לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכל דבש


החיים המתוקים שלי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2009

טיול אביך עם סוף לא צפוי


חסידה

חסידה שהחליטה לבלות פה את הקיץ

עמק זבולון

עמק זבולון אפוף אובך אביבי

 

ברלה

ברל'ה מחכה לגשם

 

אובך אביבי

הרחוב שלנו ביום אביבי אביך במיוחד

 

האמת, לא היינו צריכים לצאת היום לטיול, יום אביך ומחניק עם ראות גרועה והטיול באזור שלנו ממש ליד הבית, מיותר חשבתי, אבל המדריך היה אהוד יונאי מכפר חסידים שהג'ינג'י הכיר עוד כילד ושאחיו שנהרג ביום כיפור היה המדריך שלו.

הוא רצה לפגוש אותו שוב ורצה לטייל וסך הכול היה באמת נהדר.

גשר טורקי

שני גשרים טורקיים מעל הקישון בהמשך יש פארק מקסים, כדאי לכם לבקר

 

הטיול הזה התחבר לנו לטיול של אתמול שהיה מעניין מאוד, טיול עם מדריך מקסים מכפר תבור שסיפר לנו על סיור הרבנים במושבות הגליל אי אז בתחילת המאה שעברה.

גלמי

נחל הקישון

 

היום למדנו על הקמת כפר חסידים על ידי הרבי מיבלונקה שהמדריך שלנו הוא אחד מצאצאי משפחתו ומאוד נהנינו להראות לחברי הקבוצה שטיילנו איתם מורים מבתי ספר דתיים את הבית שלנו שנשקף מגבעות שיך אברק מקום מוכר לנו היטב.

אחר כך טיילנו בחלקת הקבר של אגודת השומרים מקשיבים מרותקים לסיפורים של מדריכנו ואז בדיוק כשיצאנו היה לי טלפון ומההלו הראשון של אימא ידעתי שמשהו מאוד לא בסדר.

אלכסנד זייד

 פסל אלכסנדר זייד

 

התברר שהורי ניצלו את היום החם הזה לעבודה בגינה הקטנה שלהם ואחר כך החליט אבא שלי החרוץ והנקי לשטוף את המדרגות המובילות לדירתם.

הוא החליק נפל חטף מכה בראש וירד לו המון דם אימא המבוהלת התקשרה אלינו אבל לא היינו ולכן היא התקשרה מיד למגן דוד אדום וכשתפסה אותי בנייד כבר הייתה במיון של בית חולים רוטשילד שכיום קוראים לו בני ציון.

חיפה

נוף של מפרץ חיפה מחלון בית חולים בני ציון

 

אחרי דין ודברים קצר החלטנו לנסוע עם המיניבוס של הטיול חזרה ליגור שם השארנו את הרכב ומשם נסענו ישר לבית החולים.

בני ציון

שהינו שם כשעתיים ובינתיים אבא צולם ונבדק שוב ושוב והתברר שחוץ מזעזוע רציני וחתך בראש הכול בסדר.

הלב בסדר שום דבר לא שבור ובסופו של דבר הוא שוחרר הביתה. אני והג'ינג'י הנחנו לדוד שלי - אחיו הצעיר של אבא - להסיע אותו הביתה ואילו אנחנו יצאנו לפניהם כדי לנקות את הדם כך שהם לא יאלצו לראות את שלולית הדם שנותרה על המדרגות.

חוץ מאשר את שלולית הדם הקרוש צילמתי כל מה שראיתי היום. אני רק מקווה שהאירוע הזה יסתיים בשלום ושהוא לא מבשר עוד תקופה של התרוצצות בין בתי חולים כמו שהיה בשנה שעברה.    

נכתב על ידי , 14/4/2009 18:04  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של *צורבת* ב-21/4/2009 14:24




Avatarכינוי: 

בת: 67

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
107,724
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*צופה מהצד* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *צופה מהצד* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)