לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכל דבש


החיים המתוקים שלי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2009

החלטתי!


עד היום בבוקר היססתי והתלבלתי ואפילו שקלתי לא ללכת בכלל להצביע כי פשוט לא ידעתי למי.

כולם נראו לי אותו דבר, חבורת פוליטיקאים ערמומיים, מושחתים חסרי חוט שדרה ערכי.

פוליטיקאים, נו... אבל היום כשהקשבתי ברדיו לפואד שהצליח שוב לבלבל אותי בניסוחים הנפתלים שלו לשאלות הנפתלות לא פחות של רזי ברקאי קלטתי פתאום שיש להם עוד משהו אחד משותף - כולם גברים.

ובתוקף היותם גברים הם בזים לציפי ליבני שהייתה רק "בסדר" בזמן מבצע עופרת יצוקה ועוד התבטאויות מעצבנות שגברים מרשים לעצמם להגיד על נשים (וזה כולל גם את הג'ינג'י שלי, אלוף נעורי, שתמיד בטוח שכל נהג גרוע הוא אישה ושתיפול עטרת ראשו אם ילמד להפעיל מדיח כלים או מכונת כביסה).

בעלי מכנה את שרת החוץ שלנו ציפלה וצוחק עליה והם מתנשאים עליה.... הרגזתם אותי רבותי ואני אבחר בה דווקא כי היא אישה.

אני מקווה שהיא תהיה ראש ממשלה כי הגיע הזמן שסוף סוף תנהל את הממשלה הזו אישה שתראה לכם, חכמים שלי, מאיפה הדג משתין.

אתם, עם כל הגבריות הצבאית הרועמת שלכם והשחצנות המרגיזה שלכם לא הצלחתם מי יודע מה, אז תשתקו ותנו לאישה לחלק לכם הוראות. זה לא יזיק לכם.

וכן, אני פמיניסטית, מי שזה מפריע לו מוזמן לקנות נעלי התעמלות ולקפוץ לי.

נכתב על ידי , 28/1/2009 15:21  
48 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Galia ב-3/2/2009 16:13




Avatarכינוי: 

בת: 67

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
107,724
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*צופה מהצד* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *צופה מהצד* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)