לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

1/2011

בשבילי


בשבילי. זה מה שחשבתי כשנרשמתי לסדנת תיק הזאת של קרן הלוא היא פרפרים. בדרך כלל אני נרשמת לסדנאות כדי ללמוד טכניקות שלא היכרתי קודם ולא כדי ליצור משהו ספציפי. התיק הזה כל כך מצא חן בעיני שהייתי חייבת. נרשמתי לתאריך הכי מאוחר שהיה אפשר וקיויתי שעד אז כל הדברים הלא צפויים דחופים ודי נוראים שנפלו עלי יסתיימו... זה לא קרה. מצאתי את עצמי במצוקת לא יודעת מה לעשות. גבר הבית שמכיר אותי יותר מידי טוב התנדב לשחרר אותי מכל תעסוקותי כדי שביום שישי בבוקר אני אוכל לנסוע לקרן לסדנה.

הסדנה היתה משובחת כראוי לבית היוצר של פרפרים. אמנם סיימתי רק בשעה 15:00 (הסדנה היתה אמורה להסתיים ב13:00...) אבל לא הייתי אחרונה.

התיק הזה לא קשה (למרות שהוא נראה כזה) אבל לא סלחני. זה אומר שאי אפשר לעשות קיצורי דרך אי אפשר להזכר ששכחתי משהו ולעשות אותו אחר כך-בקיצור  פישלתי-פרמתי. אני גאה בעצמי שלא פרמתי.

התיק תפור מפשתן עבה למדי. חלק ממתנת יומולדת שקבלתי מהאחיות האהובות שלי.  הן קנו לי באבנט ערימה של בדים-עם זכות החלפה. אמנם לקח לי חודשיים להגיע לשם אבל בסוף הגעתי ומצאתי לי כמה וכמה בדים חלקם כמו הפשתן הזה חיפשתי הרבה זמן.

כשאמרתי שאני מתכוונת לתפור את התיק מהבד הזה הבלרינה  אמרה בפסקנות "זה יראה כמו שק!" וואלה.... חשבתי שיש משהו בדבריה ואפילו תכננתי ליתור עליו משהו לא לפני שטרחתי לברר עם קרן שמה שאני רוצה באמת אפשרי לעשות אחרי שהתיק יהיה גמור. אבל.... כשסיימתי אותו הוא היה פשוט מושלם בעיני. לא רציתי להוסיף לו כלום (ארוע נדיר אצלי...). להפתעתי גם הבלרינה חשבה שהוא מושלם והיו לה כבר תוכניות מפליגות עבורו שנקטעו עד שאני אחנוך אותו.

יאללה תמונות...



החלק העליון עגול בזכות מסגרת מתכת שמושחלת בתוכו ובעצם אחראית לצורה של כל התיק.

 

מבט מקרוב על הרצועות עם הניטים.



נכון שניטים זה COOL?

ומבפנים...



בד הבטנה נקנה בבדים למעצבים בנחלת בינימין ביום ההולדת שלי.

ותראו מה תפור על הכיס

 



חשוב מאד לא לשכוח את זה. הסרט הוא מתנה מתמרי ונקנה בסין.

ופה הבלרינה מדגימה לכם איך זה נראה על אמת



ותראו איזה יופי כשפותחים אותו



לא יודעת מה איתכם-אני מאוהבת בו.

כמה טוב לחזור לכאן. שבוע נפלא שיהיה.

נכתב על ידי , 29/1/2011 15:10   בקטגוריות בדים, תיק תפור  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יש למישהו מחולל זמן להשאיל לי?????


אני מבטיחה להחזיר במצב שבו קבלתי אותו.לא לקנות לא לתמיד ככה בנתיים עד יעבור זעם.

לא מבינה איך לא חשבתי על זה קודם-הפתרון המושלם. להיות בשני מקומות בעת ובעונה אחת. ברשותכם אני לא אשתמש בו כדי להשתתף ביותר משיעור אחד באותו זמן יש לי רעיונות אחרים. למשל-לקפל ערימת כביסה ענקית, לגהץ, להפעיל מדיח ולטאטא ואז לחזור לאותה נקודה רק שאז אוכל להוציא את חומרי היצירה שלי ולעשות משהו. לחילופין אפשר ללכת לעבודה, ללכת עם ילדות לרופא שיניים, לחזור הביתה ולכתוב מיילים לחצי השני של העולם שרק התחיל את יום העבודה ואז לחזור קצת אחורה ולסרוג קצת. הבנתם נכון???

הגעתי אפילו לכדי כך שחשבתי לעצמי שאם לא הייתי חוזרת ליצור מלכתחילה זה לא היה כל כך חסר לי בעיתות מצוקה מתמשכות כמו עכשיו.

אני מקווה שזה ישתפר בקרוב. משתדלת לא לקטר-אף אחד לא אוהב קוטרים נכון? לא FUN. זאת גם לא אשמתו של אף אחד שהמצב הוא כזה.

עדיין זה קשה. יש אפשרות שהתמכרתי. התמכרות טובה ובכל זאת...

אז כמו שבטח הבנתם זמן ליצירה כמעט ואין לי עכשיו.אני מקווה שבקרוב זה ישתנה-בנתיים אני מקווה שאני קצת חסרה לכם. קצת.

 

 

 

 

מי שלא זוכר מהו מחולל זמן מוזמן להציץ בכרך מס' 3 של "הארי פוטר" " הארי פוטר והאסיר מאזקאבן". חפץ שימושי מסוג זה יאפשר לכם להחזיר את הזמן אחורנית כך שתוכלו להיות במקום אחר מהיכן שהייתם במקור.

נכתב על ידי , 19/1/2011 19:05   בקטגוריות הגיגים, ספרים  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





92,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תחביבים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנ"א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנ"א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)