לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

1/2013

שמיכת המאה


עכשיו סוף ינואר אבל אני אני עדיין בימי הולדת שקרו בנובמבר. תסלחו לי כן? ממילא הוא מתקדם מהר מידי הזמן אז לא נורא אם נחזור קצת אחורה. בנובמבר אני וזוג חברים טובים טובים חוגגים ימי הולדת. כל שנה אנחנו שולחים אחד לשני מתנות כי מה לעשות והם כבר הרבה שנים גרים להם מעבר לאוקיאנוס.  השנה הם חגגו יומהולדת עגול וגדול -הם חגגו 100. ביחד. הם ארגנו מסיבה שבטוח היתה שווה ביותר אבל אני לא נכחתי בה ואני רק מתארת לי שהיה נהדר (רמז...). אבל ארוע כזה אי אפשר להעביר בנונשלאנטיות  . טוב אולי אתם כן אני לא. יום אחד נתקלתי בתמונה הזאת



 

"יא! " אמרתי לאיש "תראה איזה יופי ! וזה ממש מתאים לסלון של ד. וא.  " האיש הציץ אמר "אהה" וחזר למסך המחשב שלו. שלחתי לד. את התמונה עם המשפט הבא "נכון שזה ממש מתאים לך לסלון?" מי שמכיר אותה כמוני יודע שגם השם Double chocolate  מתאים לה בול... והיא בתמימות ענתה שזה אכן מתאים.

מיד נפתח האינטרנט והוזמנו 6 חבילות של charm packs מהסידרה הנ"ל ואני הבנתי שקפצתי ישר משמיכת הטלאים הבודדת שעשיתי  (לתינוקת...) ישר לשמיכה זוגית 2X2.2 מ'.



(סליחה על האיכות של התמונות חלק מהן צולמו בבית בערב בתאורה מלאכותית...)

החבילות היגיעו די מהר והתבררו במציאות כיותר יפות אפילו מהתמונה.  ואז הייתי צריכה למצוא מספיק זמן כדי לסדר את כל הריבועים הללו . פיניתי אחר צהריים שתתי אחד פרסתי סדין על הרצפה והתחלתי לסדר. לקח כמה שעות טובות שבסופן בעיקר כאבו לי הבירכיים.

ככה זה מסודר



כן זה פרוס לי כמעט על כל הסלון...

ומקצת יותר קרוב...



ואז מספרתי את כל השורות

ואספתי אותן יפה יפה

והיו לי 18 שורות כשבכל שורה יש 14ריבועים. (אחר כך ירד ריבוע)

פיו...

תפרתי ,גיהצתי, תפרתי, גיהצתי. יש טופ.

מראש החלטתי שאני תופרת צד אחורי מפליס (fleece)  גם כי חשבתי שהשמיכה תשמש כשמיכת טלויזיה וזה כיף להתכרבל בפליס וגם מפני שלא סמכתי על עצמי לתפר שלוש שכבות במכונה שלי. החנות המקומית התבררה כחסרת פליס בצבע הנכון. עוד עיכוב עד שנוסעים לחנות אחרת (בררתי קודם בטלפון שלא תחשבו שנסעתי על עיור...)

הלכתי לקנות בד לביינדינג. בדיעבד בשמיכות הבאות שאני אעשה אני אזמין מראש בד לביינדינג מאחד הבדים של הקולקציה פה לא עשיתי את זה והתחרטתי ולא רציתי להזמין ולחכות לבד שיגיע לחו"ל.  חשבתי ש"פיסות" יעזרו לי בזה. חיכיתי קצת (לקולקציה שתגיע...), התרוצצתי קצת (מסתבר שכדאי להגיע להתאים בד עם כל השמיכה...) אבל בסוף היה לי גם בד לביינדינג.

