לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

11/2013

ומי שלא סובל לקטוז?


כל מי שאי פעם ארח קבוצה גדולה של אנשים מכיר את זה-אם התפריט כולל בשר ברגע האחרון נגלה מישהו צמחוני... אם התפריט חלבי נגלה שמישהו מוגדר כבעל "חוסר סבילות ללקטוז..."  עניין הצמחונות בדרך כלל נפטר יחסית בקלות כי תמיד יש סלטים ותוספות ואפשר פשוט לא לקחת את הבשר. דווקא בארוחות חלביות זה קצת יותר מסובך-חוץ מהסלטים הכול מכיל מוצרי חלב. ... עכשיו מתחילים להכנס לפרטים הקטנים-יש כאלה שיכולים לאכול את מה שמכיל גבינות קשות , אלה שגם אם יהיה שם יוגורט או גיל זה יהיה בסדר עבורם ואלה ששום דבר שהתחיל פעם בחלב לא יכול להכנס להם לבטן. מכיון שגם לי יש אי אלו אנשים קרובים שלא סובלים לקטוז התחלתי לאסוף מתכונים שלא כוללים בהם שום דבר שהיה פעם חלב. אני משתדלת להכין  כאלה בכל פעם שאני מארחת ארוח חלבי וגם כשמזמינים אותי לאחד כזה ואני צריכה להביא משהו. בשבת שעברה התארחנו אצל חברים לבראנץ' וניצלתי את העובדה שאפיתי בבוקר כדי לצלם את אחד מהם.  המתכון המקורי הוא מהאתר של ניקי ב. אני קצת שיניתי אז אני כותבת מה שאני עשיתי.

 מתחילים בקיצוצים



אופס ... זה לא הכול...



עכשיו יותר טוב



מוסיפים את השאר... עיסה זה לא פוטוגני...

מחלקים לשקעים



אופים...

מוציאים מהתנור ומתלהבים קצת יותר מידי מהתוצר המוגמר...

 





למי שרוצה להעתיק ישר למחברת....

 

מאפינס קישואים ללא לקטוז

 

700 ג' קישואים (אחרי קילוף וקיטום קצוות. אפשר להחליף חלק מהקישואים בגזר)

בצל בינוני קצוץ
חצי כוס קמח מצה / חצי כוס קמח תופח (גם חצי כוס קמח רגיל עם חצי כפית אבקת אפיה עובד יופי)
כפית א. אפיה
2 ביצים
כף נענע/פטרוזיליה/כוסברה /מנגולד קצוצה (ואפשר יותר זה ענין של טעם)
פלפל שחור גרוס
מלח

שומשום

 

אופן ההכנה: 

1. לגרד את הקישואים(מעבד מזון עושה פה יופי של עבודה) לטגן את הבצל עד הזהבה ולערבב עם יתר המצרכים .

אם יש לכם תבנית מאפינס ממתכת חובה להשתמש בעטרות נייר! יש לשמן את פנים העטרות אחרת לא ניתן יהיה להפריד מהם את המאפינס. אם יש תבנית סיליקון לשמן אותה קלות. למלא את השקעים  לפזר קצת שומשום מלמעלה על כל מאפין.  לאפות כ 35 דקות ב 180 מעלות.

 

שיהיה חנוכה שמח! אל תגזימו עם הסופגניות...

נכתב על ידי , 30/11/2013 16:17   בקטגוריות tutorial, הוראות, מתכונים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



?What does the fox say


הרבה פעמים אני לא מתכננת מה אני הולכת ליצור... כלומר אני יודעת לתת לזה כותרת נניח תיק או צעיף אבל איך זה בדיוק יראה זה הרבה פעמים נקבי על ידי החומרים שיש לי מתחת ליידים. אני יכולה לפתוח את סטוק הבדים ולגלות שיש לי מעט מידי מבד מסויים אבל המון מבד אחר והוא יקבע למשל שהגיזרה של התיק תהיה שונה ממה שחשבתי. בעיניי זה חלק מהכיף-להשאיר חלקים של אי ודאות והפתעה. הכי כייף זה לפגוש בחומר ושהוא לבדו יכתיב מה יעשה ממנו. זה לצערי יותר נדיר אבל קורה. כל זה כדי לספר שאחותי בקשה שאתפור לה משהו לחברה טובה. מישהי שילדה כבר לפני כמה חודשים טובים  בן אחרי שתי בנות . סוכם על מגבת מפלצת כמו שתפרתי לניצן ועל שני צעיפים דומים למה שתפרתי פה.

