לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

3/2014

ירוק בעניים



פעם מזמן מזמן כשהאיש שלי ואני היינו נטולי ילדים (ועוד כמה  דברים...) גרנו שנה בבית יפה על גבעה גבוהה. המון דברים טובים קרו בשנה הזאת-האיש סיים את שרותו הצבאי הארוך וגם את התואר השני שלו, אני היגשתי את הצעת המחקר שלי לדוקטורט וגיליתי שלבשל זה כיף (מן הסתם כי סופסוף בישלתי במטבח כמו שצריך), ובדיאבד זאת היתה השנה שבה חזרתי ליצור . הבית היה ועודנו שייך לקולגה שלי שבאותה שנה חברה יחד עם ילדיה לבעלה בארה"ב. הבית ניתן לנו לשנה מפני שמצד אחד היא לא חפצה בכאב הראש הכרוך בהשכרתו לאנשים זרים ומצד שני היא לא רצתה שישאר סגור למשך שנה שלמה. אנחנו זכינו. הזכיה כללה גם טיפול שבועי בגינה שהישתרעה לה על 3 קומות שכן הבית היה בנוי על מידרון הואדי ולכל קומה היתה הגינה שלה... רוב הדברים לא דרשו טיפול צפוף במיוחד אבל מידי שבוע הדשא נזקק לגיזום. על זה היה ממונה האיש שמידי יום שישי אחר הצהריים נדד עם מכסחת הדשא בין כל משטחי הדשא. חוץ מאניצי דשא בכל מקום אפשרי כלל התהליך גם כיתמי דשא ובוץ על כל בגד שנלבש לארוע הגיזום...

באביב אני נזכרת וקצת מתגעגעת לריח ולצבע של האפונה הריחנית.

ניזכרתי בסיפור הזה כשחשבתי על הגינה של עדנה. אני הגרלתי את עדנה להחלפה ירוקה-כלומר הייתי צריכה לשלוח לה משהו ירוק. את המובן של הירוק אני הייתי צריכה להמציא-ירוק יכול להיות צבע, יכול להיות אקולוגי... מה שרוצים. לי היו כל מיני רעיונות שנפסלו בזה אחר זה מסיבות שונות ומשונות עד שלבסוף חשבתי על סינר גינה.

הסינר נתפר מג'ינס בצד אחד ובצד השני בד מפוספס בירוק.


 

יש לו למטה  חריץ שחוצה אותו לשתיים ומאפשר עבודה בנוחות על הבירכיים ,תוך שמירה על מיכנסיים נקיים.



 יש לו רצועה מתכווננת-כי למה שרק לעדנה יהיה כיף? שכל מי שירצה יוכל לקחת את הסינר לעבודה בגינה.

 



כל המחשבות האלה על גינה גרמו לי לרצות לצלם את הסינר בסביבתו הטבעית-גינה....

למזלי יש לי חברים ואיש שמשתפים פעולה עם הגחמות שלי.

תראו איזה יופי...



ועכשיו הסינר נכנס לפעולה...



 

 



נכון שלכל גנן שמכבד את עצמו יש כלב? (זו דווקא כלבה וקוראים לה שוקו)



 

שוקו היפה רצתה תמונה לבד וממש מגיע לה.



על הסינר יש חיפושית (גם אתם האמנתם כילדים שהן מביאות מזל?)



הסינר נארז יחד עם כרטיס ברכה



החבילה נשלחה לעדנה בדואר ולקח לה כל כך הרבה זמן להגיע שזה היה פשוט מיאש... משהו רע מאד עובר על דואר ישראל.

 הסינר היגיע ועדנה הודיעה שזה היה בדיוק כשהיא חיסלה את הסינר הקודם שלה ולכן מייד הוא נכנס לעבודה בסדנאות  הנהדרות שלה. (הנה פה! גם אתם יכולים ללכת).

תודה גדולה לבני ודפנה על בוקר מלא שמש חברה נהדרת וגינה מרחיבת לב.

 יום ירוק שיהיה לכולנו.

נכתב על ידי , 25/3/2014 19:24   בקטגוריות swap, החלפה, סינר  
הקטע משוייך לנושא החם: אביב הגיע!
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יצירה בתחפושת של שעמום


השנה התרומה שלי לפורים היתה מינימלית ביותר... יש יתרון בהיותך אמא לילדות גדולות שיש להן כבר את היכולת להוציא רעיון אל הפועל והעזרה שלך נדרשת רק באישור הטכניקה (מסתבר שאפשר לתפור צלחות חדפעמיות אחת לשנייה...) או בלהעביר תפר במכונת תפירה.  אולי טוב שכך שכן נראה לי שלא הייתי מגלה יותר מידי יצירתיות השנה בתפירת תחפושת. למזלי לא נדרשתי ליצירתיות יתר.חוסר היצירתיות מכה גם בתחומים אחרים ואני מוצאת את עצמי חוזרת על דברים שכבר עשיתי... אמנם אני אוהבת אותם אבל גם אוהבת לחדש.

לכן בודאי לא תתפלאו לראות שתפרתי עוד ספר תינוקות... הפעם הוא נסע רחוק מעבר לים והיגיע בשלום עד לברקלי הרחוקה. אמא שלו המוכשרת אחראית לבלוג היפה הזה וברוח העיצובים שהיא אוהבת השתדלתי לעשות את הספר.

כריכה לבנה, ילדי הפליימוביל זה כדי שלא ישעמם לכם ולי...



בפנים יש דף אחד שנשמר בקנאות לתינוק הספציפי הזה, יש עליו חתולים כדי שהוא יתרגל גם אליהם וגם לשניים האמיתיים שיש לו.