חיברתי את הטופ לפליס. אם יש מישהי פה בקהל שרוצה לתפור שמיכה כזאת ואין לה את הסיכות שמשמשות לחיבור של כל השכבות שתעשה לעצמה טובה ולא תתחיל לתפור לפני שיש לה... אני תפרתי אחת קטנה בלי, ואחת גדולה עם. הבדל עצום! יחי כל מה שעושה חיים קלים (אפילו קצת...)

וכמובן שחשבתי שאם תופרים שמיכה לכזה ארוע צריכה להיות עליה גם הקדשה. אז כתבתי אחת (וסוף סוף ניצלתי את הטושים שלי של posca שקניתי בהולנד! ) ותפרתי אותה על גב השמיכה.

אז אחרי כל הסיפור הזה בסוף זה מה שהתקבל



השמיכה פרוסה על ספסל שממוקם באופן מאד נוח מתחת לבית שלי.

ועם ההקדשה...



 נכון שהצד האחורי נראה כמו טבלת שוקולד ענקית?????

וכמובן שנוסף גם כרטיס יום הולדת עבודת יד...



והכול נארז ביחד בגיל ורעדה ונשלח בעזרת הצבי ישראל אל מעבר לאוקיאנוס.

היא היגיעה בשלום, מסתבר שזכרתי את הצבעים בסלון במדויק, ודווח שהיא נעימה מצד אחד ויפה מהצד השני והכי הכי שאני ממש יודעת איך לכתוב איחולים ליום הולדת....

נכתב על ידי , 25/1/2013 17:48   בקטגוריות sew, ימי הולדת, מתנות, טלאים, quilt, שמיכה  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קלבלבת


באביב הקודם סרגתי על קולב. אפשר לראות אותו פה. כמו שכתבתי שם הייתי מרוצה לגמרי מהתוצאה מהרעיון ובכלל כל כך מרוצה מעצמי שידעתי שזה לא יהיה הקולב האחרון. כשדפי הכריזה על פתיחה חגיגית של המקום החדש של סטודיו מסטיקים ישר חשבתי על קולבים. שאלתי את דפי אם בסטודיו החדש יש איפוא לתלות את המעילים ודפי ענתה שבנתיים לא ושכמובן אפשר לתלות את המעיל על גב הכיסא... אני הזכרתי לדפי שהרבה פעמים היינו "זורקות" את המעילים על הספה בסטודיו כדי שהם לא יגעו ברצפה וכדי ששום דבר בטעות לא ילכלך אותם. "אז על מה חשבת?" שאלה דפי. הסברתי. יאללה אמרה דפי אני כבר אמצא להם מקום.

אז הוצאתי מסרגה (קרושה מס' 4) וצמר (מה שהיה לי בבית...) וערימת קולבים... מהסוג שמקבלים כשמוסרים בגדים לניקוי יבש, מתכת דקה עם ציפוי צבע לבן. סך הכול נסרגו 10 קולבים-חמישה זוגות שונים. אם כבר הם הולכים לגור בסטודיו של יצירה אי אפשר לבייש את הסטודיו ולהיות סתם...

כל קולב קושט בפרח-לתוספת צבע והתפרעות.

והנה הם לפי הסדר-

 

רפסודיה בוהמית

 

 

פריחה אביבית

 

אקסטרהווגנזה ספרדית

 

אגדה הוואית

 

קוטג' אנגלי בכפר

 

השמות קפצו לי לראש במהלך הסריגה... אין לי חשש להחשב כלא שפויה מיטב מכרי כבר חושבים עלי את זה ממילא...

תקריבים על הפרחים



 





 



 



הקולבים נתנו לדפי אתמול בפתיחה החגיגית של הסטודיו. כמובן שהתגובה הראשונה היתה "את לא נורמלית כמה סרגת...? "  אני בטוחה שהם מצאו להם בית טוב ושהם יארחו עליהם בשימחה את ציודם של משתתפות הסדנאות של דפי.

נכתב על ידי , 19/1/2013 16:52   בקטגוריות crochet, מתנות, קרושה  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





92,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תחביבים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנ"א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנ"א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)