלש עיני שרשרת) . לסרוג בכל רווח מהשורה הכחולה חצי עמוד ושלש עיני שרשרת עד סוף השורה. לחבר לעין השניה מתוך חמש  עיני השרשרת בעין שטוחה ולנתק את החוט.



סיבוב 8- (בצבע ירוק)

לחבר חוט לרווח שבן חצאי העמודים  ולסרוג 5 עיני שרשרת (שקול כנגד  עמוד ושתי עיני שרשרת) . לסרוג בכל רווח מהשורה הלבנה עמוד ושתי  עיני שרשרת עד סוף השורה. לחבר לעין השלישית מתוך חמש  עיני השרשרת בעין שטוחה ולנתק את החוט.



סיבוב 9 (בצבע סגול בהיר)

לחבר חוט לרווח שבן  העמודים  ולסרוג  3 עיני שרשרת (שקול כנגד  עמוד ) ועוד שני עמודים . לסרוג בכל רווח מהשורה הירוקה  3 עמודים עד סוף השורה. לחבר בעין שטוחה ולנתק את החוט.



סיבוב 10 (בצבע צהוב)

לחבר חוט לאחד העמודים הראשונים מתוך שלשה כלשהיא .עין שרשרת (שקולה לחצי עמוד) לסרוג בעמוד הבא חצי עמוד ובעמוד השלישי שני חצאי עמודים. להמשיך ולסרוג בכל שלשה - חצי עמוד, חצי עמוד ושני חצאי עמודים. להמשיך עד סוף השורה. לחבר בעין שטוחה ולנתק את החוט.

 (ראו תמונת תקריב אחרי סיבוב 11)

סיבוב 11 (בצבע טורקיז)

לחבר חוט לאחד מחצאי העמודים ולסרוג ארבע עיני שרשרת (מקבילות לעמוד קצר ושתי עיני שרשרת). לדלג על שתי עניים ולסרוג בחצי עמוד השלישי עמוד קצר. להמשיך לסרוג שתי עיני שרשרת ועמוד קצר עד סוף השורה (בסוף השורה נשארת רק עין אחת לדלג מעליה). לחבר בעין שטוחה לעין השרשרת השנייה ולנתק את החוט.



והנה גם תקריב כדי לפצות על החוסר של התמונה מהסיבוב הקודם.

 



סיבוב 12 (בצבע כתום בהיר)

לחבר חוט לאחד מהעמודים הקצרים בשורה הקודמת ולסרוג עין שרשרת (שקולה לחצי עמוד) להמשיך לסרוג שני חצאי עמודים בכל רווח בין העמודים הקצרים וחצי עמוד מעל כל עמוד קצר עד סוף השורה. לחבר לעין הראשונה בעין שטוחה ולנתק את החוט.



סיבוב 13 ו-14 (צבע ירוק בהיר)

לחבר חוט לאחד מחצאי העמודים ולסרוג 3 עיני שרשרת. לדלג על עיין אחת ולחבר את עיני השרשרת בעין שטוחה לעין הבאה. להמשיך עד סוף השורה באותו אופן. לחבר בעין שטוחה  לעיין שממנה התחלנו.



(14)לסרוג בתוך כל קשת מהסיבוב הקודם חצי עמוד שני עמודים קצרים וחצי עמוד. להמשיך עד סוף השורה ולחבר לחצי העמוד  הראשון בעיין שטוחה. לנתק את החוט.

 

זהו! סיימתם.

כדאי מאד לגהץ את המנדלה כדי שהיא תהיה שטוחה ויפה. אם אתם רוצים כמו לוסי לתלות אותה על קיר כדאי להקשות אותה קצת על ידי שימוש בעמילן או (כמו שלוסי בקשה) על ידי מריחה של הצד האחורי בדבק פלסטי מדולל במים.

אני מצרפת כאן גרסה של ההוראות בלבד למי שרוצה להעתיק/להדפיס.

 

 

גרסת הדפסה הוראות סריגה למנדלה-המעבדבדה

סיבוב 1- (בצבע ורוד עז)

עיגול קסם

לסרוג לתוך העיגול-3עני שרשרת (כעמוד), חוט על המסרגה לנעוץ ולמשוך עיין, לסגור שתי עניים, חוט על המסרגה לנעוץ ולמשוך עיין, לסגור שתי עניים, לסגור את כל העניים על המסרגה-נקרא PUFF.חמש עני שרשרת ושוב PUFF של שלושה עמודים. לחזור 6 פעמים . לסגור את השורה בעין שטוחה.לנתק את החוט.

