לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

4/2013

אח קטן אחות גדולה


להיות בכור זה מעמד יחודי. יש לצידו כל מיני פריוילגיות-העיקרית שבהן העובדה שאתה מרכז העולם למשך לפחות שנה ובדרך כלל ליותר. מנגד יש תמיד ציפיה שתהיה בוגר, אחראי, שקול, נבון ויוזם. הנקודה שבה הופכים לבכורים מכוח היולדו של אח או אחות קטנים היא בהרבה מיקרים רגע מכונן אלה שהוא עובר ללא הבחנה בשל הגיל הצעיר של בעל הרגע... לפעמים שנים אחר כך מבינים כמה היה הרגע משמעותי. בתור בכורה בעצמי אני תמיד מקפידה לצרף לכל מתנה לתינוק שנולד גם מתנות לאחים הגדולים שלו. מוסיפה להם עוד רגעים של תשומת לב אישית-עוד אסימונים לשימוש במישחק החיים. לשתי ילדות נולדו אחים קטניםהחודש-שתיהן קיבלו ממני דברים דומים כל אחת לפי גילה. אור כבר בת ארבע וחצי אז היא קיבלה ערכה של יצירה לגמרי שלה...







בפנים יש מקום לעפרונות ארוכים ומחברת...





 השם של אור הוא החתמה על ידי אותיות גדולות שקיבלתי מהפיה השימושית ושאני מוצאת אותן גם יפות גם שימושיות ויהיו פה עוד דברים שאני אעשה בעזרתן.





האח הקטן של אור קיבל כמובן... ספר. מי שמשתעמם יכול לעצור פה .סורי. אני עדיין מתלבטת בשאלה מה קודם למה האם כולם מסביבי מתרבים ואני תופרת מתנות בחדווה או כו שציינה אחת קרובה ואהובה " כל מי שנכנס לבלוג שלך ישר רוצה ללדת... " ואז זה הפוך... בכל מיקרה אני לא אעלב אם תחליטו שלא בא לכם לראות עוד ספר אבל זה מה שיש פה היום. בעצם יש שניים. הנה הוזהרתם.


כריכה בשמנת עם שידרה צהובה-פתאום יש לי צהוב בבדים. חידוש.




כפולה ראשונה...




התפוח הוא משעוונית, הגיבעול והעלה מלבד.

בדף מנגד יש דבורים עסקניות וגם ישנוניות...





בית קט עם גג אדום. המפתח והציפור הם מסדרת המתגהצ(א)ות של רחלי ודפי.





אחד מפישתן עם קרוסלות ומגדל אייפל-שלו ופסטוראלי.


והצד האחורי שבגלל שהוא בהיר קיבל חותמת







הערכה השנייה נתפרה לילדה יותר קטנה-בת שנתיים . רול צבעים מגולגל...





והנה פתוח עם הצבעים









 הצבעים תמיד נשלחים לא בתוך הערכות כי להשחיל אותם לבד זה חלק גדול מהכיף...


לילדה ולאחיה יש אבא הולנדי... וכמו שתראו זה הישפיע על הספר שהכנתי .




מבחוץ-ג'ינס. מאד שימושי בדברים שמכינים לילדים. מסיבות מובנות לא תהיה כאן חותמת של עבודת יד.





כפולה ראשונה...





ואתם חייבים לראות מקרוב את הסרט החדש והמגניב...




בצד השני יש טקסי...


דף עם רקע כתום-למי שלא ישר קופץ לו לראש -בית המלוכה של הולנד נקרא House of Orange....







מה מזכיר לכם הדף הבא?





לי הוא היזכיר כמובן חרסינה של דלפט.


גולת הכותרת ההולנדית....טחנת רוח ליד הנחל.







אני מאד מאד אוהבת כיש לי פתאום השראה לספר שונה ממה שעשיתי עד לאותו רגע. 


כל הדברים כבר נמסרו ליעדם. נשבעת שהם נעטפו ממש יפה ושלשם שינוי גם צילמתי את העטיפות. באופן מיסתורי אני לא מוצאת את התמונות-מקווה שאתם מאמינים לי. 


חוץ מזה הפוסט הזה העביר אותי מסכת יסורים קטנה שבעטיה אני גונבת זמן על המחשב של הבלרינה הצעירה-בלאגן טכנולוגי שנובע מאי ההתאמה של ישראבלוג לדפדפן אקספלורר 10. זה גם אומר שאולי יקח לי קצת זמן להגיב אבל בסוף אני אגיב לכולם. עכשיו נשחרר את הפוסט הזה לעולם ונקווה לטוב...

