לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכל דבש


החיים המתוקים שלי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

מכתב לגולה הדוויה


יש לי אח אחד והוא חי כבר הרבה שנים בארה"ב. הוא צעיר ממני בשנתיים, נסע לשם לפני שנים עם אשתו הצעירה כדי ללמוד רפואה הוליסטית ואכן זה מה שהוא למד והוא עוסק בתחום הזה עד היום.

מהאישה הישראלית שלו הוא התגרש ואחר כך הכיר בחורה יהודיה נחמדה, התחתן אתה וכיום הם חיים יחד עם שני בניהם בצפון ארה"ב.

בלי שום תיאום איתי אחי גם כותב אבל באנגלית ואפילו מפרסם פה ושם סיפורים באתרים המיועדים לכך. הוא לא קורא מה שאני כותבת כי זה לא הטעם שלו ואני אפילו לא יודעת אם הכתיבה שלו היא לטעמי כי האנגלית שלי...

נו, טוב, למה לדבר על דברים כאלו.

 

אתמול הוא שלח לי לינק לשני סיפורים שלו שהתפרסמו וזו התשובה ששלחתי לו בחזרה בבוקר שבת זה.

 

בדיוק היום כשתכננתי לשבת בשקט ולחדד את האנגלית הקהה שלי על הסיפורים שלך התחילו מטוסים להגיע מכיוון רמת דוד ולחרוש את השמים האפורים והכבדים ברעש נמוך מבשר רעות שמהווה (כפי שאתה בטח עדיין זוכר)  את רעש הרקע של חיינו פה מאז שאני זוכרת את עצמי.
בדרך כלל אלו תרגילים של חיל אוויר, אבל הפעם זו הייתה התקפת אמת. אחרי כמה ימי איפוק נמאס לצבא וחיל האוויר נכנס בהם.
כמובן שאנחנו שוב נצא הרשעים והדורסניים והם המסכנים והצודקים.
מצד שני מה זה משנה, מה שלא נעשה נצא הרעים. אולי אם נחליט כולנו כאיש אחד לקפוץ לים כמו חבורת למינגים שמאסו בחייהם ולשחות לקפריסין הם יפסיקו להציק.
מאחר ואין סיכוי שזה יקרה נמשיך להיות הרעים והכובשים למרות שאין כבר בכלל ישראלים בעזה ושום דבר טוב לא יצא להם מההפגזות וההטרדות של תושבי שדרות.
הם הרי לא יחמיצו אף הזדמנות לקלקל כל סיכוי לשקט באזור והנה הם הצליחו שוב.
אפילו הכתבים ברדיו נשמעים טיפה משועממים ויגעים מהדיווחים על התקיפה, דיווחים ששמענו כמותם פעמים רבות כל כך בעבר.
הם יורים ואנחנו כועסים עד שהם חוטפים מאיתנו, ואז הם יורים עלינו בחזרה ואנחנו סופגים וסופגים עד שנמאס ושוב מחזירים... אותו סיפור עצוב ומדכא כל פעם מחדש,ואין חדש תחת השמש. רק שם המבצעים משתנה והפעם מבצע הזה שנערך בעצם ימי החנוכה נקרא ברוח החג - עופרת יצוקה.
לילי אצל החבר החדש שלה ואם לא יעשו להם הקפצה היא תחזור הערב הביתה. אני מכבסת לה את הגרביים ומקווה שלא יכניסו כוחות חי"ר לעזה ושיתנו לה להמשיך בשירות רגוע.
 אחרי שהעניינים ירגעו קצת אשנס מותנים ואנסה לקרוא מה ששלחת לי, אבל אני לא מבטיחה שאצליח. עברו שנים מאז שקראתי טקסט באנגלית.
בכל מקרה אני ממש גאה לראות את השם שלך מתנוסס בגאון על הסיפורים ומאחלת לך מזל טוב ובהצלחה וגם חנוכה שמח!
אחותך האוהבת
נכתב על ידי , 27/12/2008 15:24  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של litana ב-29/12/2008 14:48




Avatarכינוי: 

בת: 67

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
107,724
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*צופה מהצד* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *צופה מהצד* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)