לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

War Is Peace, Freedom Is Slavery, Ignorance Is Strength


כינוי:  kavod

בן: 37





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

הו לעזאזל


אין לי דעה על המלחמה הנוכחית.
מצד אחד הם לא טרוריסטים, אלא סוג של מליציה.
תמונה שווה אלף מילים שיגידו שאנחנו פשוטים לא פוגעים במקום הנכון.
ומצד שני אני כל שעה יורד למקלט.

אני לאחרונה מת מבפנים יותר מתמיד, מרגיש את עצמי כאיש מת בשכונה מתה, בעיר מתה, בארץ מתה, בעולם מת למדי.
הופך להיות יותר ויותר כמוה מהכיוון שבגללו עזבתי אותה.
חי באדישות מוחלטת, לא את החיים שלי, אלא חיים של סתם אדם חסר משמעות.
אני לא שואל שאלות, לא קורא ספרים, לא חי. ומכיוון שידוע לי שהפעם אין מי שיציל אותי, אני מדחיק את זה, סוגר את זה בפנים, הופך להיות עוד איש, סתם איש.

אני כלכך לא מעריך את עצמי כמו את הפוסט הזה שלי.
אני כלכך מתעב את עצמי על כך שאינני עושה עם זה כלום בניגוד למה שאני מטיף.

הו לעזאזל
נכתב על ידי kavod , 22/7/2006 16:23  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkavod אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על kavod ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)