קודם כל הלכתי לחפש מגבת. מצאתי. בכתום. איכשהו היה לי קשה לדמיין מפלצת כתומה. מה חשבתם שאני מושלמת? והכתום הספציפי הזה של המגבת כל הזמן היזכיר לי שועל-רק שלא היה לי מושג איך לתרגם את המגבת הזאת למשהו שועלי. אבל השועל התעקש להישאר אז  זרמתי איתו.

אחרי שהוא נולד הוא ישר ברח לו לבין העצים להסתתר



מכיון שעקשנות וסבלנות זה לחם חוקו של כל מדען אז היה ברור שזאת רק שאלה של זמן עד שאני אצליח להתקרב כדי לתפוס תמונה יותר מקרוב



ואפילו קלוזאפ פרצופי



השלב הבא היה שהוא נתפס ונארז בצלופן ומפאת כבודו לא נראה פה תמונה...

השועל הזה ינגב באהבה תינוק אחד חמוד. שתי האחיות הגדולות שלו יקבלו כל אחת צעיף (חורף אתה נדרש להתייצב כבר...)-צד אחד פליס וצד שני בד.

במיוחד להתכרבלות במעיל, בדרך לבית ספר או לחוג,



גם פיקניק חורפי עם שמיכה ספר וחטיף הולך טוב עם צעיף...



 (הספר מומלץ ביותר ).

ומה השועל אמר? האמת שאין לי מושג אבל להקה אחת כתבה על זה שיר שהפך ללהיט ויראלי...מסתבר שגם כשאין לך מה להגיד אתה יכול להיות מפורסם. (ותודה לשתי הבלרינות שלי שדואגות לעדכן את אמא שלהן  בכל מה שבאמת חשוב...)

נכתב על ידי , 9/11/2013 16:56   בקטגוריות sew, השראה, ילדים, מתנות, תינוקות, תפירה  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Style your home-הדרכה פשוטה להכנת לוח גיר




אני  די נרתעת מטרנדים. לא משהו מכוון-פשוט כשאני מתחילה לראות משהו בכל מקום זה הרבה פעמים פשוט ממאיס את עצמו עלי. די מפתיע בהתחשב שבסך הכול אני די מיינסטרימית. יש אבל כמה קווים אנרכיסטים... שיהיה מענין.

מכירים לוחות גיר? אני חושבת שהן היתחילו בכלל ממסעדות-דרך נוחה לכתוב את התפריט המשתנה.



אבל אז מישהו החליט שהם ממש מדליקים והחליט להוסיף אותם פשוט בכל מקום...

הנה לוח לתכנון חדשי עם מקום לכתוב המון דברים בכל יום...



תוכנית הושבה לחתונה...



בית בובות בחדר ילדים...



איפושהוא לפני שנה החלטתי שגם אני צריכה כזה. מה זאת אומרת צריכה ? ח-י-י-ב-ת ! למטבח... עשיתי. שנה הוא היה תלוי לו בנחת ושימש אותנו בהנאה גדולה ולפני שבוע בדיוק הוא צנח מהקיר והיה ברור שהוא טוטאל לוסט. מכיון שהיה ברור שאי אפשר לוותר עליו (" אוף ריק לי בקיר...") הכנתי אחד נוסף.

על הדרך צילמתי לכם את כל התהליך כדי שתראו כמה זה קל ותכינו אחד לעצמכם.

מ-ת-ח-י-ל-ים

מה צריכים?

מסגרת כלשהיא-אני קניתי את שלי מאיקאה.



מדבקת לוח גירי- אני קניתי את שלי מהחנות של יעל יניב המוכשרת במרמלדה והיא היספיקה לשני הלוחות.



משטח חיתוך (אני השתמשתי במשטח המתרפא שלי), סכין חיתוך, וסרגל שטוח (אני השתמשתי בסרגל חיתוך הבדים שלי Lip edge ruller)



השלב הראשון הוא לפרק את המסגרת-כמו שעושים כדי להכניס פנימה תמונה.



