לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

?i don't care what people think about me...and you



כינוי:  צ'ושקה :]

בת: 29



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2008

הבהרה


היי חבר'ה..

בקשר לפוסט הקודם:

כתבתי קטע למעלה ששמעתי מילדים שאנשים הבינו לא נכון..

אז אני רוצה להבהיר פה משו:

הבלוג הזה, נוצר בשביל לספר על התחושות שלי וכדי שתספרו אם הן מזדהות עם שלכם..

אין פה שום כוונה לפגוע באף אחד..

אם אני רוצה לעשות את זה[ואני ממש לא]- אני לא אנצל את הבמה הזו..

 

הדברים שכתבתי בפוסט הקודם הוצאו מהקשרם ולכן מחקתי אותם..

תפסיקו לחשוב שהכל סובב סביבכם..

אם פגעתי בשמישהו - אני מצטערת..

ואם זה כ"כ פגיעה ענקית - תבואו אלי בבצפר ונדבר על זה..

אני לא רוצה להשאיר פצעים פתוחים..

אני יודעת מה ההרגשה..ואני לא רוצה שגם לכם תיהיה אותה!

 

 

שיהיה לכם המשך יום נפלא חבובים!

 

שביט.

נכתב על ידי צ'ושקה :] , 5/11/2008 16:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצ'ושקה :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צ'ושקה :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)