נכתב על ידי , 22/4/2013 14:50   בקטגוריות baby book, sew, אפליקציות, בדים, מתנות, ספר תינוקות, עטיפה למחברת, תינוקות, תפירה  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מאופשרים ומאושרים


 

כשהייתי בת ארבע וקצת נולדו לי אחיות תאומות. מאז ועד היום תמיד היו סביבי תאומים. בדרך כלל זה מפתיע את הסביבה שלי הרבה יותר מאשר אותי. משום כך זה לא ממש היפתיע אותי כשהיסתבר לי שאני מכינה מתנות לכבוד הולדת זוג התאומים הרביעי בשנה וחצי האחרונות.התאומים האלה עשו את ההורים שלהם מאד מאושרים. וכשהם נולדו ההורים שלהם הפכו מאופשרים. מאופשרים זה התרגום שלי ל-privileged .זאת מילה שהצעתי ליובל בעל הבלוג הנפלא " שירה אכילה" כשהוא חיפש תרגום למילה  והוא שמח מאד בתרגום שלי. אני מפנה אתכם למה שהוא כתב בנושא אושר ומאופשרות פשוט כי הוא כתב על זה כל כך יפה שאני לא רואה סיבה שלא תקראו אותו ותבינו למה החברים שלי הפכו בבת אחת למאושרים ומאופשרים.

אני דאגתי כמובן שהתינוקות הללו (בן ובת) יקבלו כמיטב המסורת כל אחד ספר תינוקות. אני אף פעם לא מתחילה להכין מתנות לפני שהם באמת מגיחים לאויר העולם והפעם ההתרגשות עלתה על גדותיה  כי הם נולדו ביום ההולדת של הבלרינה ומכיון שהיא היתה בת 19 הווה אומר שיש להם אותו יום הולדת לועזי וגם עיברי...אי לכך הוחלט שאת הספרים תלווה גם שמיכה לכל ילד-מה שגם מהווה קשר לאם הפונדקאית האמריקאית שלהם.

אז תתכוננו להרבה תמונות...

נתחיל בשמיכות

זאת השמיכה שלו...



הרבה זמן רציתי לעשות שמיכה בדוגמה כזאת. היו כאן הרבה ליטופים שלה בבית ויש הסכמה שבשתיקה שהשמיכות הבאות שאני אעשה יהיו בשביל הבלרינות...איכשהו היצלחתי למצוא את כל הירוקים הללו בין הבדים שלי-זה היפתיע אפילו אותי.

הנה מקרוב אחד



זאת השמיכה שלה...



הריבועים הם מתוך חבילה שקיבלנו לפני למעלה משנה בסוף שבוע דובדבנים של דנה ונתנאלה. כבר עשיתי מהן שמיכה אחת שאפשר לראות אותה פה ובאה לעזרתי פיה שימושית אחת ששלחה לי את הריבועים שהיו חסרים לח בשביל להשלים את השמיכה.

הנה הצצה קרובה



הצד השני של השמיכה הוא פליס לבן שהצלחתי לשים עליו יש שנייה לפני שהוא הועבר למחסן עקב סופו המוקדם של החורף...

שנעבור לספרים?

עשיתי אותם שונים עם קצת דמיון וכרגיל אצלי הנסיבות והאנשים היכתיבו את איך שה"דפים" נראים.

הנה הספר שלו-כריכת ג'ינס כחולה כהה וסרט אלכסון מתוק.



בפנים יש כמה הפתעות...



רוצים לראות יותר מקרוב את האיש שלג הזה?



זה כדי שיום אחד יספרו להם שהם נולדו בארץ רחוקה וירד שלג הרבה שלג כשהם נולדו...





הספר שלה ...פישתן ותחרה.



וגם הוא כולל הפתעות מושלגות...



הנה מקרוב



יש כאן מטריושקות שיש להם קשר לשורשים של ההורים שלהם (בלי שהתכוונתי...)





היום סופסוף ראיתי אותם.

ואחרי שכולנו התרגשנו אני מהקטנטנים והם מהמתנות לא נשאר לי אלה לאחל -ברוכים הבאים. משפחה חדשה נולדה.

נכתב על ידי , 1/4/2013 18:34   בקטגוריות baby book, טלאים, quilt, משפחה, ספר תינוקות, תאומים, תינוקות  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





92,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תחביבים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנ"א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנ"א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)