לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכל דבש


החיים המתוקים שלי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2008

סוג של מלחמת עולם שלישית?


מהבוקר אני מקשיבה בדריכות לרדיו, מנסה להבין מה קורה במומבאי, מי נגד מי ולמה, וכמובן כמה ישראלים ויהודים נתקעו בברוך החדש שבישל לנו כנראה האדון בן לאדן וחבר מריעיו.

ההודים המסכנים לא בדיוק מבינים מה נפל עליהם ועדיין יש שם בלאגן, חוסר אונים, ותדהמה. הם עוד לא הפנימו כנראה שהטרור המוסלמי העולמי הגיע גם אליהם.

בעודי כותבת את הפוסט הזה אני רואה בטלוויזיה יומן חדשות מיוחד והתמונות של אנשים המומים, פחד ובהלה ברחובות וחוסר אונים של אזרחים נראות מוכרות מאוד ומדאיגות מאוד.

ועדיין באירופה כל השנאה והזעם מופנים ליהודים ולישראל וכלפי המוסלמים עדיין יש מין סבלנות לא מובנת, ניסיון לפייס ולהבין אותם וללכת לקראתם.

מתי הם יקלטו סוף סוף שזה לא אנחנו זה הם? שהדת המוסלמית היא מטבעה דת אלימה, שונאת חיים ומסוכנת לעלם החופשי וצריך להתחיל להילחם במוסלמים כבר עכשיו, לפני שהם יגרמו לנזקים גדולים עוד יותר מכפי שעשו.

במקום זה שונאים יהודים, כאילו שיהודים אי פעם עשו פעולות טרור ורצחו אנשים רק כי הם שייכים לדת אחרת משלהם.

יש פה מלחמת תרבות עולמית, זו עלולה להיות ההתחלה של מלחמת העולם השלישית ואני לא מבינה למה כל כך מעט אנשים מבינים את זה.

לנין אמר פעם שכמה שיותר רע ככה יותר טוב. עם כל הסלידה שלי ממנו ומהקומוניזם בכלל בנושא הזה הוא צדק.

אני מקווה שאולי מעז יצא מתוק וסוף סוף העולם המערבי יתעשת ויבין מי באמת האויב האמיתי שלו. מצד שני זה מה שחשבנו אחרי נפילת התאומים ומסתבר שטעינו, עשו המון רעש ופגעו בהרבה אנשים חפים מפשע ואת האשמים לא תפסו והנה הם מכים בנו שנית.

מצער אותי להגיד את זה, אבל דווקא המדינה הקטנה והמותשת שלנו נעשתה שלא בטובתה חיל החלוץ במלחמה הזו, ואני כאזרחית המדינה ואימא של לוחמת בצה"ל שעומדת לסיים עוד מעט את הטירונות, ואם לשני בנים שבעוד שנים מספר יהפכו גם לחיילים בצה"ל, מודאגת מאוד מאוד ומקווה שבקרוב גם אנשים חשובים וחכמים ומשפיעים יותר ממני יתחילו גם הם לדאוג ויפנו את המרץ שלהם למלחמה במי שמאיים עליהם ולא בנו.

מספיק לרחם על הפלשתינאים המסכנים שסובלים תחת הכיבוש (בעיקר בגלל המנהיגים העלובים שלהם) ולהציק לנו כל כל כדור טועה ולהתחיל לטפל בבעיה העיקרית.

נכתב על ידי , 27/11/2008 16:08  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מאמי ב-30/11/2008 19:30




Avatarכינוי: 

בת: 67

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
107,724
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*צופה מהצד* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *צופה מהצד* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)