לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

War Is Peace, Freedom Is Slavery, Ignorance Is Strength


כינוי:  kavod

בן: 37





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2017

מחשבות על המצב


מחשבות על מוות, ניחמו אותי מאז ועד היום.
פעם כי לא ידעתי מה אני מחפש בעולם.
וכיום כי מההבנה שאיבדתי את מה שרציתי לחיות בשבילו.
למרות שהצלחתי לבנות את העתיד שלי באופן מספק, איבדתי את התכלית אליו.
וגם שרוב הזמן אני מאושר, אני נופל בשניה למשמע קולה.
money can't buy you love and wisdom will not give you hapiness. 
הנאה קטנה בעולם עצוב
https://www.youtube.com/watch?v=IRauGOsZ5Aw
נכתב על ידי kavod , 23/1/2017 21:14  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkavod אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על kavod ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)