 

סיבוב 2- (בצבע ורוד בהיר)

לחבר חוט בעין השלישית מתוך חמשת עני השרשרת שבן עלי הכותרת של הפרח. לסרוג 5 עני שרשר. לחבר לעין השלישית של הרווח הבא בעיין שטוחה. להמשיך עד הסוף ולחבר לעיין הראשונה בעיין שטוחה. לא לנתק את החוט!

סיבוב 3-(בצבע ורוד בהיר)

לסרוג על כל מקטע של 5 עני שרשרת 7 חצאי עמודים. לחבר  בעיין שטוחה ולנתק את החוט.

סיבוב4- (בצבע צהוב)

לחבר חוט החצי עמוד הראשון ולסרוג 4 עיני שרשרת (קולים כנגד עמוד ועין שרשרת) לדלג על חצי עמוד אחד ולסרוג עמוד ועיין שרשרת בחצי עמוד אחריו . לסרוג עד סוף העיגול (מסתים בעין שרשרת). לחבר לעין שרשרת השלישית מתוך הארבע הראשונות בעין שטוחה ולנתק את החוט.

סיבוב 5- (בצבע תכלת)

לחבר חוט באחד העמודים מהשורה הצהובה ולסרוג שתי עני שרשרת (שקולות כנגד חצי עמוד). את העין הבאה-עמוד -לסרוג ברווח בן שני העמודים הצהובים כלומר להכניס את המסרגה לעין שרואים בן שני העמודים בשורה הורודה  להמשיך לסרוג חצי עמוד מעל כל עמוד ועמוד ברווח בן שני העמודים.  לחבר לשני עני השרשרת הראשונות בעין שטוחה ולנתק את החוט.

סיבוב 6 –(בצבע כחול כהה)

לחבר חוט לאחד העמודים ולסרוג 4 עני שרשרת (שקול כנגד חצי עמוד ושני עני שרשרת) . לסרוג בכל עמוד מהשורה התכלת חצי עמוד ושני עני שרשרת עד סוף השורה. לחבר לעין השניה מתוך ארבעת עני השרשרת בעין שטוחה ולנתק את החוט.

 

סיבוב 7- (בצבע לבן)

לחבר חוט לרווח שבן חצאי העמודים  ולסרוג 5 עני שרשרת (שקול כנגד חצי עמוד ושלש עני שרשרת) . לסרוג בכל רווח מהשורה הכחולה חצי עמוד ושלש עני שרשרת עד סוף השורה. לחבר לעין השניה מתוך חמשת  עני השרשרת בעין שטוחה ולנתק את החוט.

סיבוב 8- (בצבע ירוק)

לחבר חוט לרווח שבן חצאי העמודים  ולסרוג 5 עני שרשרת (שקול כנגד  עמוד ושתי עני שרשרת) . לסרוג בכל רווח מהשורה הלבנה עמוד ושתי  עני שרשרת עד סוף השורה. לחבר לעין השלישית מתוך חמשת  עני השרשרת בעין שטוחה ולנתק את החוט.

סיבוב 9 (בצבע סגול בהיר)

לחבר חוט לרווח שבן  העמודים  ולסרוג  3 עני שרשרת (שקול כנגד  עמוד ) ועוד שני עמודים . לסרוג בכל רווח מהשורה הירוקה  3 עמודים עד סוף השורה. לחבר בעין שטוחה ולנתק את החוט.

סיבוב 10 (בצבע צהוב)

לחבר חוט לאחד העמודים הראשונים מתוך שלשה כלשהיא .עין שרשרת (שקולה לחצי עמוד) לסרוג בעמוד הבא חצי עמוד ובעמוד השלישי שני חצאי עמודים. להמשיך ולסרוג בכל שלשה - חצי עמוד, חצי עמוד ושני חצאי עמודים. להמשיך עד סוף השורה. לחבר בעין שטוחה ולנתק את החוט.

סיבוב 11 (בצבע טורקיז)

לחבר חוט לאחד מחצאי העמודים ולסרוג ארבע עני שרשרת (מקבילות לעמוד קצר ושתי עני שרשרת). לדלג על שתי עניים ולסרוג בחצי עמוד השלישי עמוד קצר. להמשיך לסרוג שתי עני שרשרת ועמוד קצר עד סוף השורה (בסוף השורה נשארת רק עין אחת לדלג מעליה). לחבר בעין שטוחה לעין השרשרת השניים ולנתק את החוט.

סיבוב 12 (בצבע כתום בהיר)

לחבר חוט לאחד מהעמודים הקצרים בשורה הקודמת ולברוג עין שרשרת (שקולה לחצי עמוד) להמשיך לסרוג שני חצאי עמודים בכל רווח בן העמודים הקצרים וחצי עמוד מעל כל עמוד קצר עד סוף השורה. לחבר לעין הראשונה בעין שטוחה ולנתק את החוט.

