לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 

2/2014

מתוסרקות.


מי שקורא כאן כבר כמה זמן בודאי זוכר שיש לשתי הבנות שלי שיער ארוך. מאד. שתי הבנות שלי גם רוקדות-אחת עדיין והשנייה כרגע ב hold (מה לעשות צבא...) מה שאומר שהשיער צריך להיות אסוף רוב הזמן. כשרוקדים בלט קלאסי השיער צריך להיות אסוף בפקעת גבוהה (מה שקרוי באנגלית bun) ובשפת העם-גולגול, קוקס וגם עגבניה... בריקודים אחרים יש לפעמים וריאציות על האיסוף אבל בעיקרון-אסוף.

אחרי הלימוד הראשוני של איך עושים את הפקעת הזאת- (יש מגוון טכניקות שתלויות באורך ובסוג השיער  וכן-זה חלק מהכשרה של רקדנים כמו גם טיפול בנעליים ואיפור במה...) החליטה הבלרינה הבכורה שלי שצריך לגוון והחלה לקלוע לעצמה  לאחותה ולכל מי שביקש יפה מגוון של תיסרוקות.

כזאת למשל...

 וגם כזאת...



לפעמים גם מפנקים אותי בתסרוקת. אין תמונות תצטרכו להאמין לי...

התסרוקות היפות האלה מאד מרשימות ומעוררות התפעלות וכל אחד יכול ללמוד איך לעשות אותן. רביד פלג החברה המוכשרת שלי מעבירה סדנאות כאלה שבסופן כל אחת יכולה להפוך את הילדה הפרטית שלה לנסיכה.

לפני שבועיים נידבתי את הבית שלנו לסדנת תיסרוקות כזאת והבלרינות ואחת החברות שלהן נידבו את מחלפותיהן לצורך האימון של משתתפות הסדנה.

היה נהדר לכולן ! למשתתפות שכבר למחרת בבוקר שלחו לרביד תמונות של איך הן שלחו את הילדה לגן מסורקת אחרת, ולנו שנהננו לארח משתתפות מקסימות ואת רביד האלופה. אם בא לכן ללמוד גם איך לסרק את הנסיכה הפרטית שלכן אתן יכולות למצוא את רביד בבלוג שלה וגם בדף הפייסבוק. מבטיחה לכם שלא תצטערו.

רביד מגיעה לסדנה עם מזוודה מדליקה מלאה בכל מה שצריך כדי ללמד ולהדגים אבל אני שמתי לב שזה לא הכי נוח בעולם כל פעם לגשת למזוודה כדי לקחת ממנה משהו ומכיון ששבוע אחר כך רביד חגגה יום הולדת החלטתי לתפור לה סינר. כזה שאפשר להכניס לתוכו גומיות סיכות וגם את המסרק והמברשת אם צריכים. מכיון שרביד מעבירה גם סדנאות סריגה ותפירה חשבתי שגם לזה זה יכול לשמש אותה.

קצת חיטוטים בפינטרסט לקבל רעיונות, קפיצה לחנות לקנות בדים שהיו חסרים לי ולעבודה....

הצד החיצוני קנווס ורוד מנוקד ,ביטנת כותנה אפורה מנוקדת. שתי שכבות של כיסים אסימטריים, רצועות ארוכות לקשירה.

 הבלרינה/חיילת מדגמנת...



מקרוב יותר

 



לבלרינה הוא עשה חשק לצייר



היום הוא היגיע לרביד באדיבות דואר ישראל והיפתיע אותה פעמיים-פעם אחת כי היא לא חיכתה לשום חבילה ופעם שנייה כי בדיוק היא חשבה שהיא צריכה כזה ואני קראתי את מחשבותיה.... איזה כיף כשקולעים בול!

 

נכתב על ידי , 19/2/2014 17:33   בקטגוריות המלצות, סינר, סדנה  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





92,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תחביבים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנ"א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנ"א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)