עכשיו יש שתי אפשרויות-

1.אפשר להדביק את מדבקת הלוח הגירי ישירות על הזכוכית. זה מה שעשיתי לפני שנה. זה מאד נוח אבל.... כשהמסגרת צנחה מהקיר אי אפשר היה להשתמש שוב בלוח כי הזכוכית התנפצה.

2. לצפות לוח קאפה. היתרון-אם קורה משהו למסגרת-עדיין אפשר להעביר את הלוח למסגרת חדשה. זה מה שאני הולכת להדגים.

מניחים את לוח הזכוכית על לוח הקאפה ומסמנים עליו את הגודל.



בודקים שהלוח ניכנס בנוחות לתוך המסגרת. די בטוח שתצטרכו להוריד כמה מילימטרים מכל צד כדי להבטיח שתוכלו אחר כך להכניס את הלוח וגם "לנעול" אותו מאחור.תראו בתמונה שרואים את הווים הקטנים שאמורים לאבאח את הלוח בבירור מכל הצדדים.



מניחים את לוח הקאפה על צד שמאל של מדבקת הלוח הגירי. יש עליה סימונים של משבצות להקלת הגזירה.

כאלה

 

חותכים את מדבקת הגיר ככה שמכל צד יהיו שוליים של לפחות שתי משבצות.



ועכשיו מניחים את לוח הקאפה על משטח ישר ומקלפים רק קצת מהצד האחורי של מדבקת הלוח הגירי.

אמרתי קצת...



את הקצת הזה מצמידים ללוח הקאפה תוך כדי שמקפידים שלא תהיינה בועות. נעזרים בסרגל. (תכף תמונה!) לא לשכוח שהשארנו שוליים!

הנה ככה.



עכשיו יש שתי אפשרויות

מה שאני עשיתי הוא פשוט להחליק את הסרגל שלי באיטיות על המדבקה. מכיון שהסרגל היה מספיק רחב ומספיק ארוך הוא דאג לכך שלא יווצרו בועות וגם דחף בעדינות את הדף האחורי שמגן על המדבקה.



אפשרות שניה שטובה אם אין לכך סרגל מספיק ארוך אבל יש לכם עוד זוג ידיים שעוזרות לכם הוא למנות את אותו זוג ידיים על הסרגל והוידוא שהמדבקה נדבקת חלק ובלי בועות בזמן שאתם משחררים לאט לאט את הצד שמגן על המדבקה.

ככה



ברור כל כמה סנטימטרים מרימים את הסרגל ובודקים שבאמת אין בועות. אם יש לא להבהל- לשחרר בזהירות את המדבקה ולהדביק אותה שוב תוך כדי החלקה על המשטח.

כמעט סיימנו...

הופכים את הלוח כשהמדבקה כלפי השולחן. רואים לוח לבן עם שוליים שחורים. גוזרים את הפינות



מדביקים את השוליים כך שיעטפו את הלוח



מתקינים את המתלה על הלוח האחורי של המסגרת.



מכניסים למסגרת את הלוח שמצופה במדבקה ומעליו את הלוח האחורי המאבטח. מקפידים שכל הווים שמאבטחים את הלוח אכן בולטים ורואים אותם. יכול להיות שתצטרכו להשתמש בסרגל מתכת כי להכניס את שני הלוחות למקום.מכופפים את הווים כדי להבטיח את הלוחות.



אם אתם כמונו ואוהבים שכלי הכתיבה תמיד זמין זה הזמן לאבטח אותו כאן מאחור.



את הטוש קניתי אצל
נתנאלה.

זהו סיימתם.

תולים על הקיר



משתמשים...

אצלנו הוא משמש לפרוט של תכולת האוכל המבושל במקרר עקב ריבוי המיקרים של " אין מה לאכול בבית הזה..." כשבמציאות המקרר מסוגל להאכיל גדוד.



הכותרת משתנה לפי מצב הרוח של שפית הבית.

מקווה שההדרכה היתה לכם שימושית. מזמינה אתכם להכין  לכם לוח כזה והכי אני אשמח אם תראו לי איך יצא.

נכתב על ידי , 2/11/2013 18:45   בקטגוריות tutorial, הדרכה, הוראות, השראה  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





92,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תחביבים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנ"א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנ"א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)