סיבוב 13 ו-14 (צבע ירוק בהיר)

לחבר חוט לאחד מחצאי העמודים ולסרוג 3 עני שרשרת. לדלג על עיין אחת ולחבר את עני השרשרת בעין שטוחה לעין הבאה. להמשיך עד סוף השורה באותו אופן. לחבר בעין שטוחה  לעיין שממנה התחלנו. לסרוג בתוך כל קשת מהסיבוב הקודם חצי עמוד שני עמודים קצרים וחצי עמוד. להמשיך עד סוף השורה ולחבר לחצי העמוד  הראשון בעיין שטוחה. לנתק את החוט.

 

 

אם אתם רוצים לסרוג את המנדלה של לוסי תמצאו את ההוראות פה. אם תחפשו הוראות בפינטרסט תמצאו לא מעט  הוראות לסריגה של מנדלות מכל מיני טיפוסים (כן כן העולם לוקה במנדליטיס...). אם יש לכם מושג או שניים בסריגה אני מציעה לכם להמציא אחת משלכם. זה לא מסובך כמו שזה נראה וזה כיף גדול. אם יוצא לכם להשתמש בהוראות שלי זה יהיה משמח מאד שתתנו קרדיט ו/או קישור לכאן.

יאללה לכו לבחור חוטים למנדלה.

 

 

נכתב על ידי , 15/7/2014 09:56   בקטגוריות crochet, tutorial, הדרכה, קרושה  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לזאת שבעיקר פורמת מזאת שלפעמים סורגת


כשזאת שבעיקר פורמת הודיעה שהיא מחכה לצאצא חדש ידעתי שאזדקק לעזרה. יען כי אני לא הולכת לתפור למי שכבר עושה את זה בעצמה... קצת מגוחך. אחת הסיבות (מיני רבות!) שאני אוהבת אותה זה שברגע שהיא פתחה בלוג עם השם הגאוני הזה " בעיקר פורמת"...הבנתי שהכותרת " בלוג יצירתי של מדענית" לא שווה והמצאתי את "המעבדבדה".אני חייבת לך יקירתי.

"רגע אז מה אני אכין לך?" שאלתי  "את?" "מה שאת רוצה אבל שיהיה סרוג" אה...

הלכתי לחשוב.

חפרתי בפינטרסט שלי. על הדרך נעצתי שלל רב של דוגמאות סרוגות מכל מיני סוגים ומינים...

 סרגתי שני פריטים-אחד לביש ואחד למשחק. למה? כדי שאם אפשל בגודל של הפריט הלביש עדיין יהיה הפריט למישחק...סרגתי עוד בשלהי הקיץ והשארתי את הכול לא מחובר, סגולה נגד עינא בישא.

כשהיגיעה הבשורה המשמחת ישבתי לחבר הכול.

מאד שמחתי שסרגתי שני פריטים כי זה הלביש נראה לי פתאום מה זה קטן....




מצד שני קטן זה יחסי לא?




ההוראות לקוחות מכאן.

 

ידעתי מראש שאין קשר בין ההוראות שלה לבין הגודל שהיא מכוונת אליו (חברות שסרגו לפני...)ולכן מראש סרגתי גודל יותר גדול. אני כיוונתי לגודל של 4 חודשים כדי שיצא אמצע החורף (סרגתי לפי ההוראות של שנתיים) . זה מתאים בול לראש של הגור הקטן....

מזל שבאתי עם גיבוי




ההוראות הם של אורית מטווילינגן והם מצויינות.




 

 אני סרגתי מכותנה והייתי קצת מודאגת שהמילוי יגלוש החוצה אז ריפדתי את הכדור לפני המילוי בשארית וילון דקיקה של איקאה ולתוכה היכנסתי את המילוי.

המתנות התקבלו בשמחה גדולה, התוספת החדשה למשפחה חמוד בצורה יוצאת מגדר הרגיל (אני לגמרי אובייקטיבית!) ואני מקווה שהכובע יצליח לחמם לו את האוזניים לא רק בשבוע הקרוב...

נכתב על ידי , 19/10/2013 16:48   בקטגוריות crochet, מתנות, קרושה, תינוקות  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מפנטזת על חורף....