הנה חידוש-גרלנדת לבבות סרוגה-פעם ראשונה  בספר תינוקות.



ילדים בגשם על דף אחד וענן שמוריד טיפות בכל ציבעי הקשת על הדף שמולו...





חיות יער מתוקות



ודף של מישמושים



הספר היגיע למחוז חפצו כבר די מזמן אבל המתנה הבאה היגיעה רק לא מזמן בשל עיקובים בדרך שלא תלויים בשולחת...

 מתנה לתינוקת חדשה שנולדה לחברה ומכיון שלאחותה הגדולה כבר נתפר ספר תינוקות  היא זכתה לקבל ארבע קוביות בציבעי ירוק ,תכלת, ורוד וכחול שנושאות גם את אותיות שמה עליהן



ומציגות לראווה שת שם המקבלת



 זהו להפעם. פורים שמח ! אני מקווה שהיצירתיות שלי התחפשה לשעמום ושאחרי פורים ימאס לה והיא תחזור לצורתה המקורית.

נכתב על ידי , 16/3/2014 18:09   בקטגוריות baby book, ספר תינוקות, תינוקות, תפירה  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שמיכונת


הבטחתי לבלרינה הבכורה שמיכת טלאים. לקח לנו זמן להחליט על דוגמא וצבעים ולראות  מה חסר אצלי במלאי הבדים. עכשיו אנחנו מחכות לסיכות כדי לחבר את הסנדוויץ'... מפה לשם קצת נלחצתי מגודל הארוע ושמתי לב שאני דוחה ודוחה בתרוץ של " אי אפשר להתחיל ואז שכל הגודל הזה יתגלגל בבית לא גמור..." . כן ככה זה כשאין מקום מיותר. מצד שני ממש ממש התחשק לי  כבר להתחיל. ואז זה הופיע לי על הקיר בפייסבוק...

 

תופרות, מטליאות, סורגות – רוצות לחמם לבבות קטנטנים? 
בפגייה של איכילוב מאושפזים כעת 40 תינוקות שישמחו לשמיכת טלאים אישית.
השמיכות לא משמשות לכיסוי הפג אלא לכיסוי האינקובטור השקוף – להוסיף מעט צבע וחמימות לסביבה הסטרילית, שתהיה חשופה פחות, וכן לתת הרגשה אישית יותר להורים ששוהים עם תינוקם (במצב האידיאלי, ההורים היו מקבלים את השמיכה הביתה למזכרת כשהפג משתחרר, אבל זה לא ריאלי כי מדי שנה עוברים במחלקה 12,000 פגים). 
כרגע, את האינקובטורים מכסות שמיכות ישנות שעברו מאות כביסות. האחות הראשית במחלקה מספרת שמשוועים שם לשמיכות חדשות, וכן לכובעי תינוק סרוגים לראשים הקטנטנים. 
פרטים טכניים:
הטולאות/תופרות מוזמנות לתפור שמיכת טלאים בגודל 50X70 ס"מ בלבד (שמיכה גדולה מזו לא תתאים), מבדי כותנה 100% ובמילוי אקרילן. 

אביבה - 
[email protected]
סוזן - [email protected]

אווווווו.....(תדמיינו אישה ששתי עינייה נדלקו כמו פנסים ושלט גדול של אאוריקה נדלק לה מעל הראש...)

תוך דקות מצאתי אצלי בסטוק ערימת ריבועים שישבה וחיכתה בשקט שיגיע יומם. הייתי צריכה לחתוך עוד כמה כדי להגיע ל35 ריבועים ובאורח די פלאי זה לקח לי בדיוק 10 דקות לגלות מה הבדים המתאימים למה שכבר היה לי. (זה לא ברור מאליו שלב בחירת הבדים הוא בדרך כלל הכי ארוך...).

 אחר צהריים של חיבור בדים.

 ביקור  בקופת חולים...  אחריו קפה במקום הכי שווה בעיר וקפיצה של דקה לסידקית שעל ידו, ויש לי גם אקרילן למילוי (ותודה לאלי שתמיד מוצא לי בול את מה שאני צריכה ונותן לי יחס VIP).



אני בדרך כלל לא מצלמת בשלב הזה-אבל מכייון שזאת היתה הפעם הראשוונה שעשיתי שמיכה עם מילוי אקרילן וחששתי משלב התיפורים שבו אולי הכול ילך לפח אז צילמתי...

התיפורים הלכו מעולה! לדעתי בגלל שהתקנתי מחט שמתאימה בעצם לתפירת ג'ינס והיא יחד עם הרגל ההולכת שלי התמודדו עם השמיכה ממש יפה. הייתי לגמרי מרוצה מעצמי.

הנה תראו



ומאחור כדי שתראו את צבע המשמש הנעים והתיפורים...



אני לא אוהבת לתפר צפוף... עניין של טעם.

יצאה שמיכה עדינה ומתוקה -לא שזאת היתה כוונתי אבל אני אוהבת אותה.

 תפרתי את הבינדינג (הסרט מסביב שסוגר את השמיכה) בשיטה חדשה שקראתי עליה כאן וזה באמת היה מאד מהיר ומאד נוח.

השמיכונת תשלח מחר בחסדי דואר ישראל ליעדה (משהו מאד רע עובר על הדואר....אז כשדברים מגיעים ליעדם זה חסד...) ואני מקווה להתחיל את השמיכה של הבלרינה כי היגיעו הסיכות שאני צריכה ונגמרו לי התרוצים.

 תתפרו אחת גם אם אתן יודעות. לשמח אחרים זה טוב לקארמה.

 

נכתב על ידי , 8/3/2014 18:42   בקטגוריות quilt, טלאים, תינוקות, תפירה, תרומה  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





92,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תחביבים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנ"א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנ"א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)