לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכל דבש


החיים המתוקים שלי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2009

הריאליטי שלי


בעיקרון אני סולדת מתכניות ריאליטי שנראות לי מטופשות לא הגיוניות ומביכות מאוד. גם בארץ וגם בארה"ב מדובר בדרך כלל בתחרויות דביליות עם משתתפים מפלסטיק שדוחות אותי וגרוע מכך, משעממות אותי למוות, ובכל זאת ריאליטי הוא צו השעה ויש תכנית ריאליטי אחת שאני מאוד אוהבת וכמו רוב תכניות הטלוויזיה החביבות עלי גם היא תוצרת בריטניה.

כוונתי לתוכנית של טריני וסוזאנה שלכאורה עוסקת בבגדים, אבל למעשה עוסקת בבני אדם ובעיקר ביחס שלהם לעצמם או ביחסים בין זוגות.

כמו שכל מי שצופה ב'משפחה חורגת'  (עוד תוכנית ריאליטי שאני מחבבת) ומבין מהר שלא כסף פה הוא העיקר אלא פסיכולוגיה אנושית, ככה זה גם אצל טריני וסוזאנה -  בגדים ואופנה הם רק התירוץ להבין בני אדם ולעזור להם לשפר את הערכתם העצמית ולהרגיש טוב יותר בכל התחומים.

אני צופה אדוקה בתכנית למרות שבגדים לא ממש מעניינים אותי ובטח של אופנה, אבל בני אדם כן, ותמיד מועיל לשמוע טיפים על איך ללבוש מה.

בנוסף לכך אני מלאת התפעלות מההשקעה של המפיקים בתוכנית, מהסבלנות שלהם לשקוע בדיונים מעמיקים בחיי המשתתפים וכמובן מהמנחות המקסימות שהן כל כך אנושיות, חביבות, מלאות קסם והומור, וגם נשים יפות ואלגנטיות מאוד בעלות מבטא בריטי מלבב.

לאחרונה הן עוסקות בזוגות. כל זוג והסיפור שלו ומדהים לראות איך דרך ארון הבגדים של בני הזוג אפשר לדעת  עליהם הכול, ואני מתכוונת ממש הכול.

אני תוהה לא פעם מה יקרה אם הן יגיעו לבית שלי ויראו אותי ואת הג'ינג'י... אוי, לא!

עד כאן.

טריני וסוזאנה, כל יום שבת בערוץ 12 ביס.

מומלץ גם למי שלא אוהב אופנה או ריאליטי אבל מת על הומור ואופנה בריטית. 

  



נכתב על ידי , 7/2/2009 10:25  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Ultimate Disorder ב-10/2/2009 16:20




Avatarכינוי: 

בת: 67

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
107,724
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*צופה מהצד* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *צופה מהצד* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)