בשנה שעברה בערך בזמן הזה החלטתי לסרוג משהו לעצמי... היתה לי חבילה גדולה של צמר שקניתי בטיול לניו יורק ורציתי סוף סוף להשתמש בה. במקור חשבתי שאני אסרוג ממנה שאל היתה כבר דוגמה והכול אבל אז א. סרגתי מהדוגמה שאל לחברה ב. נזכרתי שאני לא הולכת בקיץ עם כתפיים חשופות אז השאל מיותר. חיפשתי חיפשתי חיפשתי ובסוף הגעתי לדוגמא הזאת. גם זה שאל אבל אני חשבתי שהוא יהיה יפה גם בתור צעיף. הייתי מרוצה מעצמי שהתחלתי לסרוג בסתיו ככה שבחורף אני כבר אהיה מוכנה. סרגתי סרגתי סרגתי סרגתי ואז קרה משהו מוזר ... עשיתי הפסקה מהסריגה, בטח כדי להכין דברים אחרים, מתנות לימי הולדת או משהו ולא חזרתי אליה. מידי פעם ניזכרתי ולא היה לי חשק לחזור לצעיף. מדכדך משהו. עד שלפני כמה ימים נחתה עלי טרפת סריגה. אי מאיין היא היגיעה וגרמה לי לחפש בחוסר מנוחה וכמעט בעצבים משהו לסרוג. באחר צהריים אחד היסתיים הצעיף המיותם . הטרפת לא עברה אבל לפחות היה לי צעיף חדש . אבל מה-לא נראה משהו. הצעיף נסרג מחוטים שהיו או 100% צמר או הכילו אחוזים ניכרים שלו  ונראה די חסר חיים בסוף הסריגה. החלטתי שזה הזמן לתרגל Blocking. Blocking היא שיטה שבמקור נועדה לתת צורה סופית ויפה לשמיכות סרוגות כלומר  למתוח אותן ולתת להם צורה מרובעת וישרה, ברם כל אביזר סרוג מצמר ירוויח מהשיטה. העיקרון מאד פשוט-מרטיבים את האביזר ונותנים לו להתיבש לאט תוך שסיכות מקבעות אותו לגודלו הסופי. אם זאת שמיכה ניתן ליישר אותה ואם זאת דוגמת תחרה למשל אזי השיטה מאפשרת "לפתוח" את בדוגמא כך שהיא תהיה ברורה ולא מדובללת. אני עקבתי אחרי ההדרכה הזאת שהיא מצויינת אבל החלטתי לצרף כמה תמונות משלי כדי להראות איך הגעתי לתוצאה הסופית. בשלב הראשון הרטבתי את הצעיף. נתתי לו להגיר מים עד שהוא היה רק לח. אחר כך פרשתי אותו על מגבת וגילגלתי אותו בתוכה כך שהמגבת תיספוג את עודפי המיים. כדי לקבע את הצעיף יש צורך לנעוץ אותו בסיכות  ולכן יש צורך במישטח כלשהו שאפשר לנעוץ דרכו. יש משטחים מיוחדים לבלוקינג עם סימונים והכול אבל אפשר גם לאלתר...אני פרשתי מזרן יוגה עליו מגבת ועליו את הצעיף הרטוב.

הנה ככה



ואז התחלתי לפרוש את הפרחים ולנעוץ אותם בסיכות למצב הפרוס שלהם. צריכים להשתמש בסיכות איכותיות שלא יחלידו.


רואים את הסיכות שמחזיקות את הפרח במקום?

ככה עוברים מפרח לפרח לאורך כל הצעיף...הנה הוכחה...


כן זאת אני.

אפשר לראות כבר בתמונה איך החצי השמאלי נראה גדול יותר ופרוש והחצי הימני קטן יותר ומכווץ.

עוזבים את הצעיף בצורה כזאת להתייבש לגמרי. לגמרי. אם יש לכם חיות בבית לא כדאי שהם יתעסקו עם זה. 

ככה זה נראה במצב היבש שלו.


משחררים את כל הסיכות מהמקום ולמרבה הפלא הצעיף נשאר כמו שהוא בדיוק ישר, שטוח ויפה.

לצורך הדוגמנות אפילו לבשתי ז'קט...




מקרוב...


הערה חשובה-כשמכבסים את הצעיף או כל אביזר אחר שעבר Blocking, יש צורך לחזור על התהליך. נעבור את הגשר כשנגיע אליו.


אז עכשיו יש לי צעיף חדש לחורף, טרפת סריגה שנרגעה זמנית והערה קולקטיבית מצד דיירי הבית " זה בשבילך? זה אפשרי בכלל?"

נכתב על ידי , 14/9/2013 19:15   בקטגוריות crochet, הוראות, סריגה, קרושה  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
92,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תחביבים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנ"א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנ"א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)